🔥Şiyar Boduroğlu🔥

351 6 6
                                    

O günden sonra zor toparlanmistim yaptığı şeylerden hala ağrılarım vardi hem oturmakta hemde yatmakta zorlanıyor uyuyamiyordum . Ama karşılığını vermiş çok adamının canını almıştım. Durmamış aynısını oda yapmıştı. Ama durmayacaktim beni kimse durduramazdi . Günler çabuk geçmiş ve pazar günü olmustu bugün şiyarın davetine gidecektim . Akşam olmuş hazırlanmaya başlamıştım . Mavi dantelli uzun bir elbise giymiştim ona uygun salimida takip odadan çıktım.  Ogullarimla vedalasip evden cikmistim . Biraz adam eşliğinde ve yanımda baturla birlikte davet yerine gidiyorduk  evin önünde durunca bir oha çekmiştim

- Kim bunlar Batur arastiracaktin ne oldu

- Bayagi belalı bir aile efendim

- anlat

- Her pis iş bunlarda ve çok güçlüler polisler bile korkuyor bunlardan . Kumar uyuşturucu var ayriyeten şiyar dediğimiz adam lise yıllarında bir kıza tecavüz etmiş ve babası sayesinde hiç ceza almamış daha sonra uslandirmak için evlendirmisler ama 2 karisinida öldürmüş kesin kanit yok ama evlendikleri ay  bu evde ölü bulunmuş 2 karisida . 4 kardeşler en büyükleri Şiyar 25 yaşında diğerleri de evde yaşıyor hepsi evli ve çocukları var .

- Bu kadar suç işleyip nasıl ceza almıyor

- savcı polis avukatlar hep bunların emrinde parayla tutmuşlar işte efendim .

Arabadan inip bu koca konağa girdik çalışan bizi evin içine götürmüş salonda kalabalığı görünce gitmişti. Çokta kalabalık değildi aslında iceriye girince gözleri bendeydi hepsinin dik durup boş masaya ilerledim Baturla . Karşımda bir adam surekli bana bakiyordu en sonunda yanıma gelmişti. 

- davetime geldiğiniz için teşekkür ederim Alev hanım

- Şiyar bey sizsiniz

- evet benim

Karşımdaki adamı inceliyordum vücudu dovmeyle kapliydi ve yuzundede vardi sanki çete üyesi gibi duruyordu . İri ve kaslı vücudu ve oldukça uzun boyu vardi . Bakislari sert ve acimasizdi .

               ŞİYAR BODUROĞLU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

               ŞİYAR BODUROĞLU

Daha fazla bakamiyordum gözlerine kendime gelip başımı başka yöne çevirdim.

- birlikte terasa çıkalım mı alev hanım

Baturla bakışıp düşündükten sonra kabul etmiş evin en üst katına çıkıp terasa gelmiştik. Ortada hazırlanmış yemekler ve içkiler vardi sandalyeyi çektiğinde oturmuştum.  Sonra karşıma geçmiş yine bana bakıyordu. 

- hediyeniz çok güzel ama çok büyük bjr hediye teşekkür ederim.

- begenmenize sevindim kendi ciftligimdeki özel egitilmis atlardan biri uysal ve sakindir .

- neden peki hediye yollamak üstelik sizi tanımıyorum.

- anlasabilecegimizi hissediyorum,  ve beni biliyorsunuz adaminiz boşa arastirmadi beni ve ailemi degilmi .

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin