《《Gece》》

217 5 0
                                    

Aylar olmuştu hapisten çıkalı bebeklerimiz büyümüş ikizlerimizin isimlerini Bars ile Cihangir koymuştuk.  İstediğimiz gibi yine bebek bekliyorduk doktorum kizsada dinlemedik.  Yine  oğlumuz olacaktı ismini şimdiden bulmuştuk Ediz olacaktı . Karanla aramız çok iyiydi okadar çok ilgiliydi ki bana karşı . Ahmet abilerle arada gorusuyorduk dediği gibi işlerde yardım ediyordu karanla birlikte ve Ahmet abiyle ortak olup yeni bir şirket ve restoran kurmuştuk eskisi gibi abimden alınanları tekrar inşa ediyordum . Zaman geçtikçe bize katılan adamlar oluyordu. Karan ile şirkette çalışıyorduk birde bakıcı tutmustuk ogullarimiz için.
Ve abimin ciftligini üzerime alıp tadilat etmiştik ve sonra calisanlar aldık içine içine yerlesmistik bahçede atlar vardi hayalimdeki gibi bir yuva olmustu burasi korkut yürüyor ve konuşuyordu 3 yaşındaydı . Mutlu bir ailemiz vardi . Azer ise hiç temasa geçmemişti bizlerle ama Ahmet abi bir gün haber getirmişti. Karısı lavin intihar etmiş ve ölmüştü.  Kızın 40 çıkmadan yeniden evlenmiş ve karısı hamileydi Azer böyle birisiydi artık şaşırmıyordum yaptıklarına.  Tek düşündüğüm kendi ailemdi .

Karan ile korkutu izliyordum ikizler ise çimlerde oynuyordu ne güzel manzaraydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karan ile korkutu izliyordum ikizler ise çimlerde oynuyordu ne güzel manzaraydi. Dahada büyüyecekti elim karnıma gitmişti . Birden kucagima Sarp gelmisti yeğenim ben abimin hatırası o kadar benziyorduki .

- Hala benle oyna

- Ne oynayalım halam

- babamın atına binelim

- tamam gel hadi

Kucagima alıp atlara doğru gittik at hazirdi zaten baturun yardımıyla binmistik kucağımda sıkıca tutuyordum .

- efendim bugün biraz huysuz başka zaman binseniz

- alışkınım ona abimin atı birsey olmaz

Yavaşça ilerliyorduk karan ile bebeklerimiz citin dışında bizi izliyorlardı.  Sarpa çok düşkündüm her istediğini yapıyordum bu yüzden annesinden çok benle vakit geçiriyordu.  Hatta çoğu gece karanla aramizda yatıyordu sabah farkediyorduk asla bu durumu garipsemiyordu.

- alev yavaşla biraz

Gerçekten de at hizlanmiştı sarpa sıkıca sarılmıştım karanla batura bakmıştım daha fazla hizlandiginda koşmaya başlamıştı.

- durmuyor karan

Çitten atlayıp diğer atlara binmislerdi Sarp korktuğu için agliyordu .

- halacım korkma yanındayım tamammi

- kızdımı bize

- hayir o sadece huysuz hani sende bazen huysuzsun ya

- ama sen beni sevince duruyordum oda dururmu sevsek

- Hadi deneyelim

Elini alıp gecenin boynunda gezdirdim hafif yavaslasada yeterli değildi
Karan yanımda belirmisti

- sarpi al Karan

Birden şaha kalkmış sarpa sıkıca sarılıp gözlerimi kapatmıştım ve attan düşmüştüm topraklı yolda yuvarlanmistik sonunda durdugumda karanla Batur yanımda belirmisti kollarımı açtığımda Sarp ayağa kalkmisti iyiydi derin nefes almistim .

- alev iyimisin neren ağrıyor

- elimle karnımı yoklamisti birden giren sancilar durmuyordu

- Karan oğlumuz geliyor galiba

- Ne daha erken ama

Elime kan gelmisti bacagimdan . Kucagina alıp arabaya bindirmisti arabayı Batur kullanıyor karanda elimi tutuyordu. 

- az daha sabret yetisiyoruz güzelim

Sancilardan otomatik olarak ikinma oluyordu hastaneye geldiğimizde hemen doğum haneye girmiştik.  Doktor gelmisti

- cok erken alev

- biliyorum lütfen bisey olmasın ona

- Hadi başlayalım ozaman

Artık alışmıştım buna diğerlerinden daha kolay olmustu kucagima bebeğimi oğlumu vermişti kardeşlerinden daha zayıf dogmustu .

- kuvezde duracak bir müddet sende gozetimde olacaksın

Oğlumu almislar benide odaya goturmuslerdi . Bir sure sonra Karan yanıma gelmiş beni öpmüştü.

- gördüm oglumuzu o çok güzel alev

- iyimi doktor nededi

- iyi sağlıklı sadece kontrol amaçlı tutacaklarmis sen iyimisin ağrın varmi

- iyiyim sadece biraz ağrım var

- alev birsey diyeceğim

- soyle canım

- artık dursakmı yani bebek konusunda 4 tane oğlumuz oldu dinlensen artık onlarla ilgilensek

- istemiyormusun

- istiyorum ama bugün seni kaybediyorum sandım

- korkma iyiyim ben Karan gece nasıl o iyimi

- nasil desem veteriner geldi sakinleştirici vurdu ne susuyor ne duruyor surekli saha kalkıyor ağlıyor gibi inliyor hasta felanda değil kontrol edildi .

- neden yapıyor bunu ya

- bence onu bırakmalıyız abini özlüyor belkide özgür kalırsa...

- ama o abimden

- biliyorum alev zor , ama geri dönerse sadece deneyelim

- tamam özgür bırakacağım.

Gece sahibine git bul onu boyle mutlu olacaksan seni özgür bırakacağım. 

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin