"İşte böyle oldu...""Kanka bu adam sana karşı bir şey hissediyor olmasın?"
"Yok daha neler!! Umarım öyle bir şey olmaz."
"Kanka ben sana söylüyorum bak, sen yakında beni arayacaksın, mercimeği fırına verdik diyeceksin."
Cevdet'in söylediği cümle kulaklarıma kadar kızarmama sebep oldu. Ağzım şaşkınlıkla düğüm oldu sanki.
"Ya Cevdet kendine gel salak mısın?"
"Ya ne var oğlum benden mi utanıyorsun amına koyim? Ben sana kimle ne yaptığımı rahatça anlatıyorum."
"Lan ben sen miyim? Daha önce biriyle cinsel ilişkiye bile girmedim."
"O da doğru. İşin zor valla kanka."
"Neyse. Kaju napıyor? Çok özledim oğlumu."
Kaju'yu buraya geldiğimden beri sadece telefondan görüyordum. Bu benim için zordu, çünkü hiç bu kadar uzun ayrı kalmamıştık ve artik onun yumuşak tüylerini öpmek istiyordum.
"Bu aralar biraz huysuz. Yokluğunun farkında,seni özledi."
"Bende çok özledim bebeğimi. Burda bir arkadaş buldum ona."
Kafamı yatağın üstünde uyuyan Çipil'e çevirdim.
Akşama kadar oyun oynadığımız için yorulup uyumuştu."Çipil gözlü bir prenses."
"Duydun mu Kaju Bey? Sana talip çıktı."
Arkadan gelen Kaju'nun havlama sesiyle neşem yerine geldi.
"Can, üniversite işini ne yapacaksın?"
"Bilmiyorum Cevo, ama bu konuyu daha konuşma fırsatım olmadı. Bir ara halletmem lazım."
"Özledim seni yavrum. Gel artık."
"Bende seni özledim."
"Ne zamandır görmüyorum seni. Buluşmamız lazım artık."
"Deniz kenarinda içmeyi özledim valla kanka."
"Biliyorum. Bende özledim. En kısa zamanda yeniden yapmalıyız."
Cevdet'le biraz daha sohbet ettikten sonra telefonu kapattım. Sabahtan beri odanın içinde,dün olanları düşünüp duruyordum.
Flashback
Hamburgerciden çıktıktan sonra arabaya ilerlerken birden aklıma gelen kitap alma fikrini Boran'a söyledim. Evde çok canım sıkılıyordu. Kitaplarımın hepsini İstanbul'da kalmıştı. Bu yüzden yeni kitaplar almak için kitapçıya doğru yola çıktık.
Kitapçıya geldiğimizde. Boran'a beni beklemesini ve hemen alıp geleceğimi söyledim.
Kitapciya girdikten sonra, istediğim kitaplari almak için klasiklere bakmaya yönelmiştim.
Klasik okumayı seviyordum. Çok geçmeden istediğim bölüme gelince kitaplara göz atmaya başladım. Istediğim kitapları tek tek elime almış kasaya yöneldim. Kitapların parasını ödedikten sonra kapıya ilerleyip çıktım.
Boran'ın arabasının park etti yere bakınca karşılaşmayı beklemediğim şeyle kaşlarım çatıldı. Boran kapıya yaslanmış,karşısındaki kız da ona cilveli bir şekilde bir şeyler söylüyordu.
Kucağımdaki kitapları daha sıkı tutarak yanlarıns ilerledim. Kız beni farketmemişti ama Boran görünce biraz gerilmiş bakışlarını savurdu.
"Ne oluyor Boran?"
Boran'a sorduğum soruyla kız kafasını bana çevirdi hemen. Suratıma sorgulayıcı bakışlarını attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asil Ağa | BxB
Teen FictionCan, okulu tatil olduğu için memleketine döner. Ama nerden bilebilirdi abisinin kaçırdığı kızın ailesi onu bu berdel evliliğe zorlayacağını? Boran ve Can'ın zorlu evliliği Eşcinsel evliliğin kabul edildiği zamanda geçmekte