İyi okumalar aşklarım ♡♡♡♡
Medya- Cevo ve Kaju 🧡"Ciddi misin sen?!!" Heyecan ve telaşlı sesi kulaklarımda çınladı. "Ee sonra noldu?"
Derin bir nefes aldım ve anlatmaya devam ettim. "Elini saçlarımda gezdirdi sakinleşmem için." Dedim bıkmış bir şekilde. Şu an Cevdet'le konuşuyordum ve bilmem kaçıncı kez sakinleştirmeye çalışıyordum? Hiç bir fikrim yok. Ben bile bu kadar heyecan yapmamışımdır. Belkide yapmış olabilirdim, yalan yok.
"Ee sonra?? Anlatsana amk ağacı bırak orman olduk." Salak konuşmama izin verse zaten anlatıcam ama her bir cümlemde durduruyordu beni. "Ne bu heyecan? Ben bu kadar heyecan yapmadım mal." Kameraya sırıtmaya başladı şimdi de. "Emin misin yavrum?" Dedi imali ses tonuyla. "Ne heyecan yapacağım Cevdet? Salak mısın?" Desem bile aklıma dün yaşanan görüntüler full hd şekilde gözümün önüne gelince, istemsiz bir tık heyecan yapmış olabilirim kabul.
"İşte sonra şey oldu..." dedim kısık çıkan sesimle
Söylemeli miydim bilmiyorum ama kesin çok dalga geçecekmis gibi hissesiyordum. Gerçi pek umrumda değil ama işte. "Noldu?" Dedi anlamaya çalışarak. "Yoksa... yoksa düşündüğüm şey mi?" Şüphe yüzüme bakıyordu ama gözlerimi odanın her tarafında tur attırdığım için pek ilgi odağım olmadı. "Öpüş-" cümlesini tamamlamasına izin vermeden telaşla atıldım.
"Öpüşmedik. Şey oldu sadece." Heyecanlı bir şekilde kaşını kaldırmış yüzümü süzüyordu.
"Desene amk noldu?" Sabırsızca. Böyle yaparak beni geriyordu beyinsiz."Şey oldu işte...Bebeğim dedi, alnımdan öptü sakinleştirmek için." Diyince birden oturduğu sandalyeden kalkmak için hamla yaptığı anda, sandalyeyle arkaya düştü. Kendimi durduramadım, şimdi odanın içi kahkaha doluydu.
Kahkahalarımı durdurmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Çok iyi düşmüştü insafsız.
"Nasıl bir salaksın sen ya?" Yerden kalktı ve sandalyesini düzeltip tekrar oturdu.
"Doğru mu duydu bu kulaklar?" Dedi heyecanla gülerek. Başımı utana sıkıla olumlu anlamda salladım. Birden ayaklandı ve nerden çıkardığını anlamadığım mendili eline aldı."Eşarbını yan bağlamaaa eşarbını yan bağlamaaa." Bağıra bağıra mendili salıyordu. Odanın içinde bir oraya bir buraya gidiyordu.
Kapıdan içeriye giren Kaju'yu görünce keyfim yerine geldi. "Oğlum görüyor musun? Baban hedef tahtası olmuş." Dediğini anlamadım. Birden Kaju'yu kucağına aldı ve zıplattı. "Babanın kalbine aşk oklar saplanmış." Dedi.Utanarak oflamaya başladım. Böylr şeylere alışık biri değildim. Kimseye de anlatmazdım. Sadece tek yakınım Cevdet'ti işte.
"Eşarbını yan bağlama aheyy." Beraber halay çeken ikiliye baktım. Köpeğimide alet etmişti oyununa salak. Onları sırıtarak izledim bir süre.
****
Odanin ortasında oturmuş kendi kendime düşünüyordum. Son zamanlarda aslında aramız iyiydi. Ilk günki gibi değildi. Ilk günleri düşününce arada dağlar kadar fark vardı. Artık Beraber yatıyorduk. Genelde arkamı dönüp yatsamda bazen sabahları ona sarılarak uyandığım oluyordu. Onun uyuduğundan emin olduktan sonra tekrar arkamı dönüyordum. Beni öyle yakalarsa utançtan yerin dibine girerdim. Ne kadsr durum böylr olsa da huzurlu uyanıyordum.
Huzur...
En çok hissettiğim şey. Onunlayken en huzurlu günlerimi geçiriyordum. O yokken sıkılıyordum. Hemen işten gelsin ve birbirimizle uğraşalım istiyordum. Benimle çok fazla uğraşıyordu,bende ayni şekilde onla uğraşıyordum. Aramız iyiydi ysni. Bazen onu özlediğim zamanlar bile oluyordu. Onu özleyeceğimi hiç düşünmezdim bile ama son zamanlarda çok kafamda takılıyordu. Özellikle o asansör olaydından sonra. Korkuyla ona sığınmıştım ve beni sakinleştirmek için öpmüştü. Öpmesini beklemiyordum ama o an korkuyla hic bir şey düşunemedim. Yalnızcs kendimi onun kollarında huzur ve güven içinde buldum. Sıcaklığı beni iyi hissetirmişti,dokunuşları....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asil Ağa | BxB
Teen FictionCan, okulu tatil olduğu için memleketine döner. Ama nerden bilebilirdi abisinin kaçırdığı kızın ailesi onu bu berdel evliliğe zorlayacağını? Boran ve Can'ın zorlu evliliği Eşcinsel evliliğin kabul edildiği zamanda geçmekte