Yıllar önce terk ettiğimiz mardine geri dönüyorduk o zamanlar daha çocuktum hiç anlamadım neden kactigimizi abimle babam anlatmadida .
Ama şimdi oradaki evimize donuyorduk abim işi büyütmüş memleketimizide restoran açmaya karar vermişti üstelik o aileyle anlaşma yapmışlardı. Arslanlar...
Orada devam edecektim okula ya yapamazsam yeni ortamlar hiç bana göre değildi. Hazırlanıp gece yola çıkmıştık uzun bir yolculuk olacaktı .- Alev orada sorun cikarmani istemiyorum çabuk duyulur orada hersey orası İstanbul değil anladınmı .
- tamam abi sen nasıl istersen
Uzun süren yolculukta ben uyumuştum ara sıra mola vermiştik. Biten yolculukta abimin seslenmesiyle uyanmıştım.
- burasi bizim evimiz çok güzel abi
- evet guzel prensesim hadi sen uyu yarın ilk iş okula gideceğiz
- tamam abicim iyi geceler.
Yanağına öpücük kondurup odaya girmiştim. Hersey temizlenmiş yatağın üzerinde yemek bile vardi az bjr şey yiyip hemen kendimi yatağa atmıştım.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
AZER
Salonda ailemle birlikte oturuyordum lavinin getirdiği kahveleri içiyorduk.
- baba gelmişler ne yapalım davet edelim mi
- evet artık beraber çalışacağız barışmak zorundayız. Yarın akşam için hazırlık yapın hanımlar yemeğe davet edelim .
- tamam bey ben ilgilenirim lavin kızımda yardım eder .
- Bu arada Azer bu nişanlılık fazla uzadı dugun yapalım bir an önce .
- tamam baba
Lavinle nisanliydik fakat sevmiyordum onu. Annem onu özenle benim için büyütüp yetistirmisti . Evlenmek istemediğimi soylesemde o yüzükler takilmisti. Söyledikleri tek şey sevme ama evlen ve varis oğlan çocuğu verin . Cocuk için evleniyordum onunla . Güzel kızdı sessiz sakindi .
Odama çıkıp üzerimi cikarmistim boxerimla kalıp yatağa gidiyordum kapı çaldı ve lavin girmişti iceriye .
- özür dilerim ağam rahatsız ettim ama bu çayı hanımım gönderdi.
- tamam şuraya koy
Önümden geçmiş komodinin üzerine fincanı koymuştu. Ona baktım uzun boyuyla yanıma yakışıyordu güzelliği esmerligiyle...
- otur lavin seninle bir konuşalım ilişkimiz hakkında
Koltuğa oturmuş bende karşısına geçmiştim.
- evlenecegiz fakat birbirimize karşı duygu yok . Sadece çocuk için anliyormusun ailemizin istediğini yapacağız ve bu evin hanımı olacaksın.
- evet agam ailemizin iyiliği için yapacagim .
Ayağa kalkınca ona gitmesini söyledim ve gitmişti. Sevebilirmiydim bilmiyorum ...
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Sabah olmuştu ayağa kalkıp duşa girdim bugün yeni okula gidecektim . Yatağın üzerindeki formamı giyip aşağıya indim
- hızlıca kahvaltını yap alev geç kaldık zaten
- tamam abi
Okula gelmiştik tüm öğrenciler okulun bahcesindeydi teneffüstü galiba arabadan inip abimle bahçeden yuruyorduk herkes bize bakıyordu rahatsız olmuştum bundan özellikle karşımdaki erkek grubu korkunçtu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
Genel KurguUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...