《《BİTTİ》》

540 6 0
                                    

Ben Dicle ailemin asi kızı liseden sonra istanbula kaçıp orada okumuştum.  Ailem mesleğimi yapmama izin vermediler ya mardine dönüp seçtikleri bir agayla evlenecektim yada istanbuldaki şirketin başında duracaktim ama bir sevdiğim vardi zaten Sarp çocukluk aşkım aynı zamanda en büyük dostumdu . Ailelerimiz bilmiyordu bilse ne olur bilmiyorum ama şimdi sırası değildi. Kahvaltı hazır bekliyordum herkesi ne Azer ne de Karan yoktu karşımda lavin oturuyordu . Güzel kızdı lakin azerle aralarındaki mesafe gözüme çarpıyordu.

- lavin Azer nerede ve diğerleri

- Azer agam odadaydi gelir birazdan ama Karan agami ve eşini görmedim hanımım.

- karanla alev hep boylelermj

- Yani çoğunlukla böyleler kazadan sonra alev odasina kapandı

- yüzündeki yara duydum ve güzel ve güçlü kız ama böyle olmaz artık bu konaktayim ve herkes uyacak kurallara .

Ayağa kalkıp eve girdim hızlı yürürken azere çarptım merdivenlerde 

- bune sinir abla

- oo Azer bey kimse yok sofrada odaları surasiydi degilmi

- evet de gel gidelim gelirler onlar

- olmaz böyle hadlerini bilecekler bune böyle.

Arkasından gidiyordum ikna edemedim her ne olursa olsun birinin alanına böyle gitmek uygun değildi.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Yarım Saat Önce

Belimdeki ve oramdaki sizlamayla gözlerimi araladim . Yavaşça üzerinden inmeye çalışıyordum lakin eli belimi kavrayinca ona döndüm

- nereye kaçıyorsun alev

- hazirlanacagim kahvaltıya geç kalmışız zaten

- umrumda degil onlar yesinler ben senle karnımı doyurabilirim.

Dudakları boynumla meme uclarim arasında gidip geliyordu. Azere ihanet oluyormuydu bu . Ne  saçmalıyorum ben asıl onunla olarak karana ihanet etmistim ben ve o gece karısına dönmüştü peki ben ne bekliyordum . Bu adam kocamdi ve oda onun abisi . Büyük hata yapmistim ben Karan beni aldatmazken ben ona ..

- Karan

- Ne var alev

Sex yaparken konuşmayı sevmezdi ve şuan gözlerime öyle bakıyorduk ki

- sevmediğini biliyorum başka bir kadınla oldunmu.

Bu deyince hareketleri hizlanmisti

- hayır başımda bir tane varken 2. Sine gerek yok

Biliyordum dayak atar ve bu odada bana sahip oluyordu ama o şeyi yapmıyordu.  Ama ben yapmıştım.  Hareketleri sertlesince inlemeye başlamış başımı boynuna koymuş beni üzerinde ziplatiyordu .

- çok sexisin alev hele şu inlemelerin yokmu sana benden başka dokunan olursa senide onuda gebertirim . Sadece bana aitsin .

Ya ogrenilirse abisiyle yaptığım şey .kafamı kaldırıp ona baktım başımı hayir anlamında sallayıp dudaklarımı yavaşça Dudaklarına surttum istediğim şey değildi bu sadece bir an önce bitmesi gerekiyordu . Elleri sirtimda gezinirken gozleriyle gözlerimi korkutuyordu sanki. 

Bosalmama az kalmışken odada abimle ablam belirmisti örtüyü aldığım gibi alevin çıplak vücudunu örtüp sarılıp başını boynuma gömdüm resmen .

- abla napiyorsun sen odama nasıl girersin böyle hemde ...

- nerden bileyim aşağıda sizi bekliyoruz

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin