Büyük ağrıyla çığlık atarak kalkmıştım yataktan karnimdaki agri coktu ve ne ellerim ne ayaklarım bağlıydı ayakta duruyordu elindeki çivili sopayla duruyordu .
-hayir bu kadar yeter
- yalvar yoksa canlı canlı kemiklerini kıracağım ester
- asla o zevki sana vermem
- benim için büyük zevk olacak güzelim
- hayir hayırKalkamadigim gibi yere kapaklanmistim ağrılarım o kadar coktu ki . Saçımdan tutup yatağa yasladiginda yüzüne tükürdüm.
- niye ester niye
- Ne istiyorsun benden korkut
- Her zaman seni istedim niye evlendin o katille
- gittin korkut Yalandı herseyin kullandın beni .
- kafam karışmıştı benim ama sen beklemedin gittin
- yardım istedim senden beni geri çevirdin ve kadir bana destek oldu bildiği halde kabul etti ve en önemlisi onu sevdim hemde çok anladinmi
- sevdin demek
- evet sevdimİki eliyle kavradigi sopaya baktım ama o evde kopan çığlıklarım bacağıma giren çiviler kaliya doğru giden kanlarim kalbim duracakti sanki o kadar hızlı atıyordu ki bacagimdaki kemikler gözüküyordu. Aglayisimdan ciğerim yanıyordu korkum o kadar coktuki önümde sırıtarak izliyordu beni .
- bak şimdi özgürsün ester hem sakatsin hemde bir orospu oldun
- Sen anne. Gorseydi
- onun gibi asla dayanamazsın.Elindeki sopayla çıkmıştı ve arabasınin seside yoktu . Sonra Korhan geldiğinde gözlerim iyice kararmisti .
- neden yaptın Korhan iş verdim sana
- hep onun emrindeydim ve beni yanına sokanda oydu ama sana bağlandım bunu yapacağını bilmiyordum .
- git buradan Korhan
- hayirÜzerime gelirken sadece bakabiliyordum bacağım yüzünden hareket dahi edemiyordum. Ve oda .. oda yapmıştı en son kapıdan gittiğini görmüştüm bulanikta olsa nasıl yasayacaktim ben bu acıyla işkenceyle....
..............................................
Gece olmuştu kaç saat geçmişti ve hala yoktu ormanı ara ara bitmiyordu peri ise ağlamaktan helak olmuştu konağa goturmustuk emiri görünce birazda olsa sakinlesmisti .
- ağlama peri bak babam bulacak anneni
- Ya ona bisey olduysa ne yaparım
- Ben varım yani biz varız peri gelecek annen .Macit : komserim bir şey söyleyin
Komser tunç : hala devam ediyor macit ama
Demir : ama ne tunç abi bulun esteri
Sarp : doğruyu söyleyin ne oldu
Komser tunç : neredeyse iki gün olacak macit ve ne halde bilmiyoruz arabasına dair iz yok telefonuda ortada yok aklımıza gelen en kötü iki ihtimal var
Sarp : ne ... ne olmuş olabilir
Komser tunç : sakın olun sadece varsayım bu , tecavüz yada öldürülmüş olabilir fidye istemediğini gire kaçırılma olayı değil ayrıca Korhan denen kisiyide bulamadık.
- Sarp: hayir yaşıyor o hissediyorum ölemez anladinizmi ölemez kaldıramaz bunları hassas o ben arayacağım siz oturun .
Komser tunç : sakın olun Sarp bey bir sürü kişi ariyor bide siz kaybolursanizAma çoktan firlamistim arabamı çalıştırırken onlar peşimden gelsede ben konaktan ayrılmıştım ve şimdi son hızla sürüyordum arabami.
- dayan ester lütfen ölme kızın için daha yaşayamadığımız şeyler için dayan lütfen.
Yorulmuştum uyanır uyanmaz o acıyla sürünerek çıkmıştım kulübeden ayağımdan çıkan kan bitmiyordu o acıyla yarım yamalak sardığım örtü kandan gozukmuyordu . Artık sonami geldim karanlıktan bir yer gozukmuyordu nereye gidiyordum böyle ben hiç ışık yoktu havanın soguklugundan donmustum . Taki o köpek sesleri gelene kadar umutsuz olan sesim gür şekilde çıkmıştı küçük ışıklar ve bana dogru koşan birisi vardı.
- buradayim yardım edin lütfen
- ester ses verTanıdık gelen bu ses
- yardım edin buradayim
Ama başım yere düşmüştü gözlerim karanlığa gömülürken o sıcak eller beni sarmalamısti kurtuldummu şimdi ben .
- geldim ester buldum seni
- Sarp sen
- tamam yorma kendini buradayim bak
- Sarp bacağım
- şşş merak etmeVe kollarımda bayılmıştı üzerimdeki ceketle üstünü örtüp kucagima almıştım hızlıca koşarken ambulans ve jandarmalarda karşıma çıkmıştı.
Sarp : ayağı kötü durumda bir şey yapın
Hemşire: tamam siz sakın olun biz bakacağız.Ya ayağı halamın ki gibi kesilirse kaldiramazki yapamaz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
Narrativa generaleUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...