Sabaha kadar uyuyamıştım. Yavaşça örtüyü vücuduma sarıp yataktan kalktığımda eli belime dokunmuştu . Elini çekip yataktan kalkmıştim ona bakmak bile istemiyordum . Dolaba ilerleyip içinden elbise ve iç çamaşırı alıp Banyoya yöneldim bana baktığını hissediyordum . Üzerimdeki örtüye takılıp yere düşünce başımı duvara vurmuştum. Acıyla bağırırken belimden tutan ellere baktım .
- dokunma bana git
- bakacağım sadece
- git diyorum git hepsi senin yüzünden
Oyle ağlıyordum ki sanki patlak vermişti tüm duygularım . Beni dinlemeyip kucagina çekmişti.
- bırak diyorum Azer
- bagirma bana yardım etmeye çalışıyorum
- istemiyorum
Odada lemani çağırmaya başlamıştım. Leman benden yaşça büyüktü hem hemşire hemde hasta bakıcısıydı sanki olmayan ablam gibiydi .Azer ısrarla kolumu tutunca yitmiştim.
- git Azer
Odadan sinirle çıkmıştı . Leman yanıma gelince bana sarılmıştı .
- kendini bu kadar hirpamala ağla rahatlarsın
- buradan gitmek istiyorum Leman kimsem yok acı çekiyorum burada .
- Ama seni bırakmazlar alev
- Bende kaçarım
- Hadi önce seni hazırlayalım banyo istermisin
- evet
- Ben suyu hazirlayim geleceğim
Suyu hazirlayinca küvete götürmüştü beni .
- Leman sen git biraz yalnız kalmak istiyorum
- hayir izin veremem
- Leman kendime bir şey yapmayacağım.
Uzun israrlar sonrası gitmişti odadan gözlerimi kapatıp başımı arkaya yaslamıştım. Başımdaki ağrıyla dogrulunca karani gördüm ellerimle vücudumu kapatmıştım.
- Karan hemen çık nasıl girersin
- Leman kapıda bekliyor
- Ne o sen
- biliyor iyi olmadığını söyledi bana noldu
- birsey olmadı
Elini başımı oksadiginda acımıştı.
- birsey mi yaptı alev söyle bana
- hayir yapmadı düştüm sadece
Gözlerime öyle derin bakıyordu ki kalbimde olan utancı görebiliyordu .
- haklıydın sen gideceğim bu evden
- nereye gideceksin alev
- Ben bilmiyorum kimsem kalmadı ki
- Ben varım her zaman ki gibi
- hayir evden gitmek istiyorum bir daha dönmemek üzere senide istemiyorum Karan.
- buna izin vermem alev bir evim var köyde ama lisedeyken arkadaşlarla kullanirdik. Oraya götüreceğim seni bu eve yine gelme orada dur yanına lemani vereceğim. Alev lemani Ben ayarladım sana . Kabul et yoksa evden cikmana izin veremem
- niye yapıyorsun
- biliyorsun nedenini alev
- simdi cikabilirmisin
- gerçekten istiyormusun çıkmamı.
Cevap verememiştim. Ellerini göğsümden aşağıya doğru indirdiginde vücudum kasılmış elini tutmustum .
- nolur yapma Karan
- rahatlaman gerekiyor
- parmağı orama girdiğinde dudaklarida dudaklarıma yapışmış diliyle dudaklarımı yaliyordu . Parmakları hizlandiginda karnımda sanki bir doluluk hissettim .
- Karan dur
Nefes nefese kalmis bir yandan da inliyordum .
- Boşalmalısın turunç
Dediği gibi daha çok hızlanip bosaltana kadar durmamıştı. Bitirdiğinde alnımı öpüp gitmişti . Her yerim halsiz kalmıştı sanki . Hazırlanıp odadan çıkınca karanla karsilasmistik yine lemana işaret yapıp koluma girmiş merdivenlerden iniyorduk .
- Bu fazla Karan
- parmaklarım bile seni bu kadar ozlemisken nasıl hala uzak duruyorsun benden .
- Karan
Masaya yaklaştığımız da azerin yumruğu masada duruyor gözleri karanın kolumda olan elindeydi .
- Berfin nerede Karan
- ailesine gitti ve gelmeyecek
- anlamadım
- boşandık biz aylar önce karar vermiştim.
Yine bir tartışma olacaktı Azer ayağa kalkınca masadaki bardaklar düşmüştü
- bize sormadan nasıl karar verirsin sen böyle ciddi bir şey hemde Karan ne zaman büyüyeceksin sen .
- benim olanları aldığım zaman abi
Karan bana baktığında Azer daha da ofkelenmisti.
- yeter artık bıktım ikinizin kavgasından bu kız yüzünden birbirinize düşman oldunuz bu orospu burdan gidecek duydunuz mu beni .
Dicle söylemişti bunları bu ağır kelime kalbime işlemişti . Sandalyeden kalkıp gidecektim ki Azer tutmuştu.
- otur şuraya
Onu elimle itmistim döndüğümde Karan duruyordu . Yine o an azerin eli karanın suratına inmiş yere düşmüştü..
- iyimisin Karan
- iyiyim ben sen git
Ayağa tekrar kalktığında abisine saldırmaya başlamıştı.
- onu senden alacağım dedim abi ilk ben sevdim ben dokundum ona onun ilkiydim ben senin gibi sevmedim ben onu .
- Karan caninami susadın sen yeter artık
Önümde tartisiyorlardi .
- yeter artık bıktım senden Azer zarardan başka bir şeyin yok . Karan haklı anladinmi sen ve ailen artık benim için yoksunuz gidiyorum anladinmi . Anladimki beni terketmenden korktuğum için seni sevdiğimi sandım zayif anlarımda yanımda oldun ve karani aldattım. Güzel gozuktun gözüme ilgin şefkatin gözümü büyüledi agaligin yada görüntün değil. Yararindan çok zararın oldu bu bacağıma ve yüzüme bak sen yaptın bunları seni nasıl affedeyim. Asla geçmeyecek yaralar bıraktın sen . Gözümde sadece bir canisin sen .
Yine vurmuştu sasirmiyordum artık Leman yerden kaldırmıştı beni .
- iste sen busun Azer sadece bu sen sevemezsin .
Arkamı dönüp gidiyordum kapiya doğru Karan koluma girmişti arkamızdan babası ve azerin söylediklerine döndük.
- Karan eğer o kapıdan çıkarsan bizi silmiş olursun .
- Ben sizi çoktan sildim baba
Annesi karana sarilmis ikna etmeye çalışıyordu.
- karanim gitme neyle gecineceksin ne yapacaksin .
- çalışırım anne burada olmaktansa surunurum malinizda mulkunuzde soyunuz sopunuz umrumda degil .
- nereye gideceksin nerede kalacaksin karanim
- size soylemem anne bizi rahat bırakın beni ve alevi unutun .
Alevi kucagima alıp kapıdan çıktık ben alev ve Leman yeni bir hayat yeni bir iş yeni bir aile için köydeki evime .Arkama dönmeden yürüyerek gittik bu evden sadece üzerimizdeki kıyafetlerle. Yapılması gerekeni yapmistim ...
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
Algemene fictieUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...