Düğünden bir kac ay geçmişti ailemiz mutluydu. evin 3 gelini vardi artık bana nolmustu bilmiyorum hep asabi ve sinirli bir halim vardi eski neşem gitmişti bazen kadirle kavga ediyorduk zaten macit abimin eşi pelin yengeylede anlaşamıyorduk oda karisini koruyordu babam hep sessizdi yine ceviremiyordum aileyi . Sarp abiyle neredeyse hiç konusmuyorduk ve figende hamileydi büyüyen karnıyla birlikte surekli dinleniyordu .
- yengenim senin edepli ol
- önce sen ol bu evin kızıyım ben düzgün konuş benimle
- nolmus bende en büyük oğluyla evliyim ester bunu unutma
- abi karına söz geciremiyormusun sen
Hepside izliyordu bu durumu kadir zaten yoktu sinema gibi bakiyorlardi .
- ester sus artık düzgün konuş yengenle
- karı ağızlı nolacak
Yüzüme inen ağır tokatla başımı masaya çarpmıştım alnımdan akan kan burnumdan dudaklarıma kadar inmişti. Beni kaldıran kişiye baktığımda geri çekilmiştim Sarp abimdi .
- Sen macit abi
- ester bak özür dilerim
Travma almamam gerekiyordu bulanan gözlerimle sendeleyerek disariya doğru gidiyordum .
- ester dur bu halde nereye
- sizden uzağa keşke ölsem kurtulsam hepinizden
- hayir ester
- baba
Ağlayarak sarilmistim ona Yüzümdeki kanları silerken uyuyakalmistim kucağında.
Üst üste nöbet geçiriyordu doktor ilaçla durdurmustu.
- macit naptin sen
- bir anda oldu baba bilerek vurmadım
- o senin kardeşin ne vardi destek olsaydın süz hepiniz izlediniz öylemi
hastanede bekliyorduk koridorda kadir belirince okkalı bir tokatı geçirmiştim suratına
- neredesin sen ha sana emanet bırakıp nereye gittin gece gece
- noldu ona
Bu sırada doktor çıkmıştı.
- nöbetleri kontrol altına aldık
- Ne nöbeti bu yoktu önceden
- epilepsi artık ilaçlarla devam edecek
....
Hastaneden eve gectigimizde uyuyordu kavga edip çıkmıştım evden şimdide bu haldeydi . Yanına uzanıp saçlarını okşadım. Artık epilepsi diye bir hastalığı vardi ve ilaç almazsa nöbet tehlikesi olacaktı. Macitle kavga etmiştim onu bu evden goturmeliydim belkide .
....
- baba o adam çok büyük nasıl evlenirim
- evleneceksin dedim hemde şimdi düğün felan olmayacak .
- baba 45 yasinda ben 25 yasindayim yapma yakma beni
- adamın yaşı çok olabilir ama görüntüsü sağlam Nevra
- çocukları var bir sürü hem ...
- yeter Nevra
Nikah kıyılmış ve bu adamla evine gidiyordum .
- bak ben istemiyorum seni şiyar
Bana öyle bakıyorduki kafamı çevirdim eve geldiğimizde uzattığı koluna girip eve doğru yurumustuk. Çocukları önümüzde bize bakıyordu hele esterin bakislari .
- Nevra benim karım ve bu evin yeni hanımı artık.
- baba sen nasil yaparsın
- ester
Salonda gerginlik sürerken esterin beni cagirmasiyla kalkmistim .
- Sana anne felan demem ben
- deme ester
- neden yaptınız
- baban istemiş ester ben istemedim
- babammi
- evet babam zorladı beni evlenmem için.
Odaya geldiğimizde yatağa doğru ilerlemistik
- babamın odası bakiremisin
- Ne
- gece çarşafı bırak kapıya
- Ben yapamam
- bak babam zannettiğin gibi değil yapmazsan döver seni o yüzden...
Odadan çıkmış ve bu odada yalnız kalmistim bana verilen bu beyaz geceliğe baktım. Başka çarem varmiydi ki babam satmıştı beni bu adama şimdi onun karisiydim. Işıkları kapatıp soyundum yatakta duran bu geceliği üzerime geçirip ayakta beklemeye başlamıştım . Kapı açılmış ve arkamda duruyordu . Eli omzuma değince sicramistim .
- sadece hamile kalacaksin Nevra duydunmu
- Ne.
- yeni varisler vereceksin cok çocuk
Yatakta acılar içinde kıvranırken o devam ediyordu sadece bebek için. Ruhsuz şekilde yatıyordum altında bir robot gibi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
General FictionUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...