Gerçekten son mu?
#Sonmuki
____________________🌩________________
Kardelenle konuşmamız üzerinden 4 saat geçmişti. Bense bu 240 dakikalık zaman içinde bütün İstanbul'u biraz otobüsle biraz vapurla ve geri kalan bütün yolu yürüyerek geçirmiştim. Ki bunu yapmamın sebebi bizim aşıkları geri barıştırmaktı. Nedenini anlamamıştım ama çok saçma bir sebepten kavga ettiklerini düşünüyordum.
4 saatin sonunda bir tepe bulmuştum o ayrı konu. İstanbul manzaralı küçük bir tepeydi ki bence bizim için idealdi. Hızlı barışırlar da ayaklarımın davul gibi şişmesinin ödülünü alırdım.
Şu anda da salonun tam ortasında yüzükoyun yatıp zıbarıyordum. Her yerim ağrıyordu. Emeğimin karşılığını istiyordum. Kapının önünde ayak sesleri duyup bir süreliğine de olsa ağrılarımı unutup sesi dinlemeye başladım. 23 saniye sonra Çınar'ın çığlığını duymamla bildiğin yerimden zıpladım. Hemen koşup bedenimi kontrol ederken şok olmuş gözleri çok komikti.
"Bulut iyi misin?"
Tuhaf sesler çıkartıp gülmeye başlarken kafama vurup koltuğa oturdu.
"Acıdı ya! Elinin ayarı da hiç yok ki!
"Geri zekalı ne diye yerde yüz üstü yatıyorsun ki! Öldün sandım, bahçeyi kazıp gömecektim seni az daha ."
"Yoruldum yattım, her yerde yatan adam ölmüş mü oluyor!"
"EVET!"
"Kafayı yemişsin git organ mafyasında beyin dilen Çınar!"
Yüzünü buruşturup koltuğa iyice gömüldü. Bunların hepsinde çene olduktan sonra tövbe barışamazlardı. İçimdeki her bir duayı sayıp yine salonun ortasına yattım.
"Kalk yerine yat bari!"
"Onu sen kıçıma anlat."
Üstüme 5 tane ardı ardına yastık yedikten sonra uyku modum iyice kaçmıştı. Gülüp gözlerimi açtığımda kapının açılma sesiyle bütün algım oraya döndü.Başımı çevirip salonun kapısına baktığımda Ateş'in kapının önünden süratle geçip kayıplara karıştığını gördüm. Sıkıntıyla oflayıp yerimden doğruldum. Bir mekan bulmuştum iyi güzel hoş da bu üçünü nasıl bir araya toplayacaktım? Belkide biraz yalakalığın zamanı gelmiştir.
Derin düşünceler içinde boğuşurken 2. Defa kapının açılma sesini duydum. Herhalde gelen Yağız'dı. Önce onla başlasam bir sorun olmazdı herhalde.
Üstümdeki yastıkları atıp kıyafetlerimdeki olmayan tozu silkeledim ve kapının önüne yürümeye başladım. Ceketini asan Yağız'ı görünce yapmacik gülümsememi takınıp yanına yanaştım.
"Yaaaağııız! İyiki geldin, canım çok sıkılıyordu."
Yağız beni kuşkuyla süzdü ve elini alnıma koydu.
"Bulut? Bir şey kullanmıyorsun değil mi güzelim? Bak eğer kullanıyorsan çekinme söyle yardımcı olurum."
Sıkıntıyla oflayıp Yağız'ın elini tenimden uzaklaştırdım.
"Ne kullanması ya! Seni kapıda karşılayalım dedik doktor teşhisiyle hap kullanıyor dendik. Karşılamam seni bir daha olur biter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Faciası (BxBxbxb)
Romance[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaçma girişiminde bulunurken ona çarpanlarla karşılaşır. Ve işler karışır. Bulut kendini bir aşk çemb...