Haftalar geçmişti olayın üzerinden kabullenemiyordum hala . Bugün evlenecektik herkes bir hazırlık içindeydi. Bu gelinliğin içinde kendimi kötü hissediyordum. Odaya abimle Karan girmişti
- Hadi alev nikah kiyilacak
Ayağa kalkıp ona doğru yürüdüm. Disariya karanla beraber çıkmıştık. Benimle hiç konusmuyordu . Bugün çifte düğün vardı abiside evleniyordu . İki istenmeyen evlilik mutsuz 4 insan .
Gece olmsu nikahlar kıyılmış herkes dagilmisti abimde gidiyordu hemde bana veda etmeden babamda öyle.
Arkasından koşup sarıldım abime- abii beni burda bırakma ne olur yapamam ben burda .
Bana dönüp gözlerime baktı.
- Sen artık evlendin alev senden artık onlar sorumlu anladinmi beni . Bizi rezil ettin sen ...
Deyip gitmişti arkasından bakakalmistim omzumdaki ele döndüm bu kadın anneleriydi.
- gel hadi odana götürelim seni kocan bekler
Ellerim titriyordu korkuyordum ben o odaya geldiğimizde içeride kimse yoktu . Beni yatağa oturtmustu oda karşıma oturmuştu.
- bak kızım acele oldu evet ama artık bizim gelinimizsin . Karanımı mutlu et onunla ilgilen karilık görevlerini yap .
Ne demek istediğini anliyordum. O odadan çıkmıştı yalnız başıma kalmistim . Bir sure sonra kapı tekrar açıldığında o gelmisti Karan arkamda duruyordu. Ellerimle gelinliğin tülünü sıkıyordum . Eli gelinligime gitmişti
Ağlamaya başlamıştım- lütfen ben korkuyorum yapma
- alev bunu istiyordum ama karım olmanı değil . Yatağa yat
- hayir nolur yapamam ben
Kolumdan tutup yatağa atmıştı yüz üstü düşünce sırtımdan gelinliği yırtıp cikarmisti çıplak kalmistim elleri sırtımdaki gelinliğin çıkarıyordu
- zorlaştırma şu işi alev canın yanacak sonra
Sirt üstü yatirinca üzerimdeki gelinlik yoktu artık beni izliyor bir yandanda soyunuyordu bacaklarımı sıkıp birlestirmistim. Boxerini indirince üzerimde belirdi .
- aç bacaklarını
Acmiyor diğer yandan ağlıyordum ellerimle bacağımda açmaya çalışıyordu ve yapmistida .
- Karan yapma ne olur
- kes sesini alev
Erkekliği oramda duruyordu ellerimi tutup içime aniden girmişti acidan bağırıp ağlıyordum. Oram zonkluyordu . Karnimdaki agri cogalmisti .
- lütfen çok ağrıyor
Ama durmamjsti bosalana kadar işi bitince duşa girmiş bende yatakta kıvrılıp ağlıyordum.
- ağlayıp durma ne bekliyordun evlendik alev bu şey sürekli olacak alissan iyi edersin .
Saatler geçmiş Karan uyumuştu ayağa kalkıp duşa girdim ağrım vardi hala zonkluyordu . Elbisemi giyip odadan çıktım bahçeye inip oradaki sandalyeye oturdum . Uzun süre oturmuştum burada .
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Bahçeye baktığımda onu gördüm alevi odada benden istenileni yapıp cikmistim . Elimdeki şu şişesiyle bahçeye gittim yanına.
- niye odanda değilsin sen
Islak gözleriyle bana döndü
- Ben hava almak istemiştim sadece
- gece vakti bu halde evde dolaşma alev sen bjr gelirsin
- tamam bjr daha yapmam.
Ona baktım her erkeği kandirabilecek bjr güzelliği vardi .
- al iç sakinleşirsin
Elimdeki suyu verdiğimde içiyordu.
- teşekkür ederim ben gitsem iyi olur
Ayağa kalkıp yürüyordum oda arkamdan geliyordu galiba odasina gidecekti . Arkama baktığımda odasina girmsiti bile . Bende kendi odama geçtim uyuyordu yavaşça yatağın kenarında yatıp uyumuştum..
Sabah olduğunda hazirlanip aşağıya indim alev kahvaltı masasını hazirliyordu benim karım ise yukarıda daha yeni kalkmisti . Masaya oturup bağırdım
- lavin nerdesin hala
- geldim agam bjrseymi oldu
- aleve yardım et oyalanip Durma
- tamam agam
Kahvaltı hazırlanmış herkes masadaydi . Sanki gergin ortam vardı.
Ayga kalkıp gidecektimkj Azer bana bağırdı.- otur büyükler kalkmadan masadan gidemezsin.
- afedersiniz.
Geri oturup beklemiştim yemelerini.
Herkes kalkınca masayı toplayıp odama çıkıyordum karanın sesini duyunca durdum .- nereye gidiyorsun.
- Ben odaya gidiyordum .
- hazırlan geleceğim
- ne nasıl yani
Yüzüme yaklaşıp kulağıma fısıldadı
- soyun ve yatağa yat alev tekrar ettirme odamızda sadece bu olacak .
- ama benim ağrım var yapmasak
- beni ilgilendirmez git simdi .
Arkamı dönüp odaya girmiş üzerimdeki elbiseyi cikarmistim dediği gibi yatağa yatmıştım. Hep böylemi olacaktı sadece bu şey sabah akşam hepmi. Kapı açılınca üzerime örtüyü cektim hemen soyunup yanıma gelmisti . Hic bjr duygu yoktu sadece acı hissediyordum icimdeyken hissettiğim tek şey agri ve çaresizlikti . Djrensem bile çıkmıyordu. Bosalana kadar durmuyordu hiç sanki makinesi gibiydim işi bitince gidiyor azdiginda içimde beliriyordu haftalarca hep böyle sürüyordu. Koskocaman evde hep yalnızdım.
Nereye kadar dayanabilirdim ona ...
❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
General FictionUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...