《《GİTME》》

295 11 1
                                    

Hastaneden çıkmış yine evde tedavisi devam etmişti . Bacağı tamamen enfeksiyondan arınmisti.  Ama protez istememisti . Bosanmamistim çocuk doğana kadar . Karan ilgilenmiyordu çünkü alev halen istemiyordu çocuğu.  Aylar geçmiş karnı büyüyordu erkek bir bebekti konaktakiler mutluydu . Surekli onunla ilgileniyordum hareketleri kısıtlanmıştı iyice . İş için İstanbul'a gitmem gerekiyordu ve donmeyecektim.

- gitmesen

- evdekiler var hem karanda var

- lütfen gitme ben sana alıştım

- alev

Ayağa kalkmistim ama elimden tutmuştu.

- nolur seviyorsan gitme .

Yanına oturup yüzüne baktım gözündeki yaşlar çoğalmış yalvarır gibi bakiyordu bana.

- Ben sadece seni istiyorum eskisi gibi onu değil

- artık bu olamaz alev .

Eli boynuma gitmiş kendini bana yaklastiriyordu. Dayanamayıp onu öpmeye başlamıştım karşılık veriyor elleri boynumdaydi . Zaten üzerimde sadece boxer vardi onda ise gecelik . Elim göğsündeki dugmelere gitmiş açıyordum onları . Hamilelikten dolayı zaten büyük olan memeleri iyice buyumustu .

- olmaz alev yapamam sen bu haldeyken

Ayağa kalkıp hazirlanip kapıdan cikmistim merdivenlerden indigimde bana seslenmisti arkamı döndüğümde medivenin başında duruyordu .

- gitme

- alev hareket etme düşeceksin

- birsey soylemem gerekiyor Azer

- tamam orda dur geleceğim

Yavaşça çıkmaya başlamıştım ama oda inmeye çalışıyordu.

- Ben . Ben seni seviyorum

Soyledigiyle durmustum yüzündeki acı gülümseme. Ve işte korktuğum an ayağı kaymisti ne kadar hizlansamda düşmüştü ayaklarımın dibine hemde .
Ev halki yanımıza gelmiş kucagima aldığımda kanaması vardı.  Baygindi ne kadar seslensemde beni duymuyordu . O korkuyla ve hızla hastaneye nasıl geldiğimi bilmiyordum .

- düştü kanaması var berat hamile 6 aylık

Odaya almışlardı saatler sürmüştü.  Karan birden yanıma gelmisti

- nasil oldu bebek iyimi

- benim sadece umrumda olan Alev ve ayağı kaydı merdivenden . Sana söylemiştim Karan yapamaz dedim dinlemedin hic istemedi o bebeği.

Doktor odadan cikmis yüzünde yolunda gitmeyen şey vardı.

- ciddi bir şeyi yok neyseki fazla yuvarlanmamis kolu incinmiş sadece . Ama başka bjrsey var Azer

- Ne

- bebeği kurtaramadık

Karana döndüğümde yüzündeki öfkeyle karşılaştım. Tam tersi ona sırıtıyordum.
Hemen odasina girdim uyanikti

- Sana dur demedimmi ya bir şey olsaydı

- gidecektin

- gitmeyeceğim alev

- gercektenmi

- evet alev gerçekten

- doktorun söylediği doğrumu

- evet doğru alev

Yüzüne baktığımda mutluydu gözleri gülüyordu

- simdi ne olacak

- devam edeceğiz daha güzel şekilde

Doyasıya sarılıp kokusunu içime çekmiştim çektiği acılar bitmeliydi artık . Ona sadece 1 kere dokunmustum . Sarılmak yada öpmek bile yetiyordu .

❤️‍🔥

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin