Chapter 15: Wake up to the reality

225 39 5
                                    

Merhaba. Bölüm geç geldiği için özür dilerim. Ama bu sıralar ya ilhamım olmuyor ya da zamanım. Asıl olaylara yavaş yavaş giriş yapıyoruz. Nasıl olacak hiç bir fikrim yok ama hadi bakalım. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar. Love y'all 🤎

~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~

~•~•~06.10.2024~•~•~

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

"Korgan..." diye fısıldadım dehşetle.

Kısık sesle konuşmama rağmen yanımdaki Agron beni duydu ve irice açılmış yemyeşil gözleri beni buldu.

"Ne?!" dedi şaşkınlığını saklama gereği bile duymadan.

Bense ona dikkat kesilemiyordum.

Bilinçsizce elini bıraktım ve karşımdaki varlığı izledim.

Korgan, gelmiş geçmiş en büyük cadı. Şu an gerçekten karşımdaydı.

Yıllardır onuruna ritüeller yaptığımız, soyumuzun ondan başladığı iddia edilen o adam karşımdaydı...

Ve sandığımın aksine oldukça genç görünüyordu.

Korgan kıkırdadı ve geçip kral Eres'in tahtına oturdu.

Yanımdaki Agron onun bu hareketiyle seğirdi. Çünkü bu apaçık babasına karşı yapılan bir saygısızlıktı. Ama sesini çıkarmadan yumruklarını sıkmakla yetindi.

Korgan bir süre ikimizi süzdü eğlenen bir tavırla. Bizi rahatsız etmek oldukça hoşuna gitmişti.

Ama sessizliğimiz uzayınca bir süre sonra derin nefes alarak sıkıldığını belli etti.

Fakat sıkıntısını sesine yansıtmadan "Bu kadar şaşırmak sence de sıkmadı mı? Ne kadar süre daha öylece beni izleyeceksin, oğlum? Sormak istediğin bir şey yok mu?" diye sordu keyifli bir tonda.

Duraksadım ve başımı eğdim.

Sormak istediğim o kadar çok şey vardı. Ama neyi, hangi sırayla soracağımı şaşırmıştım.

Bir süre sonra dudaklarımdan sadece "Sen nasıl..?" diye çarpık bir cümle çıktı.

Yüzümü buruşturdum istemsizce. O kadar düşünüp kurduğum maksimum cümle buydu. Beynimin uyuştuğunu hissediyordum.

Ama o benim ne demek istediğimi anlamış olacak ki, "Hmm... Bu çok uzun bir hikaye." dedi elini sallayarak. "Başlangıç için yanlış bir soru seçimi sevgili Cyrus."

Tavırları sinirlerimi bozmaya başlarken ellerim istemsizce yumruk oldu.

Kolumu sarsarak "Cyrus, neler oluyor?" diye sordu Agron endişeyle ve beni girdiğim trans halinden çıkardı.

Göz ucuyla ona baktım ama bakışlarımı çok fazla üzerinde tutmayarak tahtta bacak bacak üzerine atıp rahat bir şekilde oturan adama çevirdim.

"Bilmiyorum." dedim dişlerimi sıkarak.

Bir fısıltıdan farksız çıkmıştı sesim ama nedense tüm duvarlarda yankılandığını hissettim.

Karşımdaki adam da bu düşüncemi desteklercesine dudağındaki küçük sırıtma ile beni süzdü.

"Senin dudağının kıvrımını..." dedi Agron ama cümlesini tamamlayamadan içeri Cercy girdi.

Direkt beni hedef alarak "Geçit temi-..." dedi ama cümlesini tamamlayamadan sustu.

Önce yerde hareketsizce yatan Lilith ve Diablo'yu fark etti.

ROYALTY •|• BxB •|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin