Başka bir hafta şiyarı evime davet etmiştim dediği gibi evimi korumak için adamlarini göndermişti. Adamlarinda da kendisi gibi dövmeli ve iri yarilardi. Üstüme yine uzun siyah bir elbise giymiştim ve salimida saçıma tokayla tutturup salona geçtim yemekler hazirdi çocuklar odasindaydi . Kapı çaldığında emel kapıyı açmış ve karşımda heyetiyle duruyordu siyahın yakıştığı tek adam olabilirdi . Masaya geçmiş yemek yiyorduk sohbet öyle koyulaşmıştıki...
- Peki neden bu kadar çok dövmeniz var tüm vücudunuzda mı var
- evet her yerimde , bazı yaralar vardır kapanmaz işte bunlar kapatıyor
- şanslısınız keşke bende dövmeyle kapatabilseydim yaralarımı
Ayağa kalkmış elini bana uzatmıştı.
- gelir misin benimle bahçeye
Elinden tutup arka bahçeye oturma köşesine geçmiştik
- görmek istiyorum
- neyi
- yaralarinızı
- neden
- belki elimden birsey gelir
- yaralarımı her gören kişi tarafından ihanete uğradım ben
- Ben ihanet etmem alev ve edilmesinede izin vermem yaşatmam. Biliyorum neler yaşadığını kocanın seni aldattığını ve senin onu hemde defalarca eğer karım olsaydın yasatmazdim seni alev.
- bunları neden konuşuyoruz.
- simdi görmek istiyorum aç yaralarını
Açmamıştım gözleri yine sertleşmiş eli bacağıma gitmişti. Gözlerimi kapatmıştım elbisemin eteğini yukarıya doğru sıyırmış bacağıma bakiyordu protez olan bacağıma. Sonra eli Yüzümdeki şalı çekince gözlerimi açmıştım eli Yüzümdeki yaranın izinde geziyordu.
- Bir arkadaşım var amerikada doktor yüzünü düzeltir işinde iyidir .
- sizi anlamıyorum durduk yere karşıma çıktınız ve şimdi yardım edip hediyeler veriyorsunuz amacınız ne
Sinirlenmisti hem sesimi yükseltmiş hemde hesap sormuştum .
- Gücün acımasızlığın hırsin yenilmeyisin ve güzelliğin. İlgimi çektin alev kadınlarla sadece sex için birlikte olurum zaten ölürler ama uzun zamandır yapmıyorum ve sen çıktın karşıma aniden .
- Ne yani sex için mi bunca hersey
- hayır öyle değil sen basit bir kadın değilsin . Buralarda bir aileyi kadın yonetmez ve düşmanlarıda çok olur . Cocuklarin var sağlam adım atmalısın.
Dediklerini düşünüyordum haklıydı çocuklarım tehlikedeydi.
- onları koruyacağım
- Bende Oğlumu kaybettim bir yaşındaydı
- ama eşleriniz olmustu
- üniversitedeyken bir kızla olmuştum ve oğlum olmustu
- nasil öldü peki
- arabamı taradilar arka koltukta uyuyordu. Ve sonra gördüğüm manzara aldığım en büyük darbe ve acıydı o yüzden sana söylüyorum rahat davranabilirsin ama diken üstünde durmalisin alev.
-Üzgünüm çok büyük bir acı
Ayağa kalkıp atların bulunduğu yere gitmiştik .
- burasi neden boş
- abimin atı vardi gece çok büyük ve asil bir attı .
- öldümü
- hayir abimin ölümünden sonra kimseyi bindirmiyordu surekli ya bağırıyor yada ağlıyor gibiydi veteriner sakinleştirici verip duruyordu . Sonra onu özgür bıraktım. Ve gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
General FictionUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...