Baromi jól éreztem magam Arthurral egész este. Szimpatikus srác volt és jó fej is. Már bőven éjfél után járhattunk, amikor feltett egy kérdést.
-Megcsókolhatlak?- nézett a szemembe csillogó tekintettel, mire aprót bólintottam- Ugye tudod, hogy ebből hatalmas botrány lesz?-nézett rám, miközben egyre közelebb jött.
-Tudom..csak nem érdekel- hajoltam hozzá közel, még nem az ajkaink összeértek.
Ezután, képszakadás.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Másnap reggel*
A hotelben ébredtem. Egyedül. De arra, hogy miképp kerültem ide vissza, fogalmam sem volt. Megdörzsöltem a szemeimet és kibotorkáltam a fürdőbe.
-Jézusom- nyugtáztam, amint megláttam a tükörképemet. Szörnyen festettem. A szemfestékem elfojt, a hajam össze-visszaállt és még mindig a tegnap este viselt ruhámban voltam.Gyorsan lemostam a sminket az arcomról és a hajamat is kifésültem. Majd vissza ballagtam a cuccaimig és kikaptam a szekrényből (igen én kipakolok egy hétvégére a bőröndből) egy melegítő nadrágot és egy csőtoppot. Átöltöztem és azzal a lendülettel vissza is dőltem az ágyamba.
Az ajtó nyílására lettem figyelmes, amin Danny és Charlie lépett be.
-Jó reggelt Kicsi- köszöntött Daniel, mire a fejemre húztam a takarót.
-Halkabban! Szétmegy a fejem- nyöszörögtem.
-Nem kellett volna annyit inni- nevetett Charles- Mondd csak, kivel voltál egész este? Mert nem velünk- vágta a fejemhez tettetett sértettséggel.
-Arthurral- mondtam büszkén, de igazából fogalmam sincs, hogy ki ő, meg milyen Arthur.
-Ki az az Arthur?- húzta fel a szemöldökét Charles.
-Nem ismeritek- legyintettem, mire mindkettejükből kitört az őszinte nevetés- Most mi van?- kérdeztem.
-Arthur Leclercel töltötted az estét Kishölgy- mondta Dan, nekem pedig kikerekedtek a szemeim.
-Jézusom, Charles! Megcsókoltam a tesódat- nyomtam a fejemet a párnába.
-Ne aggódj- vont vállat- Láttuk mindannyian.
-Ne!- szörnyülködtem- Jó, inkább beszéljünk másról- könyörögtem.
-Mennyire vagy éhes?- kérdezte Dan- És vagy szomjas?- érdeklődött.
-Bármit megadnék egy nagy adag ásványvízért és valami kajáért- fordultam a hátamra az ágyban.
-Akkor ez a szerencse napod- mosolyodott el Charles és a táskájából előkotort egy másfél literes ásványvizet, illetve egy csomagolt croissant és az ágyamra dobta őket.
-Mondtam már, hogy szeretlek titeket?- kérdeztem halálosan komolyan.Nagy nehez, olyan dél körül erőt vettem magamon és összecsomagoltam. Bepakoltam mindent a kisbőröndbe, illetve a kézipoggyászomba és készen álltam arra, hogy hazamenjek Angliába. Kirontottam a folyosóra, magam után rángatva a gurulós bőröndöt és az első ember akivel összefutottam, az Arthur volt.
-Szia- köszönt rám.
-Szia- sütöttem le a szemeimet.
-Na haragudj, hogy nem kerestelek csak- gondolkozott el és látta, hogy keresi a szavakat- Sajnálom, hogy megcsókoltalak. Mármint ne érts félre, csak felkavartuk az álló vizet. De leszedettünk minden csókos képet a médiából- biztosított, mire hatalmas kő esett le a szívemről.
-Én is sajnálom- sóhajtottam- Barátok?- kérdeztem félve.
-Barátok- mosolyodott el, majd a fejemhez nyúlt és összekócolta a hajamat.
-Kösz- löktem félre a mancsát- Én viszont sietek- indultam meg a lift felé- Majd találkozunk- búcsúztam el a kis Leclerctől.Daniel, Checo, Max és én, négyen egy közös géppel mentünk Angliába. Mi a többiekhez képest hamar eljöttünk, így a társaság többi tagját a reptéren vártuk meg. Amikor végre ők is megérkeztek, a lehető leggyorsabban elhagytuk az épületet, mivel a paparazzik pofátlanul viselkedtek. A srácok imádják a rajongóikat, de egyesek néha nagyon durvák.
-Na srácok!- kezdtem bele- Akkor jöttök hozzám?- érdeklődtem.
-Persze! Nem is foglaltam szállást- vigyorgott Daniel.
-Mindenki jöhet- mondtam azonnal- Nyilván ha a britek a családjukkal lesznek- néztem a három fiúra, mert a meghívás Landora is vonatkozott- Azt teljesen megértem.
-Elmegyek a szüleimhez, de max 2 napra- mondta Lewis- Aztán jövök Roscoeval.
-Szuper- mosolyodtam el.
-Én is jövök majd- mondta George, végül pedig Landora néztem.
-Szerintem nem jó ötlet, hogy én ott legyek nálad- vonta meg a vállát flegmán. Egy kicsit bele sajdult a szívem, mert igaza van. De akkor is. Annyira jó lenne, ha minden olyan lenne, mint régen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-Nézzétek- szaladtam le a házam felső emeletéről a laptopommal a kezemben- Foglaltam ide magunknak szállást Magyarországon- raktam le a társaság elé a laptopot, amin egy Badacsonyi borvidéken lévő apartman képei voltak megnyitva.
-Azta! Ez rohadt szép- kattintgatott a képek közt Lewis- Mikortól?
-Futam utántól egészen a következő futam előtti szerdáig- vigyorodtam el- Soha nem voltam még a Balatonnál. És állítólag csodálatos- néztem körbe a srácokon.
-Én sem voltam egyébként- vont vállat Charles- Szóval tetszik az ötlet.
-És Lyn- kezdte Carlos- Hány főre foglaltad?- puhatolózott.
-Öö, hát 11-re értelemszerűen- mondtam- De ha valamelyikőtök barátnője jönne, még át tudom foglalni- mondtam azonnal- Egyáltalán van barátnőtök?- gondolkodtam el,
-Igen van! Carmen- mondta George- És már találkoztál is vele. Csak mert friss a dolog ne felejtsd el- fújtatott, mire csak leintettem- De amúgy nem jön- tette hozzá.
-Én Lando miatt kérdeztem- mondta a spanyol- De ezek szerint rá is gondoltál- nyugtázta.
-Hát, ha eljön- mondtam csalódottan, a pilóták pedig elkezdtek összenézni.
-Próbáljon meg nemet mondani- morogta alig hallhatóan az orra alatt George- Örülnék ha befejezné a sértődöttséget- folytatta.
-Mindegy- vontam vállat- Gyere Roscoe- szóltam Lewis kutyájának- Elmegyünk sétálni- kezdtem ráadni a hámot, majd ki is léptem az utcára.*Max szemszöge*
Lyn szinte azonnal el is tűnt a szemünk elől, mintha csak nem akarná hallgatni azt, ahogy Landoról beszélünk. Amióta csak szétmentek, nem láttam örömöt a szemében, sem őszinte mosolyt a száján és ezt soha a büdös életben nem fogom megbocsátani Landonak.Szörnyű időszakon megy keresztül, akkor is ha nem beszél róla. Kezdődött a sír rongálással, majd a Landoval való szakítása és most volt édesanyja halálának az évfordulója. Mindeközben az idióta újság írók és riporterek sem hagyják békén. Ehhez felvenni azt a mindennapi mosolyt, amit magára erőltet, rohadt nehéz és kimerítő. Kétség kívül Danieltől tanulta el ezt a folyton mosolygok, akkor is ha fáj életszemléletet.
-Menj utána- néz rám Lewis.
-Hidd el, nem akarja, hogy most utána menjek- feleltem, miközben aggódó tekintettel bámultam ki az ablakon.
-Ha te nem, majd én- állt fel az asztaltól Daniel- Lehet, hogy azt mutatja minden fasza és happy, de nem az. És lehet, hogy úgy kiviharzott a házból, mintha nem akarna beszélni róla, de arra vár, hogy valaki utána menjen- vágta a fejemhez- Tudom, hogy ez milyen érzés, szóval én kimegyek utána- mondta és már nyitotta is az ajtót.*Lyn szemszöge*
Roscoeval már a közeli réten voltunk. Összébb húztam magamon a pulcsimat, mert eléggé hűvös volt az idő. Lecsatoltam a kutyusról a pórázt és engedtem, hogy fusson, én pedig leültem a fűbe.Éreztem, hogy valaki leül mellém, oldalra fordítva a fejemet pedig láttam, hogy Daniel az. Nem szólt semmit, csak egy bíztató mosolyt küldött felém. Közelebb húzódtam hozzá és a fejemet a vállára hajtottam.
-Fáj- szólaltam meg kisvártatva, a hangom pedig fülsüketítőnek hatott a csendben- Itt érzem- raktam a kezeimet a mellkasomra.
-Tudom- suttogta- Nem baj, ha nem vagy mindig boldog- mondta, mire bólintottam.
-Most sok minden- sóhajtottam- Szükségem van már egy kis szünetre- néztem rá.
-Két hét- bíztatott- Lando szeret téged- tette hozzá, ha lehet még halkabban- Látott. Téged meg Arthurt- avatott be Daniel- Ezért kerül- húzta el a száját, nekem pedig óriási gombóc nőtt a torkomban.
Könnyes szemekkel néztem barna íriszeibe.
-Javíthatatlan a kapcsolatunk ugye?- kérdeztem.
-Ugyan- mosolyodott el- Checo teljesítménye a javíthatatlan, nem a kapcsolatotok- mondta, mire felnevettem. Végre. Őszintén.Sziasztok! Itt van egy újabb rész. Sajnos kissé megcsúsztam vele, de igyekeztem. Köszönöm a vote-okat és a sok olvasót! További szép napot!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
You make me feel like I'm alive again
Fanfiction-Ugye tudod, hogy ebből hatalmas botrány lesz?-nézett rám, miközben egyre közelebb jött. -Tudom..csak nem érdekel- hajoltam hozzá közel, még nem az ajkaink összeértek. A történet nem mindenhol valóság alapú! Ha van még igény más pilótával ff-re szív...