《《ÖZLEM 》》

482 6 0
                                    

Anılardan kurtulup çantamı elime alıp aşağıya inmiştim arabaya bindiğimde sokağın başında bir adam duruyordu durup ona baktım . Öylece dikiliyordu sonra kaybolmuştu alinin sesiyle kendime gelip arabaya binmiştim . Arabadan dışarıyı izliyordum cama yansıyan yüzüme bakıyordum . Yorgun gözler yaralı yüz ve işte camda parlayan taşlar gülmüştüm karanın sözü gelmişti aklıma parlayacaksın. Restoranta gelince arabadan inmiş aliyle birlikte iceriye girmiştim.  Abimin yanına oturduğumda o karşımda duruyordu AZER karısıda yanında ve dicle abime döndüm otur der gibi bakiyordu . Ayağa kalktığımda elimden tutup geri oturtmustu .

- abii neden söylemedin.

- gelmeyecegini bildiğim için söylemedim, 

- ama abi nasıl...

- sadece otur alev

Sesinden ofkeli olduğunu anlamıştım ve öylece oturuyordum . Herkes egleniyordu ben dışımda ayağa kalkıp bar tarafına geçecektim abim yine elimden tutmuştu.

- sadece biraz içeceğim abi gitmiyorum

- fazla kaçırma ilac kullanıyorsun

- tamam abi biliyorum .

Bara gittiğimde viski vermişti bardaki kız uzun zaman geçmişti arkamı döndüğümde hararetli şekilde konuşuyorlardı.  Azer karısına nasılda sarilmisti önüme döndüğümde içmeye devam etmistim . Ayağıma giren ağrıyla gözlerimi kapattım tam kalkacaktimki yanıma Azer oturmuştu kalkmaya çalışırken ağrıyan bacağıma elini koymuştu.

- sadece konuşacağım alev

- git istemiyorum

- sus ve dinle  o gece sabaha kadar yaptığımız şey...

Sözünü kesip lafa girdim

- bjr hataydı tek gecelik birseydi ve mezara kadar bizimle gidecek Azer

- demek hataydı oylemi

- evet hataydı sen bir pismanliksin.

- Peki Karan o sana daha fazlasını yaptı

- evet ama şu var beni aldatmadi dövdü evet birlikteliklerimjzde öyleydi ama o gece onunla isteyerek oldum ben istedim anladinmi o yüzümü parcalamadi yada ayağımı kırmadı.  Senin yüzünden acılar çekiyorum ne yüzüm nede ayağım iyileşecek . Karan sadece kalbimde ve içimde iz bıraktı dediği gibi . Ya sen her yerimde tiksiniyorum senden hatırladıkça. 

- o gün bilerek yaptın üzerime geldin biliyordun . Ve sabah seni sizi o şekilde görünce.  Seni özlüyorum alev

- git karının yanına artık karşıma çıkma seni istemiyorum

Deyip ayağa kalkmistim ayağıma giren ağrıyla daha da artmisti restoranın merdiveninden inip alkol mahzenine girdim dolabın arkasına geçip yere oturdum bu karanlık ve soğuk iyi geliyordu . Elbisemi yukarı sıyırıp cantamdaki sargı bezini elime almıştım ellerim titriyordu . İçeriye ışık süzülürken ayak sesleri geliyordu kesin garsondu.

- çık buradan yalnız birak beni isim var

Kapı kapanmış ses kesilmişti ama arkamdaki nefes kulağıma çarpıyordu korkudan hareket edemiyordum bile .

- sadece seni istiyorum alev o geceki gibi

Azerdi ve burada yalnızdım ayağa kalkmaya çalışmıştım ama olmuyordu .

- git buradan abim gelirse

- abin yukarıda alev

- lütfen git istemiyorum ne seni nede dokunmani

Ayağa zorda olsa kalkmistim karşısında duruyordum

- Bana son dokunan kişi kocamdi yani kardeşin öylede kalacak anladinmi başka hiç kimse izin vermem saçımın teline bile ...

Eli saçıma gidince tuttum onu ayakta zor duruyordum neredeyse düşecektim.

- Dur dedim sana yeterince kirliyim zaten daha fazla yapma şunu

- Sen benim oldun o gece nasıl bırakırım

- git lütfen yeter

Dolaba yaslanmıştım kolumdan tutmuş çekistiriyordu . Birden bjr gümbürtü kopmuştu iyice halsiz düşmüştüm ayağımın ağrısı birde alkol bende kötü etki yapmisti . Karşımda 2 adam duruyordu biri Azer ama diğeri kimdi yüzünü görmediğim adam yanıma eğilmiş eli bacağıma gittiğinde onu itmeye çalışmıştım ama gözlerim bulaniyordu bacagimdaki ağrıdan ağlamaya başlamıştım.

- birak lütfen ağrıyor

Elleri Yüzümdeki yaşlara gidince bahçede Karan gelmişti aklıma

- Karan nerdesin turunç 'un sana ihtiyacı var .

Ve bu adamın kucagindaydim gözlerim kapanmış sadece sesler geliyordu kulağıma.  Abimin sesi ve yine ambulans o soğuk yer cihazların sesi .Ve elimdeki sıkıca tutan el hersey karanlığa gomülmustu.  Boşluk ne ağrım vardi nede ağlıyordum.

Bir zamanlar hayat doluydum ben arkadaşlarım bir okulum ve hayallerim vardı benim. Evlendirildim yapamayacağım şeyler yaptırıldı.  Yasak olan bir ilişki yaşamıştım. Ve ne pahasına bir bacak ve güzel yüzümü almisti benden . Özür dilerim Karan sana ihanet ettiğim için...

❤️‍🔥

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin