Lesiettem a lépcsőn, majd amikor bekanyarodtam a bárpult szerűséghez, ami nem mellesleg egy medence mellett volt, megláttam Checot Max-el beszélni.
-Igen, igen, igen- kezdtem örvendeni magamban, gondolván, hogy Checo tuti elintézi nekem, hogy Max ne aggódja túl a dolgokat. A bárpult mögül hallgatóztam, amikor valakinek a lehelletét megéreztem a nyakamon.
-Hallgatózunk Horner?-szólalt meg az illető, amitől annyira megijedtem, hogy felsikoltottam.
-Normális vagy?- néztem a folyamatosan röhögő fiúra dühödten.
-Nem, én Lando vagyok, de valahol biztos itt van Normális is- vonogatta a vállát nevetve.
-Befejezted?- kérdeztem- Ennyire nem volt vicces.
-Mi történt?-jelent meg Max és Checo- Baj van?- érdeklődtek.
-Úristen-hangos dobogást hallottunk a lépcsőn- Mindenki jól van?-jelent meg egy merőkanállal a kezében Pierre.
-Azzal mi a terv?- néztem értetlenül a franciára.
-Gondoltam leütöm a betörőt- vonogatta a vállát.
-Gasly..te még mindig meg tudsz lepni-rázta a fejét Max- Szerinted fényes nappal kitör be egy hajóra? Pontosan-folytatta mivel a fiú mélyen hallgatott- Senki olyan akit le tudnál ütni merőkanállal.
Ők még elvitatkoztak egy darabig, addig a többiek is lejöttek a hajó ezen részére. Lando a medence szélén sétált és egy napágyat vett célba. Gyorsan mellé lépkedtem és egy határozott mozdulattal belöktem a vízbe.
-Ezt neked Norris- dobtam neki puszit, miután megláttam a meglepett fejét feljönni a víz alól. Komótosan kisétált a vízből, nem szólt semmit. Levette a vizes pólóját és maga mellé dobta, így láthatóvá vált a kidolgozott felső teste. Mindenki a nevetését visszatartva figyelte az eseményeket.
-Neked annyi Horner-indult meg felém, mire gyorsan futni kezdtem. Természetesen hamar utolért.
-Ne ne ne- kezdtem könyörögni- Nem akarom hogy a hajam vizes legyen- mondtam miközben belekapaszkodtam a kezébe, hogy ha mégis belök magammal rántsam. Egy kicsit közelebb húzott magához, mire a szívem a torkomba ugrott, a szemem sarkából láttam, hogy szerencsétlen holland barátom nagyon ki van akadva, de nem szólt semmit.
-Mehet a közös fürdés- kiáltotta Carlos és minket meglökve velünk együtt ugrott a medencébe.
-Kösz Carlos- mondtam unottan a spanyolnak. Levettem magamról nagy nehezen a ruhámat, majd a medence széléhez úsztam- Max! Kirakod a napra légyszii- kérleltem, mire Max idelépett, és elvette a kezemből a ruhadarabot.
-Wow- hallottam meg Charles hangját.
-Én nem tudom- kezdte Daniel- nem láttatok még csajt?- nézett körbe a társaságon-Esküszöm, ha ezt Christian látná-csóválta a fejét, mire az összes pilóta égő fejjel lesütötte a szemét (nyilván ez alól kivétel volt Max, Sergio és Dan).
-Ti nem jöttök be?- érdeklődtem a többi fiútól.
-De!-vágták rá többen is.Nap végére eléggé elfáradtunk az egész napos bohóckodásban. Estére úgy terveztük, hogy ma még a hajón maradunk. Sütögetünk, beszélgetünk, hogy egy kicsit jobban megismerjenek és én is őket. Szóval a medencés bulink után felmenten a szobámba és jó hosszasan lezuhanyoztam, megmostam a hajamat is. A törölközőt magam köré csavartam, a vizes hajam tincsekben lógott, úgy léptem ki a fürdőszobából.
-Jézusom!- kaptam a törölközőmhöz, hogy még inkább a testemhez szorítsam- Mániád, hogy a frászt hozod rám?- kérdeztem felháborodva.
-Bocs- kapott a szeme elé a göndör fiú, majd egy kaján vigyor kíséretében folytatta- Csak lent maradt a ruhád- nyújtotta felém csukott szemmel.
-Kösz- mosolyodtam el.
-Kérdezhetek valamit?- kérdezte, miközben helyet foglalt az ágyamon.
-Persze- feleltem- de nem baj ha addig bemegyek a fürdőbe és felöltözök?
-Nem dehogy.
Landon egyébként egy fehér lenge ing volt, egy farmer shorttal, a fején pedig ott volt a napszemüvege.
-Csak annyit akartam- kezdett bele- Hogy minden évben eddig igazából vártunk rád.
-Tessék?- kérdeztem értetlenkedve, miközben öltöztem.
-Mármint Verstappen minden évben beharangozta, hogy te eljössz velünk erre a kiruccanásra, de sosem jöttél. Most mi változott?- kérdezte és hallatszódott a hangján, hogy tényleg érdekli.
-Apám- feleltem egyszerűen, miközben kiléptem a helyiségből és fiúhoz mentem, akinek még mindig csukva volt a szeme- Segítesz?- kérdeztem halkabban, miközben hátat fordítottam neki, hogy láthatóvá váljon a cipzár, amit nem tudok felhúzni.
-Persze- felelte, úgy mint akinek ez nem okoz gondot. Mikor végzett szembe fordultam vele, ő pedig csillogó szemekkel nézett rám.
-Mi az?- kérdeztem a mosolyomat visszatartva.
-Gyönyörű va..-kezdte, de ekkor nyílt az ajtóm- gyönyörű a fal. Nemde?- kérdezte, majd gyorsan felállt és a falhoz lépett, hogy szemügyre vegye.
-Szia Maxi- karoltam legjobb barátomba, akinek a megjelenése elrontott egy aranyos pillanatot- Már megyünk is. Szóval Esteban izzíthatja a grillt- kacsintottam, majd magam előtt tolva Max-et kisétáltam a szobából.
-Jössz Norris?- pillantottam a brit felé, aki bólintott.Miután elfogyasztottuk a vacsit, amit Esteban készített, nem mellesleg isteni volt, leültünk a napágyakra és nagyjából úgy helyezkedtünk el, hogy mindenki lásson mindenkit.
-Na jól van srácok- csapta össze George a tenyerét- kezdődjék a kihallgatás.
-Mesélj magadról Lyn- mosolygott rám Charles-Mennyi idős is vagy?
-Idén töltöttem a 23-at- feleltem.
-Akkor már érettségiztél- tett megállapítást Lewis- Van valami terv, hogy merre tovább?- érdeklődött, mire a többiek is kíváncsian várták a választ.
-Hát- kezdtem bele- Nem tudom, hogy ez mennyire publikus- néztem Checora- De van rá némi esély, hogy Sergio új verseny mérnököt kap- böktem ki.
-Oké, de te mit szeretnél a jövőben?- kérdezte Pierre, mire Max a homlokára csapott.
-Hát én lennék a versenymérnöke- vonogattam a vállam lesütött szemekkel.
-Jaj Kicsi! Nem is mondtad. Gratulálok- vigyorgott rám Daniel.
-És meg van a megfelelő végzettséged?- nézett rám felvont szemöldökkel Hamilton.
-Nincs- felelte helyettem Checo- de emlékeztek, hogy tavaly kettő futamot is nyertem?- nézett körbe a társaságon- Na az egyiken nem jelent meg a versenymérnököm, azóta is rejtély, hogy miért. Ezért Horner azt mondta, hogy Lyn helyettesítse, elvégre kölyökkora óta kint van a futamokon.
-Koszon kívül más is ragadt rá- lökött oldalba Max.
-Nem ebből volt az a botrány?- nézett Ocon felváltva rám és Checora.
-Nem- feleltük egyszerre.
-Mi? Milyen botrány?- értetlenkedett szokás szerint Pierre.
-Szerintem ejtsük a témát- mondta Max.
-Ha már szóba jött, elmesélhetnétek- vettette fel Carlos.
-Kicsi?- kérdezte Sergio.
-Elmesélem. Már rég volt és amúgy is kamu volt az egész- legyintettem.Elmeséltem a Formula 1 egyik legnagyobb botrányát, amiből majdnem bírósági per lett. Ez volt az a botrány, amibe beleszólt a gyámügy és a hatóságok, amit nem tudtunk zárt falak között rendezni és ami egy buta félreértésen alapult. Mindegyik pilóta hallotta az esetet, mindegyik csapatfőnök és tulajdonos, újságíró és még a Netflix is tudott róla, csak éppen az igazság nem érdekelt senkit.
YOU ARE READING
You make me feel like I'm alive again
Fanfiction-Ugye tudod, hogy ebből hatalmas botrány lesz?-nézett rám, miközben egyre közelebb jött. -Tudom..csak nem érdekel- hajoltam hozzá közel, még nem az ajkaink összeértek. A történet nem mindenhol valóság alapú! Ha van még igény más pilótával ff-re szív...