Chapter 9: Soulmate

421 53 7
                                    

Merhaba bebekler. Nasılsınız? Ben pek iyi değilim. Wattpad Türkiye'de erişime kapanmış. Sadece VPN ile girmek oluyormuş. Doğru mu bu? Bu nasıl bir şey ya? Ne hakla yaparlar bunu? Gerçekten diyecek laf bulamıyorum. Love y'all 🤎

~•~•~Elaine Laila Parker~•~•~

~•~•~17.07.2024~•~•~

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

"Baifeng aşkına... Çok kötü alamet. Bu çok kötü alamet." dedi kraliçe Hestia eliyle ağzını örterek.

Gözleri irice açılmış, dehşete düşmüştü.

"Bu hiç iyi olmadı." diye karısını destekledi kral Eres.

Annemarie diğerlerine nispeten daha sakindi. Ama onun da korktuğu belliydi.

"Korkarım düğünü iptal etmek zorundayız." dedi nihayet prenses. "Kader yüzükleri olmadan evlenemezler."

Luna ise söylenen hiçbir şeyi duymuyor sadece sevdiği adamın omzunda ağlıyordu.

Onun bu perişan hali kalbimi sızlatmıştı.

Kader yüzükleri neydi ve onlar neden bu kadar önemliydi bilmiyordum. Ama Luna'nın özel gününün böyle mahvolmasına izin veremezdim.

"Hayır." dedim keskin bir şekilde. "Düğünü iptal etmeyeceğiz. Yüzükleri bulacağız."

Kraliyet ailesi şaşkınca bana baktı. Agron yanımda bana destek olurcasına kolumu sıktı.

"Müstakbel eşim doğru söylüyor. Gerekirse hep beraber yüzükleri arayacağız."

Alastor bize umutla baktı ve Luna'nın saçlarını okşadı sakinleşmesi için.

"Kral Eres, tüm kapıları kapatın. Saraydan kimse çıkmayacak. Tüm odaları, bizimkiler de dahil, tek tek arayacağız gerekirse."

Kral Eres başını salladı ve muhafızlara ve hizmetçilere emirler verdi.

"Tüm odalar aranacak derken?" dedi Gaya kralı çatık kaşlarıyla.

"Ne duyduysanız o majesteleri." dedim tek kaşımı kaldırarak.

Elimle etrafımı gösterdim.

"Hepimiz bir zaman savaşan ülkelerdik nihayetinde. Belki birileri yüzükleri çalıp birimizin odasına saklamıştır."

Gaya kralı itiraz etmek istese de hiçbir şey söylemedi.

Çatık kaşlarıyla arkasını dönüp odasına gitmek isteyince "Nereye gidiyorsunuz majesteleri?" diye sordum ve onu durdurdum.

Keskin bir tonda "Hiç kimse bir yere gitmeyecek." dedim. "Şimdi hepinizin salona geri dönmesini rica ediyorum. Hizmetçilerin aramalarına müdahele etmemeliyiz."

"Bu ne cüret!?" diye hiddetlendi Eltaron ve üzerime yürüdü.

Agron önüme geçti ve işaret parmağını onun göğsüne bastırarak geriye itti.

"Müstakbel eşime bir daha sesini yükseltmeğe cüret etme..." dedi dişlerini sıkarak.

Elimi Agron'un göğsüne koydum ve durdurdum.

"Şimdi sırası değil."

Bu sırada Luna gözlerini silerek ayağa kalktı.

Köpek dişleri ve pençeleri çıkmıştı. Gözleri koyulaşmıştı.

Tek tek hepimizi süzdü. Çok tehlikeli görünüyordu.

"Eğer..." dedi oldukça ürpertici bir tonda "Yüzüklerim bulunmazsa yakarım bu sarayı!"

ROYALTY •|• BxB •|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin