အပိုင်း(၂၀)🦋

9.2K 159 12
                                    

🦋🦋🦋

မောင်ကအိပ်ပါပျော်နေလားမသိပါ....
စောင်ကိုရင်ဘက်ထိဘဲတင်ထားပြီး....ချောမွေ့လွန်းတဲ့မောင်ရဲ့ မျက်နှာလေးကိုတစ်စိမ့်စိမ့်ကြည့်ရင်း...မလိမှာကိုယ့်ရဲ့ကောင်လေးကို ပြန်ရင်ခုန်နေသလိုပင်....
ဖုန်းလေးယူပြီး...မောင့်ကိုဓာတ်ပုံလေးတွေရိုက်သိမ်းထားလိုက်ပြီး...ပြန်ကြည့်နေချိန်....

"ချောလား မောင့်အချစ်..."

"အင်း....ချစ်ကြောင့် နိုးသွားတာလား..."

"မဟုတ်ပါဘူး....မောင် ခဏမှိန်းရင်းအိပ်ငိုက်သွားတာပါ....မောင့်အချစ်ကမွှေးနေတာဘဲကွာ....မောင်ဝယ်ပေးထားတာတွေ အကုန်ကွက်တိဘဲမလား.."

"အင်း...မောင်ဘယ်လိုလုပ်သိတာလဲ...
ချစ်ရဲ့...ဆိုဒ်တွေကို...."

"မောင်ကတစ်ခါထိတာနဲ့အကုန်
မှန်းတတ်တယ်...."

"နှာဘူး.....ဟက်....ယားတယ်မောင်ရဲ့....
ယားတယ်လို့...ဟားဟား.."

မောင်က မလိရဲ့ ခါးကိုတို့နေတာကြောင့် ဖုန်းကို ဘေးစားပွဲ ပေါ်ချပြီး...မောင်လက်တွေကိုဖယ်နေရင်း....စောင်တွေနဲ့ရောထွေးကာ....မောင့်ရဲ့အောက်ဘက်ကိုရောက်သွားတာကြောင့်....နှစ်ယောက်လုံးရဲ့ရင်ခုန်သံတွေကို...အတိုင်းသားကြားနေရတာမလို့...မလိထင်တာ...မောင်ကနမ်းတော့မယ်ပေါ့...

မလိမျက်လုံးလေးအလိုက်သင့်မှိတ်လိုက်ပေမဲ့...မောင်ကမနမ်းတဲ့အပြင်...မလိ ပေါ်ကဖယ်ပြီး...ဘေးဘက်မှာအိပ်လိုက်တာကြောင့်....

"မောင်....."

"အိပ်ရအောင်ချစ်လာ...."

"မောင်လို့....ဒီကိုကြည့်ဦး..."

မောင်က မလိကိုမကြည့်ဘဲ....စကားဘဲပြောတာကြောင့်...မောင့်ဘက်ကိုကပ်ပြီး....
မောင့်မျက်နှာကိုဆွဲယူလိုက်သည်....

"မောင်ဒီနေ့ဘာဖြစ်နေတာလဲ....ချစ်ဒီလောက်လှနေတာတောင်...မထိတာဘာလဲ....ရန်ကုန်မှာ အသစ်တွေ့နေတာလား...ပြော.."

"ဟာ....မဟုတ်တာ..."

"မောင်...ပြောလို့ ချစ်ကိုစိတ်ကုန်သွားတာလားဟင်...အီး....ပြောလို့...."

စိုင်းစစ်....ဒုက္ခတော့လှလှတွေ့ပြီပေါ့...ကိုက သူမအတွက်တော်တော်ထိန်းယူနေရတာ
မလို့....နည်းနည်းလေးတောင်မထိရဲ....ဒီနေ့အနားမှာရှိတာနဲ့တင်ကျေနပ်နေတာမလို့....
အခွင့်အရေးမယူတာကို...အသစ်တဲ့....
ငိုပါငိုလာတာကြောင့်...

Tape Love Painting (OC)Where stories live. Discover now