16-Sarhoş Ve Bebek

1.8K 90 11
                                    

Iyi okumalar ballarım💖

Yazar'dan;

Onur saatlerdir Tolga'yı aradı ama bulamadı. Yer yarıldı sanki içine girdi. Onun için endişeleniyordu. Bi yerde içer daha sonra motorunu kullanır diye içi içini yiyordu. Depodan ayrıldıktan sonra, Tolga izini kaybettirmişti. Her zaman içtikleri barda yoktu. Ve artık kafayı yemek üzereydi.

Onur tekrardan başka bir mekana girdi ve etrafa bakmaya başladı. Buraya daha önceden bir kaç defa gelmişlerdi ve onu burda bulabileceğini düşünüyordu.

Loş ve renki ışıklar etrafı aydınlatırken,arkada çalan hafif şarkılar eşlik ediyordu. Onur hızlıca bar kısmına ilerledi. Orda kadınlar olduğunu görünce tekrardan masalara bakmaya başladı. Anlaşılan Tolga buraya gelmemişti. Öfkeyle bar kısmına ilerledi ve ordaki çocuğa Tolga'nın fotoğrafını gösterip, gelip gelmediğini sordu.
Çocuk kafasını iki yana salladı. Onur aldığı olumsuz cevapla içinden küfürler ederek mekandan çıktı.

Tolga'ya attığı mesajlara girdi ve tekrdan yazmaya başladı. Mesajlar tek tık oluyordu sadece. Bir kez daha şansı denemek istedi ve Tolga'yı aradı. Stresle telefonun açılmasını bekliyordu. Çok geçmeden telefonin diğer tarafından bir ses duyuldu.

Yabancı bir erkek sesi geldi kulaklarına "Alo?"
Onur'un kaşları bu yabancının sesini duyunca öfkeyle çatıldı. Kimdi bu adam? Tolga'sı nerdeydi? Ona bir şey mi yapmıştı? Öyle bir şey olursa onu yaşatmazdı.

Onur sinirle telefondaki yabancıya cevap verdi. "Kimsin lan? Tolga nerede?" Onur öfkeyle soluyordu. Tek istediği şey Tolga'nın yanında olmaktı. Her zaman olduğu gibi.

Telefondaki cocuk çok geçmeden kalın ses tonuyla cevap verdi. "Asıl sen kimsin? Tolga şuan uyuyor, önemli bir şey varsa söyle, ben ona uyanınca s- "

"Tolga'ya naptın lan? Yaşatmam oğlum seni bir şey yaptıysan. Sülaleni sikerim anladın mı?!!"

Onur sinirden bir sağa bir sola adımlıyordu. Sinirden boynundaki damar daha belirginleşmişti. Bu adam kim ve neden Tolga uyuyordu? Düşündüğü şey ile bedeni endişeyle kasıldı. Yoksa Tolga'ya zorla bir şey mi yapmıştı? O iyi miydi şuan? Sanki biraz sonra onu bulamazsa ruhunu teslim edicekmiş gibi hisseti.

Yabancı cocuk 'cık' layarak sessizliği bozdu. "Ne kadar ayıp. Hiç yakışıyor mu sana?"
Onur duyduğu cümleyle daha çok sinir olurken yanındaki kaldırıma tekme attı sinirle.
"Konum at lan!" Tükürür gibi söyledi. Sinirden gözleri kap kara olmuştu.

Çok geçmeden zaten çocuk konumu yollamıştı. Onur mesajlar kısmına girip konuma tıkladı. Buraya çok uzak değildi ve zengin bir sitenin içindeydi. "Bekle lan geliyorum,sakın dokunma ona sikmim belanı!" Dedikten sonra telefonu sinirle kapattı. Arabaların arasından geçip kendi arabasına ilerledi. Park ettiği arabasına bindi ve çalıştırdı. Hızla sürmeye başladı. O kadar sinirliydi ki gözü,kırmızı yanan trafik lambalarını bile görmüyordu. Endişeli bir şekilde yolu yarılamıştı bile.

Telefonu tekrar açıp konuma baktı ve adresi doğrulamaya çalıştı. Çok geçmeden zaten siteye girmişti. Hızla eve doğru sürdü. Evin önüne geldiğinde hızla kapıyı açıp indi. Büyük ve sinirli adımlarla evin kapısına yaklaşıp alacaklı gibi vurmaya başladı. Vurdukça vurası geldiği için hiç durmadan vuruyordu.

Kapı açıldığında uzun boylu, saçları kumral, üstünde salaş tişörtü ve altında siyah şortuyla 32 diş sırıtarak Onur'a baktı. Onur sinirle kumral çocuğun yakasına yapıştı ve içeri sürükledi. Bir yandan yakasını sıkı sıkı tutuyor, bir yandan etrafa bakıyordu.

"Nerde lan Tolga?!" Diye sert sesiyle sordu. Elleri yakasında olan kumral çocuk "Sakin ol,yemedim onu merak etme. İçerde,biraz fazla içti." Dedi.
Onur sinirle çocuğu yakasındaki ellerini iterek çocuğu savurdu. Açık olan salon kapısından içeri girdi. Etrafı süzerken koltukta yatan bebeği gördü. Koşar adımlarla koltuğun dibine adımladı ve çöktü. Saçlarında parmaklarını gezdirdi. Tolga huysuz bir şekilde mırıldanınca iyi olduğunu anladı, hızlı atan kalbinin ritmi normale dönmeye başladı. Başına bir öpücük kondurdu ve ayağa kalktı. O sıra masanın üzerindeki bira şişelerine,çerezlere baktı. Tolga'nın çok çabuk sarhoş olan bir bünyesi vardı. 2,3 boş bira şişesine baktı ve sinirli ifadesi geri geldiğinde kapıdan onları izleyen kumral çocuğun üzerine yürüdü.

Asil Ağa | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin