《《💞》》

320 4 0
                                    

Sabah horoz sesiyle uyanmıştım.  Odama gelen kahvaltının kokusu başkaydı . Ayağa kalkıp odadan çıktım mutfağa gittiğimde Leman kahvaltı hazirliyordu .

- Günaydın Leman Karan nerede

- Günaydın alev markete gittim bir şeyler almaya dolap boşta bunlarida komşudan aldık.

- yardım edeyim sana

- hayir sen otur

- Leman artık konakta değiliz ve ev işlerinde yardımcı olmam gerekiyor.

- tamam o halde gel yanıma

Birlikte kahvaltıyı hazırlamış ve sofrayı kurmuştuk salonda pencerenin önünde yemek masası vardi . Hersey hazirdi karan yeni gelmisti .

- neden geç geldin

- uzaktı biraz

sandalyeye oturup yemeye başlamıştı üçümüz de.  Surekli telefonu caliyir acmiyordu . Sonra benimki çalmaya baslamisti elime aldığımda arayan abimdi .

- Alev neredesiniz soyle

- hayir abi hem neden arıyorsun aylardır neredeydin .

- bak pişmanım iyi olursun sandım ben korur bakar dedim kendimce ama tekrar bunu yapacağını bilmiyordum .

- Abi o eve dönmeyeceğim karanda öyle.

- tamam sadece bana söyle hem sana bir şey aldım.  En azindan yardım edeyim .

Karan abime adresi vermiş kahvaltıyı yapıp salona geçmiştim. Karanın morali bozuktu desteğe ihtiyacı vardı sanki .

- iyimisin Karan

- evet iyiyim ben

- pişmanmısın yoksa eğer öyleyse söyle kızmam

- hayir asla onca zaman sonra seninleyim bu kez bırakmayacağım seni .

- ozaman neden üzgünsün söyle bana

- Ya sana bakamazsam ya bu evi geçindiremezsem

- hayir biliyorum yaparsın hem bende yardım ederim illaki bir iş bulabiliriz değilmi .

- guzel ve saf kalpli turunçum benim
Önce şu azerle olan nikahını bozmalıyız .

- nasıl peki

- köyün imamıyla görüştüm

- Ne dedi peki

- onun seni boşaması gerekiyormuş canım buna sıkkın asla yapmaz .

- yapar eğer onunla konuşursam

- asla o adamla gorusmeyeceksin

- ama Karan böylede yaptığımız yanlış sadece bunun için yanımda ol sende

- Ya birsey yaparsa yine

- artık abim arkamızda tamammi endişelenme

- Sen olmasan ne yapardım.

Birbirimize sarilmistik hani en çaresiz anda küçük bir ışık belirirdi ya şuan o durumdaydik.  Kimsenin bozamayacağı bir an .

Bir süre sonra abim gelmisti Leman yemek yapıyordum mutfakta .

- bune abi kocaman kutu

- aç bak beğenecekmisin

Kutuyu hızlıca açmıştım içindekini görünce şaşırmıştım

- ama bu nasıl

- hastanede olculerin alınmıştı belki bir gün istersin diye yaptirmistim ve şimdi buna ihtiyacın var alev .

Protez bir bacakti bu siyah ve simli bir rengi vardi

- ama ben nasıl yapacağım

- Ben biliyorum alev odaya geçip takalım

Odaya geçtigimizde elbiseyi sıyırıp Leman hemen ayarlamisti .

- simdi bir deneyelim her şey sende acele etme tamammi

- Ya düşersem

- Ben varım düşmeyeceksin

Ayağa kalkıp bir adım atmıştım iyi değildi adımlarım ama idare ederdi en azindan artık işlerimi yapabilecktim.
Salona çıktığımızda Karan ayakta bekliyordu abim koltukta ikiside bana bakiyordu .

Karana doğru adimlamıştım iyice yaklaşınca beni tutmuştu.

- yürüyorum Karan gördünmü bak

- gördüm turunç artık yurüyorsun

Gözlerindeki mutluluk yüzündeki heyecanı abisiyle sarılırken ona bakiyordum . Çok mutluydu

Yemek yerken diğer yandan konuşuyorduk. Nikah meselesini abime söylemiştik oda bizimle gelecekti çünkü Azer abimden korkuyordu .

- Hadi gidelim bu iş bitsin bir an önce

- şimdimi abi

- evet şimdi , Karan konuyu açmak istemiyorum ama ne iş yapacaksin sen

- Bilmiyorum ben sadece şirkette calistim .

- Benimle çalış ozaman köyde ne iş yapacaksin

- hayir olmaz

- niye olmasın abine düşmanım diye sanada olacak değilim şirkette bir sürü boş pozisyon var .

- Karan abim haklı lütfen kabul et

- biraz düşünmem için zaman verin

- tamam düşün.

Abim eve bir sürü şey almisti aylarca idare ederdi bizi zaten Karan evden çıkarken kasasından parasını almıştı.
Şimdi ise o eve nikahı bozmaya gidiyorduk bu kez yuruyebiliyordum .
Artık bana zarar veremeyecekti. Yanımda beni seven 2 adam vardı onlarla guvendeydim...

💞

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin