Mineło dokładnie 5 lat od zakończenia Teenz . Mam teraz 23lata a Borys 26 . Tak dokładnie jesteśmy dalej razem , i wydaje się że ta relacje jest dość poważna . Zaczynamy gadać o założeniu rodziny , chodź twierdzę że to jeszcze trochę za wcześnie na dzieci . Dziś gdy rano obudziłam się , szybko zrobiłam sobie lekki makijaż i się ubrałam a następnie wyszłam na kawę z Elizą . Od czasu zakończenia teenz , mamy bardzo dobry kontakt, jest już z Marcelem prawie 6 lat , co plasuje naszej przyjaźni bo Borys się przyjaźni z Marcelem a ja z Elizą. Gdy podeszłam do stolika gdzie siedziała Eliza, prawie nie zeszłam na zawał. Eliza piła kawę a na jej palcu widniał pierścionek zaręczynowy.
- aaaaa stara nie gadaj że Marcel ci się oświadczył !!?!?- krzykłam ze szczęścia na całą kawiarnię - dobra może bede troche ciszej hahaha
- tak , oświadczył mi się na wakacjach hahh
- Jezus gratulacje- mówiąc to mocno przytuliłam Elizę
- a twój może też się oświadczy , przecież nie codziennie jeździ się na wakacje na Malediwy
- szczerze wątpię - powiedziałam- ostatnio gadaliśmy o zakładaniu rodziny , oboje chcemy ale trochę później.
- no dobra , ale i tak gadaj co tam u ciebie.
Gdy zjedłyśmy śniadanko i wypiłyśmy kawkę postanowiłam pożegnać się i pojechać do mojego mieszkania. A nie mówiłam ja i Borys mamy wspólne mieszkanie w Warszawie, wiem to bardzo poważna decyzja ,ale wiemy że ta relacje będzie na długie lata . Gdy przyjechałam do mieszkania , zaczęłam się pakować bo dziś wieczorem jedziemy na Malediwy a ja dalej nie jestem spakowana. Borys dalej spał więc nie postanowiłam go budzić , więc w miarę cicho się pakowałam .
- Dzien dobry ślicznotko - powiedział Borys
- a dzień doberek - mówiąc to daliśmy sobie buziaka.
Skip time
Właśnie wylądowaliśmy na Malediwych , tu naprawdę jest ślicznie , krystaliczna woda , pięknej drewniane domki na wodzie, dosłowny raj . Gdy zakwaterowaliśmy się , odrazu skończyłam na łóżko bo była już późna godzina. Rano gdy obudziłsm się wzięłam prysznic ,ubrałam się i pomalowałam sie lekko. Gdy Borys się obudził poszliśmy na śniadanko , a po śniadanku poszliśmy na plaże . Gdy wróciliśmy z plaży był już wieczór więc poszliśmy na kolacyjke . Po kolacji borys powiedział że idziemy na plaże , było idealnie, zachód słońca , fale brzmiały, zero ludzi wokół. Nagle Borys klęka , moje serce zaczęło mocniej bić i zaczęłam płakać, czy on na serio mi się oświadcza .
- Santio kozłowska jesteś najlepsza osobą jaką kiedykolwiek spotkałem , jesteś idealna pod każdym względem, kocham cię mocno i mam nadzieję że będziesz matka moich dzieci. Czy wyjdziesz za mnie ?
- oczywiście że tak - mówiąc to pocałowałam Borysa.
Zdecydowanie to była najszczęśliwsza chwila mojego całego życia...
CZYTASZ
To tylko przyjaźń ??- SantiaxBorys
Teen Fictionhistoria opowiada o 16 - letniej Santi która mimo młodego wieku zamieszkuje z 6 nastolatkami w willi . Santia ma z każdym super kontakt ale z jednym z chłopaków szczególny .