♡UZAKTA♡

111 2 0
                                    

- ev ne durumda engin

- yapım aşamasında hala yenge ama neden burasi sizin

- Bu evi kapatıp gideceğim engin içindekilerle kalacak burada

- yenge bizidemi bırakacaksın

- engin zor biliyorsun onun gölgesi altında yaşadıkça yeni bir hayata asla başlayamam.

- Ya şirket ne olacak adamlariniz

- merak etme başına bir adamımızı geçirdim yine ilgileneceğim ama calismayacagim ve kazanılan paralar kasada duracak ileride perinin olacak hepsi .

- böyle olmamalı yenge

- bak şu eve herseyiyle duruyir hep ona ait sadece ben girebildim bu eve ve hayallerimizde burada son buldu .

- yaşasaydı eğer üzülürdü yenge

- biliyorum engin rüyalarıma girmiyor artık.

Arkamı dönüp eve girecektim ki arkamdan bağırıyordu.

- Ya yaşasaydı yenge ve bu yaptıklarını görseydi ne yapacaktın seni sevdi o severek gitti .

- yaşamıyor engin yaşasaydı eğer...

Eve vurduğum kilitle çıkmıştım son kez baktım yuvama ölen kocama bu evin içinde kalacaktı artık ve periyle sade bir hayatımıza yol aldım.

- üzgünüm kadir yapamadım sensizlik oldukça zor ve bjr daha evlenemeyecegimi biliyorsun o geceden sonra hiç gelmedin rüyalarıma özür dilerim . Senden başkasını sevmeyeceğim ...

Perinin elinden tutup diğer elimde bavulumla arabaya doğru yürüdüm annemden son kalanlarla yaptırdığım ev ve annemin jipi ve bir miktar para bütün varlıklarını sattigimda istediğim eve yetmisti ve şimdi sade ve periyle olan hayatıma gidiyordum .

O gece nemi oldu sarpla sabaha kadar yapmıştık ve masadan düşüp kırılan çerçevede onu görmüştüm kadiri . O günden sonra ne şirkete gitmiştim nede sarpla görüştüm eve kapattım kendimi uzunca süre . Bu arada perimleydim hep ve yürümeye başlamış ve artık azda olsa konuşuyordu.  Aylarca ikimizdik evde ve şimdi kadiri o eve hapsedip gitmek çok zordu benim için keşke hiç gitmeseydin kadir ...

Aylarca neredeyse yıl olacaktı ve kardeşimden hiç haber yoktu bir anda ortadan kaybolmuş her şeyi bırakıp gitmişti ama nereye . Adamı enginde yoktu ortalıkta.

- Sarp seninledemi konuşmuyor

- hayir macit zaten buradayken kesmişti benimle konuşmayı

- sormak istemiyorum ama aranızda ne geçti

- macit

- söyle noldu bir andan bu kıza

- biz kutlama gecesinde birlikte olduk

- neee zorlamı  yaptın yoksa

- hayir karşılıklı olan bir şeydi bu macit

- madem öyle noldu bu kıza

- bilmiyorum macit

O geceden sonra hem evine hem şirkete gitmiştim defalarca ama benimle görüşmeyi geçtim aradığımda bile acmiyordu ve artık tamamen yoktu . Kocasına ihanet ettiğini düşünerek gitmişti.  Neredesin ester nerede özür dilerim ...

- Ne olacak şimdi demir

- belki bir gün döner yeşim

- cok özleyeceğim onu

- Bende yeşim bende kadirden sonra toparlanamadı inşallah orada iyidir .

- periyle ikisi inşallah mutludur ...

............................................................................



《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin