21 (Bu Gece Yıldızlar Çok Parlak)

573 50 15
                                    

Her zamanki gibi yazarınız abartdıkça abarttı.

Buyrun okuyun.

Yanlız o değil de Bulut ne çekti elimde.

___________________☁️_________________

Bulut'u görmedi annesi. Yerdeki ufak bir köpeği seviyordu sakince. Bulut yalpalaya yalpalaya camın önüne kadar geldi. Annesi fark etmedi Bulut'u.

Cama vurdu sonra Bulut. Hemde yüzlerce defa ama annesi sesleri duymamışa benziyordu. Bulut daha sert vurdu bu sefer cama. Annesi etrafına bakıp camın karşısındaki oğlunu gördü sonunda. Bir eli şaşkınlıkla ağzına gitti. Ayağa kakıp cama elini yasladı annesi.

Bulut bu sefer ağladı titreyerek, titredikçe daha çok ağladı. Kalbi acımaya başladı Bulut'un yine, anne özlemi miydi içindeki ağırlık?

Sonra elini cama koydu ela gözlü oğlan, aynı annesi gibi. Annesi gülümsedi Bulut'a ve Bulut'un ağlaması daha çok arttı. Belki de ruhu isyan ediyordu hayatına.

Annesi Bulut'a seslendi ama Annesinin sesi kalbinde yankılandı.

"Ağlama oğlum, senin için göz yaşı dökenler varken benim için ağlama. Sana hâlâ değer verenler varken benim yanıma gelmek için çabalama. Aşkını, kalbindeki sevgiyi asla unutma. Onlar için atan deli yüreğini susturtma. En sonunda yanıma geleceksin ama o zamana kadar aşkla yaşa oğlum."

"Seni çok özledim anne."
Dedi Bulut yıkık bir sesle. Annesi gülümsedi camın arkasından oğluna. .

"Bak,"
Dedi annesi eliyle göğü gösterirken.
"Ben hep izliyorum seni, sende unutma beni. Ama peki onlar?"
Dedi annesi camın en sonunu parmakla işaret ederek. Bulut gözleri hâlâ ıslakken baktı camın sonuna. Üç siluet gördü orada.

Üçü de ağlıyordu, üçünün de kalbi kırıktı göğsünde. Üçü de paramparçaydı gözünde.

Bulut gözlerindeki korkuyla baktı annesine ama annesi hâlâ gülümsüyordu olduğu yerde. Sonra yere eğildi ve az önce sevdiği köpeği kucağına aldı. Gülümsedi sonra ve Bulut'un kalbine seslendi tekrar.

Araba Faciası (BxBxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin