to chyba koniec... {7}

843 21 4
                                    

POV SANTIA :
Dziś oficjalny jest koniec Teenz , najpewniejsze każdy pójdzie w swoją stronę . Dziś z okazji ,,ukończenia " Teenz , maja imprezę. Dlaczego,,mają " a nie ,,mamy "? Bo już od ponad 2 lat nie jestem w Teenz .Szok , wiem sama sie dziwie , od ponad pół roku jestem w zdrowym zwiazku z Borysem . Dziś i tak idę na imprezę, bo jednak byłam w Teenz i dalej mam sentyment do tych ludzi . Gdy ubierałam się w sukienkę, dostałam powiadomienie od Borysa kiedy będę. Odpisałam mu że już powoli się zbieram . Gdy już wszystko ogarnęłam, zawołałam tatę aby mnie podwiózł . Gdy jechałam autem z, czułam się jak 3lata temu jechałam tym autem , i płakałam jednocześnie sie ekscytujac . Wtedy nie wiedziałam jak ci ludzie będą dla mnie ważni i ten okres zapamiętam do końca życia . Gdy przyjechałam pod dom teenz , Borys już czekał , gdy wyszłam na powitanie dałam mu buziaka i pożegnałam tatę . Gdy weszliśmy do domu już prawie wszyscy byli . Przywitałam się z każdym. Każdy bardzo się zmienił, niestety niektórzy na złe .
- Jezu Elizka jak my się dawno nie widziałyśmy !!- krzykłam przytulając Elizę
- musimy więcej się spotykać - powiedziała Eliza
Gdy miałam się witać z Emilią, przytuliłam ją , bo kiedyś była moja najlepsza przyjaciółka. Niestety ona nie odwzajemniła przytulasa . Szczerze chyba mnie nienawidziła bo coś czuła do Borysa. Gdy zaczęła się impreza wszyscy tańczyli itp. Nagle podeszła do mnie Emilia lekko wstawiona .
- możemy pogadać ?- powiedziała
- no okej...
Gdy wyszłyśmy na dwór ,Emilia zaczęła mówic .
- Santia ja ...- zaczęła mówic - ja cię przepraszam, za wszytko , juz chyba nigdy sie nie zobaczymy a nie chcę mieć kose .
- Ale dlaczego....
- Santia ja kochałam Borysa... przepraszam że zepsułam ci najlepszy związek.
Gadałyśmy jeszcze 2 godziny gdy nagle przyszedł Borys .
- Jezus Santia szukałem cię półtorej godziny. Czemu z nią gadasz?
- przeprosiła mnie
- dobra jak się pogodziłyscie to chodźcie się bawić .
To byłaby najlepsza impreza na jakiej byłam . Oczywiście pod koniec były łzy , ale twierdzę że dobrze że szybciej odeszłam z Teenz , teraz skupiłam  się bardziej na szkole i będę szła na studia medyczne , mam niesamowitego chłopaka i twierdzę że może coś z tego będzie . Gdy skończyła się impreza każdego pożegnałam i pojechałam z Borysem do mojego domu . I tak skończyła się nasza historia z teenziakami...
_________________________________
Kochani to jeszcze nie koniec , będzie jeszcze dwie ostatnie części. <333

To tylko przyjaźń ??- SantiaxBorysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz