17( Sessizlik)

861 58 17
                                    

Yavaş yavaş hikayenin sonuna geldiğimizi hissediyorum.

Bana göre hikayeler sıkmadan kısa olmalı. Kısa ve öz.

__________________☁️__________________

İlahi Bakış Açısı

Çınar ve Bekir Kenan'ın odasına gitmişlerdi. İlk dakikalarda kimse konuşmamıştı ve sadece birbiriyle bakışmışlardı. Aradaki derin sessizliği bölen Kenan olmuştu.
"Sevgililerin hapsi boyladı diye ayaklarıma gelip onlardan şikayetimi geri çekmemi bekliyorsun herhalde."

Çınar Kenanın kendini
beğenmişliğine içinden güldü. Ellerini önünde birleştirip konuştu.
"Koca şirkette kala kala beynine oksijen gitmediği için beynin küçücük kalmış Kenan. Halbuki birazdan kendin şikayeti geri çekeceksin. "

Kenan tam da söze başlayacağına araya Bekir girdi.
"Oluşturduğumuz ilaç içeriğine bakabilir miyim ?"

"Neden?"

"Bir sözün doğru olup olmadığını merak ediyorum ."

Çınar'ın sözüne gönderme yapıyordu.

Kenan çekmecelerinden birini açıp içinden kalın mavi bir dosyayı Bekirin önüne koydu. Bekir sayfaları incelerken Kenan olayı anlamaya çalışıyordu.  Merakına yenik düşüp sorma gereği duydu.
"Ne için bakıyorsun ?"

Bekir sayfaları çevirmeye devam ederken Kenan'ın sorusunu cevapladı.
"Ürettiğimiz ilaçların içinde zararlı maddeler var ona bakıyordum."

"Nasıl zararlı maddeler? Biz ilaçları birlikte üretmiyor muyuz Bekir? İçinde neler olup olmadığını nasıl bilmezsin."

"Elbetteki biliyorum ancak gözümden kaçan herhangi bir detay var onu merak ediyorum."

O sırada Kenan gözü uzaklara bakan Çınar'a hitap etti sözlerini.
"Haksız yere iftira mı çıkardın? Sana hiç yakışmadı doğrusu."

Çınar Kenan'a kötücül başkaları atarken söze girdi.
"İftiralar sizden sorulur diye biliyordum ben. Malûm Ateş'ten öç alabilmek için yaptığın ortada Kenan. Her ne kadar Ateş sert biri olsa da kimseyi öldürmez. Bunu çok iyi biliyorken üstüne iftira atmak ne kadar doğru?"

Kenan Çınar'ın her söylediği kelimenin doğru olduğunu bildiği halde ağzını açıp itiraz edecekti. Fakat Çınar kaldığı yerden devam etti.
"Ayrıca Kazım Akın'ın Bulut'un hastalığını giderebileceğini vaad ederek ona ilaç bile vermişti. Hem de verdiği ilacı sizin firmanız ortaya sunmuştu. Fakat Allah'ın işine bakın ki o ürettiğiniz ilacın iç inde uyuşturucu bulduk. "

Araba Faciası (BxBxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin