💣YENİ ORTAKLAR💣

114 3 0
                                    

Bugün kutlama vardi yeni ortaklar için şirkette büyük kalabalık varken bende odamda sarpla konuşuyordum.

- Müdür pozisyonu açık Sarp

- bilemiyorum ester kadirin şirketi garip duruyor

- biliyorum Sarp ama burada sana ihtiyacım var güveniyorum sana

- keşke başka seyler içinde ihtiyaç olsa

- Sarp lütfen

- neden ester neden

- olmaz Sarp zamanında seninle birlikte olup kadire ihanet ettim eger seninle olursam hep bunu hatırlayacağım. 

- asla inadını kirmayacaksin degilmi

- hayir Sarp bu konuyu açmayalım bir daha lütfen eskisi gibi olalım

- madem öyle ama ne zaman istersen kalbim sadece sana açık olacak .

Elimdeki dosyalara dönmüştüm ama gözleri bendeydi hissediyordum cokmu kiriciydim ona karşı bilmiyorum ağlamamak için kendimi zor tutarken gözüm cercevedeki kadir ve perimle olan fotoğrafa gitmişti. 

- çok zor Sarp hiç bir eşyasını atamadım kıyamıyorum son giydiği kıyafetlerini yıkamaya atmadım ve bu oda onun sanki hala yaşıyormuş gibime geliyor .

- kabullenemedin çünkü çok kayıp verdin ester önce kardeşlerin sonra annen ve baban şimdide sevdiğin kocan . Ama peri var ondan bir parça aynida ona benziyor . Artık toparlanmanın zamanı gelmedi mi sence o nasıl isterdi bir düşün .

- nasil yapacağım bilmiyorum sanki onu geride bırakırsam canı yanacakmiş yada bana darilacak gibi hissediyorum .

- ester o yok artık gelmeyecek sadece kendine zarar veriyorsun bu halde periye nasıl bakacaksın.

- kızım her şeyim ondan kalan tek şey bana

- ee ozaman onun için sarıl hayata .

- haklısın

Uzun süre sessiz kalınca yine bakislari üzerime kaymıştı. Dayanamayıp ayağa kalkıp karşısındaki koltuğa oturdum .

- Sarp neden öyle bakıyorsun bana

- engel olamıyorum kendime ben

- neden zorlaştırıyorsun

- biraz yumuşak olsan bana karşı ester

Ayağa kalkıp cama doğru yürüyordum arkamdan geliyordu .

- hep kaçıyorsun ester

- sende bunu bilerek beni kovaliyorsun

- kovalamak istemiyorum ben

- Sarp yeter olmaz dedim anla artık.

- o zaman gönderdiğim kolyeyi neden sakladın ester

- Ben bilmiyorum güzeldi hoşuma gitti sadece bu

- sadece bu

- evet başka bir  anlamı yok

- Peki ben işime döneyim

- en iyisi

- Bir daha rahatsız etmem kutlamayada gelirim

Masanın ceketinden çıkardığı kutuyu bırakıp çıkmıştı.  Ona baktığımda siyah saten bjr kutuydu.  Açtığımda mavi taşlı bir yüzük vardi yanında ise küçük bir not .

"Biliyorum takmayacaksın ama yine de bunu sana veriyorum ester . Yıllar önce aldığım bu yüzüğü şimdi verebiliyorum ama yine aynı hersey o kalbini hiç kazanamayacağım senide öyle . Belkide benden başka herkesi seveceksin . Ama ben senden başka kimseyi sevmeyeceğim.  Bu mührü sadece sen açabilirsin .

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin