《İlk Dayak》

212 5 0
                                    

Haftalar olmuştu evleneli , anlasiyorduk onunla. Son zamanlarda sürekli çalışıyordu ya şirkette ya ofisteydi gece yarıları geliyor sonra sabahlara kadar uyumuyorduk. Çocuklarım ise ona alışmış hatta baba demeye başlamışlardı ilk zamanlar utanmış ve içimde bir huzursuzluk vardi kızarsa diye ama hosuna gitmiş kabullenmisti bazen onlarla oynuyordu bile hele bahçede onları izlerdik yıldız anneyle hep . Yine bahçede oturuyorduk yıldız anne ve  berivanla .

- hic böyle gulmezdi alev ona iyi geldin

- evet yenge yegenleriyle bile böyle oynamaz yanlarina bile gelmezdi .

Aslında ona bjr şey yapmamıştım zaten aramizda daha çok sex ilişkisi vardi yani daha çok onun .

- Torun istiyorum alev Şiyarımın da çocuğu olsun

- biz ...

- kac ay  oldu bak hem babasida sorup duruyor  sert felan ama sizi seviyor şiyar ilk göz agrimiz babasının gözüdür asla kıyamaz oğluna.

- tamam anne konuşacağım şiyarla bu meseleyi

Çocuk istemediğini evlenince söylemişti ne diyecektim ben

- biz aslında korunuyoruz anne yani ben

- Ne niye

- yani bilemiyorum

Onun çocuk istemediğini soyleyemezdim ki

- bugünden itibaren bırak onu

- ama ya kızarsa

- kızarsa kızsın sen beni dinle

Biraz daha sohbet edince yatak odasına ciktim cekmecedeki ilaçları elime almıştım

Eskiden çok çocuk istiyordum , peki şimdi hemde şiyardan .
Elimdeki ilaçlarla yatağa oturdum o sırada Şiyar içeriye girmişti.  Ona bakınca kendimi tutamayıp güldüm sırılsıklam olmuştu .

- gülme bak

- nasil oldu bu

Hala guluyordum bu arada bana iyice yaklasmisti ıslak kıyafetleriyle

- Korkut yaptı çok haylaz büyümüş halini düşünemiyorum.

- Yaa ama yakışmış sana bak saçların felan .

Ellerimle saçlarını düzeltiyordum onun bana baktığını bilmeden .

- ilaçlarla ne yapıyorsun

- hjc sadece duzeltiyordum

Islak şekilde bana sarılınca huysuzlanmjstim

- ama şiyar üstümü islattin

- simdi hallederiz bak huysuzlanma

Elbisemi üzerimden çıkarıp atmıştı yere artık alışmıştım ona önünde böyle dururken . Önce izler sonra ise ...

- özledim alev

- gece yaptık

- yine

Bjr anda yine kendimizi yatakta bulmuştuk. İlacı icmemistim ve içime bosalip kendini yatağa attığında başımı göğsüne koyup bacagimida bacağına dolamistim . Elleri sirtimdaydı.

- evet soyle ne isteyeceksin alev

- nee

- dinliyorum

Nasılsın söyleyecektim ya kızarsa güzel anida bozmak istemiyorum.

- annenle baban torun istediğini söyledi.

《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin