Nasılsınız canlarım?
Umarım keyifler yerindedir.
Hadi okuyunn.
___________________☁️_________________
Gözlerimi açmak için zorladığımda başıma şiddetli bir ağrı saplandı. Elimi başıma koyup ovarken gözlerimi de etrafta gezindiriyordum.
Sanırım kendi odama gelmiştim. Yerimden kalkıp arkama yaslanırken yaşadığım olaylar gözümün önünden geçti. Yüzümü buruşturdum. Ve o sırada kapı 3 defa çalındı. Kim geldiyse içeriye girebileceğini söylediğimde kapıda Ateş'i gördüm. İçeriye girerken onun arkasından Yağız ve Çınar girdi. Korkuyla bana bakarlarken ilk konuşan Ateş olmuştu.
"Bulut kendini nasıl hissediyorsun?""İyi değilim."
Dedim kısık çıkan sesimle. Sanırım dün akşam babama ah... pardon baba olmayan babama fazla bağırmıştım. Şimdiyse boğazım yanıyordu.Elimi boğazıma götürdüğümde Çınar yanıma oturmuştu. Bir eliyle boşta kalan elimi tuttu. Girdindeki ifade yüzünden elimi geri onun elinden çekemedim.
"Seni anlıyoruz."Diye fısıldadı yüzüme. Daha sert tuttu elimi. Gözlerim dolmaya başlarken o aynı cümleyi tekrar söyledi.
"Seni çok iyi anlıyoruz.""Nasıl?"
Diye fısıldadım onun gibi.
"Benim yaşadığım olayları, hissettiğim duyguları nasıl anlıyorsunuz? Ki ben bile anlamıyorum kendimi.""Annem..."
Konuşan Ateşti. Buğulu gözlerle ona bakarken o bana değil de sanki geçmişine bakar gibi konuşuyordu.
"Annem, paragözün tekiydi. Babamla sırf parası için evlenmiş beni ve kardeşimi dünyaya zorla getirmişti. Birkaç defa babamı aldatmıştı. Onu kendi gözlerimle görmüştüm. Ama babam onun aşkıyla yanıp tutuşuyordu. Beni dinlemedi. 20 yıl boyunca beni dinlemedi. 20 yıl boyunca babama gerçekleri anlattım, ısrar ettim ama o kör olmayı seçti."Derin bir nefes adlı ve sözlerine devam etti.
"Bir gün annemi ve sadık yardımcım diyerek ortada dolaştırdığı yaverini kendi yatağında bastı. O iğrenç kadınla kavga etti günlerce. Ama annem hep üste çıkmaya başladı babamı ezdi. Babamı aldatmasını babam yüzünden yaptığını öne sürdü. Babamsa hala ona duygular besliyordu. Komik değil mi? Annem yine aldattı babamı ve babam yine yakaladı. Yine affetti. Yine, yine... annem aynı hataları günlerce yaptı. Babam en sonunda bir sekreter buldu. Daha doğrusu onu ben buldum. O iğrenç kadından kurtulsun diye. Ve babam ona aşık oldu. İşte o zaman o hastalıklı annemizden kurtuldu. "
Son cümlelerinde Ateş'in sesi incelmişti. Bana bakmıyordu bile. Ona gülümsedim. Benimle aynı duyguları yaşaması... garipti.Yağız Ateş'in yanına gitti ve bir elini omzuna koydu. Ateş yerdeki bakışlarını kaldırıp gülümserken Çınar'ın elini daha sıkı tuttum. Sonra aklımdaki düşüncelerden bir tanesini sordum.
"Ben bayıldıktan sonra o adama ne yaptınız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Faciası (BxBxbxb)
Romance[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaçma girişiminde bulunurken ona çarpanlarla karşılaşır. Ve işler karışır. Bulut kendini bir aşk çemb...