O gece ve ve ondan sonraki bir kac gun ahmetle birlikteydik . Hep sevismistik ilk zaman istememiş ama şimdide daha çok o istiyordu . Sonra karısına dönmüştü. ...
Sonraki bir kaç ay içerisinde karanla boşanmış ve çocuklarımın velayeti bendeydi son gün okullarıyla vedalaşmak için gelmişti. Korkut ona çok düşkündü zor ayrılmışlardı. Mardine kızlarıyla ve sevgilisiyle Hancı konagina dönmüştü ve yaptıklarıma Leman abla kızmış oda onlarla gitmişti.
Kocaman çiftlikte ogullarim ben ve adamlarim kalmıştı birde giray karanla gitmemiş bana sadık kalmıştı . Ailemin soyunu devam ettirecektim oğullarım benim soyadımı almisti zaten . Elimde olan güç ne ahmette ne azerde nede hancilarda vardi hepsi abim sayesindeydi. İşleri iyice büyütmüş yurt dışında da açılmıştı bir şirket. Artık dusmanlarimdan ses yoktu bu güç hoşuma gidiyordu hele Batur adamimken ...KARAN'DAN
Bereni de alıp Hancı konagina gelmiştik onlara olanları anlatmıştım kizlarimi ve bereni kabul etmişler hatta hemen nikah kiyilmisti . Alevden sonra toparlayamıyordum cani ve zalim gözleri berene yaptırdıkları hiç gitmiyordu gözümden saf ve masum bir kızın yıllar içinde bu denli güçleneceğini ve zalim olacağını asla bilemezdim. Onu tek Azer yenebilirdi alev ölmeliydi yoksa daha çok ölüm olacaktı . Bu yüzden azerin evine gittim konuşmak için.
- niye geldin Karan
- senden bir şey istiyorum ve bu hoşuna gidecek
- neymiş
- alevi öldür Azer
Birden başını bana dogrultmus şaşkın gözlerle bakiyordu .
- Sen ne diyorsun
- o çok değişti elleri kana bulandı zalim ve acımasız birisi oldu
- baştan anlat şunları
Başından herseyi anlatmıştım ben anlattıkça şaşırıyordu.
- yapacak mısın
- elime bu fırsat geçmişken kaçırmam
Yüzüme oturan acı gülümsemeyle ayağa kalktım el sıkışıp anlaşmıştık. Sonra konaktan ayrılıp eve geldiğimde abimle konuşmuştum oda bu işin içindeydi. Alev öldüğünde oğullarımi alacaktım.
Bitti alev çektiğin acıların intikamını masum insanlardan almana izin veremem . Abinin yanına gitme zamanın geldi . Öleceğini bilmek hemde bunu istemem kalbimi acitsada olmak zorundaydı. Sadece oğullarimin annesi ve turunçum olarak kalacaksın eskide ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
Genel KurguUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...