Chapter 11: Bloody moon part 2

429 49 11
                                    

Merhaba bebekler. Nasılsınız? Çok başı belalı bölüm oldu bu bölüm. Neyse ki atabildim sonunda. 2961 kelime. Bu tüm zamanların rekoru oldu. Keyifli okumalar. Love y'all 🤎

~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~

~•~•~09.08.2024~•~•~

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Bizimkiler de dahil olmak üzere yukarı kattaki neredeyse bütün odalar aranmıştı.

Aslında bizim odaların aranmasına gerek yoktu. Çünkü yeni gelmiştik ve geldiğimizden beri yemek odası ve salondan başka bir yere gitmemiştik. Kimse yukarı odasına çıkmamıştı bile. Benden başka.

Bizden önce gelen Gaya kralı ve oğlu için aynısını söyleyemeyeceğim ama. Üstelik oldukça şüpheli tavır sergiliyorlardı.

Odalar aranacak dediğimde yüz ifadesi bir anda değişmişti ve oldukça şüpheliydi.

"Efendim, şimdiye kadar baktığımız odalar boş." dedi hizmetçilerden biri.

"Kaç oda kaldı?" diye sordu Agron.

"Bu katta iki. Gaya kralı ve prensinin odası."

"Bence o odalara ilk bakmalıydınız." dedim düşüncelerimi saklamadan.

"Onlardan mı şüpheleniyorsun?" diye sordu kral Eres.

"Tavırları beni bu düşünceye itti majesteleri." dedim soğuk kanlılıkla.

Başını salladı kral.

"Aslında ben de şüphelendim." dedi Agron gözlerini kısarak. "Cyrus odalar aransın dediğinde tedirgin oldular."

Onu onayladım ve hizmetçilerle birlikte odaya girdim. Kral ve Agron da benim peşimden geldi.

Hizmetçilerden biri elinde mor ışıklar saçan bir küreyle odanın ortasında duruyordu.

Daha önce hiç böyle bir şey görmediğim için Agron'a döndüm.

"Agron, bu küre ne için?" diye sordum merakla.

Agron "Yüzükler çok özel bir maddeden yapıldı. Bu küre o maddeye tepki veriyor. Yüzükler buradaysa bu küre mavi ışık saçacak." dedi tane tane açıklayarak.

"Anladım." dedim başımı sallayarak.

Hizmetçi bütün odayı dolaştı ama küre hiçbir tepki vermedi.

"Oda temiz galiba." dedim fakat ardından "Küreyi yanıltmak mümkün olabilir mi, Agron?" diye sordum.

"Yani daha önce olmadı." dedi Agron omuz silkerek.

Derin bir nefes aldı ve bana döndü.

"Ama o kadar çok şey oluyor ki. Belki de olabilir. Gerçekten bilmiyorum Cyrus..."

Elimi omzuna koydum ve sıktım destek verircesine.

Agron elini elimin üzerine koydu ve hafifçe gülümsedi.

"Odayı bir kez daha iyice arayın lütfen." dedim hizmetçilere dönerek.

Hizmetçiler dolaplara, çekmecelere ve yatağa bakmaya başladı.

"Biz de diğer odaya bakalım vakit kaybetmeden." dedi kral ve elinde küre olan hizmetçiye işaret verdi.

Başımızı salladık ve kralın peşinden ilerledik.

Fakat daha kapıdan çıkamadan hizmetçilerden birinin telaşla "Efendim..!" diye seslenmesi bizi durdurdu.

Kral küre taşıyan hizmetçiye aramaya gitmesi için işaret verdi ve diğer hizmetçiye döndü.

ROYALTY •|• BxB •|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin