Bir serinin sonuna gelmekten onur duyuyorum.
________________☁️🍁🌊🔥_____________
Belimde eller hissedip sahibine baktım gülümseyerek.
"Ne oldu?"
"Hiç, sadece evleneceğim adama sarılamaz mıyım?"
Başımı 'Sen iflah olmazsın' anlamında salladım ve önüme geri döndüm. Arkamdaki kişi benim müstakbel eş adaylarımdan sadece biri olacaktı. Ve bu bile kalbimin çarpmasını arttırıyordu.
Belimdeki kollar daha da sıkınca gülüp kendimi onun kollarından kurtardım.
"Ateş, gömleğini kırıştırdın ama!""Ateş mi?"
Dedi karşımdaki geri zekalı."Ne?"
"Kocam diyeceksin ama karıcığım."
"Üfff bu da iyice saçma kitap karakterlerine bağladı ya. Ben erkeğim Ateş karıcığım ne?"
Ateş oflayıp iki adım geri attı ve arkasındaki masaya yaslandı.
"Vallahi o nikah masasında hayır derim göt gibi kalırsın Ateş."
"Tehditler de söylendiğine göre hadi gidelim artık öyle değil mi?"
Dedi Yağız içeriye girerken. Ateş eliyle beni Yağız'a gösterdi ve çocuk gibi şikayet etti."Yağız'ım beni tehdit ediyorlar bir şey der misin lütfen?"
"Türkiye de 3 milyon salak yaşıyor. 3 milyonun 3ü de mi beni bulur anlamıyorum ki!"
Dedi Yağız ve Ateş'in koluna asıldı."Bence artık gitmeliyiz. Aşağı da baban sevinçten Çınar'ın amca oğluna doğru pasta tabağı fırlattı. Ortalık karışmadan şu nikâhı yapabilir miyiz artık!"
"Ah, her neyse-"
Ateş söylendiği sırada kapıdan Çınar gözüktü. Eliyle kızarmış yüzünü silerken yanımıza geldi."Düğünü falan hikaye oldu yalnız. Siz gelene kadar bizimkiler kavga çıkardılar bile. "
Elimi ağzıma koyup ufak bir kıkırtı yaptım. Ve sonra şok olmuş olan Ateş , Yağız'a dönüp ellerimi açtım.
"Zor günler anlattığımız doğru. Belkide hala atlatamadık o da doğru. Ama ne demişler cenaze gülmesiz, düğünse kavgasız olmaz. Bu yüzden önden buyrun baylar, aile kaosu çıkmadan mutlu bir gün geçirelim."Üçü de söylediklerime kafa salladılar ve harekete geçtiler. Önden Çınar Ateş'in koluna girdi arkadan ben de Yağız'ın yanına geçtim. Ve düğün salonuna vardık.
Ah, çok aptalım kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Bulut Akın...demeyi çok isterdim fakat evet, ben Bulut değilim. Yani tanıdığınız Bulut değilim.
Yanımda duran bu 3 adam sayesinde çok değiştim. Sanki onlar yeniden şekillendirdiler beni. Yeni ben ve yeni bir hayat kattılar kalbime. Onlara ne kadar fazla borçlu olduğumu tahmin bile edemezsiniz herhalde. Etmeyin ya sonra işin içinden çıkamıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araba Faciası (BxBxbxb)
Romance[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaçma girişiminde bulunurken ona çarpanlarla karşılaşır. Ve işler karışır. Bulut kendini bir aşk çemb...