16 (Yardım)

1K 56 28
                                    

Bir açıklama bulamadım.

_________________☁️___________________
Çınar Akvam'dan

Yaşadığımız o çatıdaki olaydan sonra 4 saat 15 dakika geçmişti. Bulut hiç konuşmamıştı bu süre zarfında. Bizde onu darlamamış yanında sessizce teselli etmiştik onu kendimizce. Ama Bulut hiçbir tepki vermemişti. Boş gözlerle etrafa bakmaya devam etmişti. Bu durum oldukça korkutucuydu.

Kafamda Bulut'un o hali canlandı ve karnım kasıldı. Acısını hafifletemiyorduk ve bu durum bizi üzüyordu. 3 dakika daha geçerken kapı gürültüyle çalınmaya başladı. Ben yerimden kalkıp kapıyı açtım. Açıkçası kapıda polislerin olacağını düşünmemiştim.

Karşıdaki polis eline cüzdanını aldı ve bana rozetini gösterdi. Cüzdanı geri cebine koyarken konuşmaya başladı.
"İyi günler, biz Kazım Akın cinayeti adına geldik. Olay mahalinde Ateş Karaaslan, Yağız Kılıç ve Bulut Akın'ı cinayete teşebbüs suçundan göz altına alıyoruz."

"Ne?"

Beni umursamadan polisler apar topar içeriye girdi. Koltukta oturan Ateş ve Yağız şaşkınlıkla bir bana bir de polislere bakıyorlardı. Bulutsa hala boş gözlerle yere bakmakla meşguldü. Bir süre sonra Ateş, Yağız ve Bulutu alıp götürdüler. Bense evde kaldım.

Neden beni de almamışlardı. Beni niye götürmemişlerdi. Bu işin içinde bir iş vardı. Hayırlısı.

Salondaki telefonunla cüzdanımı alıp bir taksiyle bizimkileri götürdükleri karakola gittim. Taksiden indikten sonra polisiyenin önünde durdum. Etraf gazetecilerle doluydu. Hepsinin Ateş için geldiği belliydi. O kalabalığın arasından zorla sıyrıldım ve içeriye girdim.

Komiserin odasının önüne gelip kapıyı çaldım. İçeriye girebilmem için ses gelince de odanın içindeydim. Komser masasında oturmuş bana bakıp eliyle koltuğu gösterdi. Emen oturup söze girdim.
"Komserim, ben Ateş Karaaslanın, Yağız Kılıcın ve Bulut Akın'ın neden tutuklandığını öğrenmek istiyorum."

"Yakınlık derecesi bakımından kimsiniz?"

"Sevgilisiyim."

Önündeki adam kaslarını aldırıp indirdi. Ama benim yüzündeki ciddi ifadeyi görünce söze başladı.
"Cinayete teşebbüs suçundan yargılanıyorlar. Elimdeki kanıta ve onların sorgularına göre mahkemeye göndereceğiz."

"Kanıt derken?"

"Güvenlik kayıtları. Kazım Akın'ın nasıl öldüğünü açık bir biçimde görebiliyoruz."

"Kanıtı biri mi size verdi Amirim?"

"Bana soru sorman hiç hoşuma gitmedi genç adam ama madem merak ediyorsunuz, Kenan Cavuşlaroğuları adındaki bir beyfendi güvenlik kayıtlarını verdi sağolsun. Yoksa katiller elini kolunu sallaya sallaya etrafta gezecekti."

"Tutukladiğınız kişiler masum."

"Herkes aynısını söyler."

Araba Faciası (BxBxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin