Nabersiniz gençler?
Uzun bir Bölüm sizi bekliyor.
Ee ne bekliyorsunuz? Hadi okuyun.
__________________☁️__________________
İlâhi Bakış Açısı
Ateş ve Çınar koltukta oturmuş Yağız'ın yanlarına gelmesini bekliyorlardı. Beklemekten bunalmış Çınar ilk konuşan oldu.
"Yağız neden hâlâ gelmedi?"
"Belkide Bulut'la yanlız zaman geçirmek istiyordur."
Çınar sinirle Ateş'in koluna vurdu.
"Terbiyesiz.""Ben öyle bir şey demedim. Sen fesatsın."
Çınar Ateş'e gözlerini devirip arkasına yaslandı. Ateş'se telefona bakıyordu. Bir süre sonra içeriye uyku mahmuru gözlerle Yağız girdi. İkisinin de başı sevgilisine dönerken Yağız ikilinin ortasına oturdu ve sırtını Ateş'e dayadı. Gözlerini kapatmamaya zorlarken ikisine atıfta bulundu.
"Bulut'un yanında yatarken uyuyakalmışım ya."
Ateş bilmiş bir edayla Çınar'a baktı.
"Sana demedim mi ben? Ne güzel birlikte yatmışlar.""Bir de bana fesat diyor! Asıl sen şu kafanın içindeki düşüncelere bak."
Ateş Yağız'ın kafasını okşadı. Ve o sırada da Çınar'ın yüzüne yaklaştı.
"Bu düşüncesinin içinde neler olduğunu tahmin bile edemezsiniz.""Ne gibi düşünceler bunlar Ateş Bey?"
Dedi Yağız başını kaldırmadan.Ateş'se ikisine yaklaşıp fısıldadı.
"Yatakta çok işe yarayacak yöntemler."İkisi de Ateş'e bağırıp koluna sertçe vurdular. Ateş'se kendisine atılan yumrukları umursamayıp kahkaha atmakla meşguldü. Gülüşmeler bittikten sonra bir sessizlik yaşandı. Üçü de neden konuşmadıklarını bilmiyorlardı. Sessizlik devam ederken Yağız Ateş'in kucağına kafasını koymuş uyudu uyuyacak durumdaydı. Çınar'sa omzunu okşuyordu. Çınar'ın sesli üflemesiyle Ateş ve Yağız'ın bakışları sevgililerine döndü.
"Bulut hani güçsüzdü? Üçümüz yerinde tutamadık, ayaklarını tutmaya çalışırken omzuma uçan tekme attı. Kolum çıkıyordu!"
Yağız Ateş'in kucağından başını kaldırdı ve Çınar'a yaklaştı. Çınar'ın ağrıyan omzuna ellerini koydu. Ona masaj yaparken konuşan Yağız'dı.
"Bulut güçlü değil, sadece korku insanlara yapamayacağı işler yaptırır."Ateş düşünmekten ağrıyan başını ovalayıp konuştu.
"Bulut'un iğneden korktuğunu bilmiyordum.""Bulut hakkında hiçbir şey bilmiyoruz ki? Neyi sevdiğini, neyi sevmediğini bilmiyoruz."
Dedi Çınar Yağız'ın göğsüne yatarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Faciası (BxBxbxb)
Romance[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaçma girişiminde bulunurken ona çarpanlarla karşılaşır. Ve işler karışır. Bulut kendini bir aşk çemb...