Açıklama bulamıyorum.
#Aciklamaistiyorum
_________________☁️___________________
"N-ne?"
Yağız oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. Aynı hareketi Ateş de yaptı. İkisi de önüme çökerken ben onlara şaşkın gözlerle bakıyordum. Çınar yakalarımı bırakmış ve arasına yaşlanmıştı o sırda. Konuşan yine Yağız oldu.
"Seni yanımızdan ayırmıyoruz çünkü sana değer veriyoruz. Sen bizim için kıymetlisin Bulut. Bizim için değerli olanı nasıl olur da yok sayabiliriz?"
Hiçbir şey diyemedim, sadece onların suratına şaşkınca bakmıştım. Sonra da konuşmaya başladım.
"B-ben ne demem gerektiğini bilmiyorum. "Ateş dizimi tutup sıktı.
"Bir şey demene gerek yok sadece-"
Ateş'in sözünü Çınar kesti.
"Sadece bizden iğrenme yeter. ""İğrenmek mi?"
Dedim sessizce.
"Sizden iğrenmiyorum. Sadece şaşırdım o kadar.""Güzel."
Ateşler ayağa kalktılar ve kalktığı sandalyelerine geri oturdular. Sanki bir şey olmamış gibi davranmaları garibime gitmişti. Ben şaşırırken Ateşler kendilerine çay söylüyorlardı. Garson yanımızdan gittikten sonra aklımdaki soruyu sordum.
"Neden sen ne hissediyorsun diye sormadınız?"
Ateş boynunu kıtlattı ve sorumu cevaplamaya başladı.
"Seni zorlayamayız, ne de olsa bu senin verebileceğin bir karar. O yüzden bizden iğrenmemen bizim için yeterli. "Başımı evet anlamında salladım. Önüme geri döndüğümde bir daha bu konuyu konuşmadık.
&
2 gün sonra...
Bekir'in dediği gibi tam 2 gün sonra evin önüne arabayla gelmişti. Ateş'lerin gözü önünde de beni arabaya sürükleyip bahsettiği yemek alanına doğru ilerleme başlamıştı.
Arabayı sürerken bana laf attı.
"Nasıl olmuşum? Beğendin mi?"
Üstündeki beyaz gömleğe ve siyah pantolona baktım. Sonra da konuşmaya başladım."Gömlek yakışmış ama içinde sen olmamışsın. "
Bekir zoraki gülerken ben dışarıya bakmaya başladım. Ardından Bekir bir daha konuştu.
"Ama sen çok güzel olmuşsun."
Bakışlarım üstünde giydiğim kırmızı pijamaya kaydı. Evet dediğim gibi pijamayla gelmiştim. Ah, pardon gelmiştim değil getirilmiştim hem de zorla."İltifatına ihtiyacım yok."
"Öyle olsun. Ama sözünü unutmamışsındır herhalde. Çünkü sen ne giyersen giy yakışıyor."
Ona gözlerimi devirip kaldığım yerden dışarıyı izlemeye devam ettim. Pahalı bir restorantın önünde durup arabadan indik. Bekirin arabasını vale alıp götürürken bana tuhaf bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Faciası (BxBxbxb)
Romance[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaçma girişiminde bulunurken ona çarpanlarla karşılaşır. Ve işler karışır. Bulut kendini bir aşk çemb...