Herkese yeniden selam insan topluluğu:)
7.Bölümü yayımlıyorum ve bin okuma olduk. Size çok teşekkür edrim. Beni gerçketen çok mutlu ettiniz:)
Neyse uzatmanın bir anlamı yok bu yüzden hadi okuyun.
___________________☁️_________________
Ateş Karaaslan'dan
Bir kaç saat önce...Babam elindeki kırmızı dosyayı bana uzattı. Nefesimi tutup öyle aldım. Başımı eğip dosyanın başlığına baktım kısa bir süre.
Laboratuvar Deney Sonuçları
Gözlerimi kaldırıp babama baktığımda yan bir şekilde bana gülümsüyordu. Bu Karaaslan ailesinin çapkın gülüşü değil de iç inde binbir çeşit duygu barındıran bir gülümsemeydi.
Ayağa kalkıp bileğime dosyayı sabitledim. Benimle birlikte ayağa kalkan babama baş selamı verdim ve kapıya kadar yürüdüm. Tam dışarı çıkacakken babamın bana seslenmesiyle durdum. Omzunun üstünden babama baktığımda bana yaklaştığını gördüm.
"Oğlum bu hapı kullanan kimse onu koruyun olur mu?"
Başımı iki yana sallayıp babama kararlı bakışlar attım.
"Şüphen mi var?""Asla."
Kapıdan dışarı çıkmam ve arabaya binmem 2 dakika 34 saniyemi aldı. Baran arabayı çalıştırırken arabada derin bir sessizlik vardı. Bu konuşmadan belli ki rahatsız olan Baran konu açmak için söze girdi.
"Efendim nereye gidiyoruz?""Eve.."
"İyi misiniz?"
Tepki vermeden yolu izlemeye devam ettim. Açıkçası biraz korkuyordum. Komik değil mi koca şirket sahibinin oğlu Ateş Karaaslan korkuyordu.
Kim için?
Dedi iç sesi. Evet, kim içindi?
Daha 1 hafta önce tanıştığı adam için miydi korkusu?
Yoksa tıpkı Yağız ve tıpkı Çınar gibi onun da kalbine verdiği aynı sıcaklığı kaybetmesi miydi? O içindeki boşluk muydu?
Derin düşüncelerle evin önüne
Baran park etti. Arabadan inip evin kapısına kadar geldim. Elimdeki dosyayı daha sıkı tutup kapıyı 3 defa çaldım. Kapıyı açan hizmetli kadına kısa bir bakış atıp solana bildiğin koşarcasına giriş yaptım.Çınar Yağız'ın kucağına yan oturmuş başı omzunda uyuyordu. Yağız'sa elindeki kitaba bakıyordu. Beni görünce Yağız elindeki kitabı yanına koydu. Sonra Çınar'ı karnından dürterek uyandırdı. Çınar kaşları çatık Yağız'ın kucağında kalkarken elimdeki dosyayı fark etti.
Hemen yanlarına gidip ortalarına oturdum. Elimdeki dosyayı dizlerime koyarken kimse konuşmuyordu. Arada bur kaç saniye sessizlik yaşandı sonra da Çınar konuşmaya başladı.
"Bu Bulut'un hapının sonucu mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Faciası (BxBxbxb)
Romance[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaçma girişiminde bulunurken ona çarpanlarla karşılaşır. Ve işler karışır. Bulut kendini bir aşk çemb...