18 (Seni Seviyoruz )

1.2K 59 10
                                    

Yine yapacak açıklama bulamadım...

_________________🌨___________________

Bulut Akın'dan...

Karşıda duran 3'lüye baktım uzun uzun. Çınar, Bekir ve Kenan'a.

Pekala aklım çok karışmıştı, öncelikle Bekir'in orada ne işi vardı? Çınar ve Kenan aynı takımdalar mıydı? Ya Kenan o mu şikayetini geri çekmişti?

Ben düşüncelerle boğuşurken Ateş söze başladı.
"Sormaya korkuyorum fakat şu insan taklidi yapan dinazor burunlu hayvan mı bizi buradan çıkardı? Eğer kimsenin bir şikâyeti yoksa ben geçmişte yaptıkları için şunun balık ağzına bir tane vurabilir miyim? İçimde kalmasın sonra."

Kenan bize doğru yaklaştığında gözleri hala tuttuğum ellere kaydı. Yağız'ın ve Ateş'in ellerinden kurtulup  göğsüme bağladım. Ateş Kenan'a odaklandığı için hissetmemiş olabilirdi fakat Yağız ayrılan ellerimize baktı kısa bir süre sonra da Ateş'in önünde durmuş Kenan'a döndü.

O sırada da Çınar ve Bekir de bize yaklaşmışlardı. Yağız arkadaki polisiyeye bakıp Ateş'in sağına geçti ve onu uyarı anlamında koluna dokundu.
"Benim şikâyetim var Ateş. Kavga çıkartma, arkada polisiye duruyor ona göre hareket et."

Ateş Yağız'ı umursamadan önündeki Kenan'a bakmaya devam etti. Bu sefer konuşan Kenan olmuştu.
"Bize teşekkür edeceğine yaptığın çocukça harekete bak. Hem babanın seni hapishane köşelerinden toplamak zorunda kalmadı."

"O hapishane köşelerine sen yolların Kenan şimdi de yaptığın hatanın farkına vardığın için biz mi sana teşekkür edeceğiz."
Dedi Ateş. Yağız Ateş'in koluna asılıp onu çekiştirmeye başladı.

"Yeter, artık durun. Buradaki önemli mesele kimin attırdığı veya çıkardığı değil bunu nasıl başardığınız? Çünkü sadece Kenan'ın şikayeti sonucunda orada değildik,  adam öldürmeyle suçlamıyorduk. Nasıl oldu da olay bizim aleyhimize döndü."
Dedi Yağız.

Ve derin bir sessizlik yaşandı. Bu sefer gözler Çınar'a kayarken Çınar ellerini kaldırdı ve konuşmaya başladı.
" Vallahi ki ben sadece gidip konuşma yapıp geri döndüm. Başka bir şey yapmadım."

Ateş'in tek kaşı kalkarken ortamın iyice gerildiğini fark ettim.
"Konuştum derken Çınar? Sen şu iki hergelenin yanına mı gittin bizim için."

"Evet, sizin için kendimi feda etmeyeceğim de kimi edeceğim sokaktaki amcayıedeceğim?"
Diye diklendi Çınar.

Ateş elini saçına atıp karıştırdı.
"Biz senden böyle bir şey yap demedik ki Çınar. Ya bu iki gerizekalı sana zarar verselerdi? Ya seni kaçırsalardı, biz nasıl sana yardım edecektik?"

Araba Faciası (BxBxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin