Aylarca karandan ne haber almış nede görüşememiştim. Buradaki ayla abla beni koruyordu . Belkide beni bırakmıştı unutmuştu. Yataktan inmeye çalışıyordum aylar olmuş karnım büyümüştü bazen ağrılarım oluyor uyuyamiyordum . Yanıma dilek ile Sibel gelmisti inmem için yardım ediyorlardı.
- artık yatmalisin son zamanların alev
- biliyorum ama çok hareketli yatamıyorum
Ayla abla yataginda beni bekliyordu yanına gidip oturdum . bir sure sonra doktor cagirmamis kontrole gitmiyordum nedenini biliyordum Azer engelliyordu . Ayla abla kontrol ediyordu muayene edip eskiden doğum hemsiresiymis .
- uzan bakalım alev
Dilek ile sibele dönmüş eldiven istemişti. Eline geçirdikten sonra üzerimdeki elbiseyi karnıma doğru sıyırmıştı. Eliyle önce karnıma bakmisti sonra eli içime girmişti.
- iyi durumda alev ama doğum yakın
- korkuyorum ben ya yapamazsam
- yapacaksin bebeğin için güçlü olmalısın.
İlk zamanlarda bana karsi sertti fakat karnım büyüdükçe daha çok ilgilenmiş ve yumusamisti bana karsi .
- abla karandan haber varmi
- hayir yok banada ulaşmıyor alev
Moralim bozulmuştu yine, o sırada kapı açılmış gardiyan girmişti.
- Alev Hancı ziyaretçin var .
Ayla ablanın yanından kalkıp ona dondum
- iste geldi Karan bu
Gardiyan koluma girmiş ve görüşme odasina geçmiştik.
Onu görmüştüm uzaktan bakiyordum gözlerimiz buluşunca ayağa kalktı gözleri büyük olan karnimdaydi .- alev sen bu
- bebeğimiz bizim Karan
Sıkıca sarilmıştık gözüm sonra yanındaki kadına ve bebeğe kaymıştı.
- onlar yoksa
- evet onlar alev
Kıza yaklaşıp bebeğe baktım kucagima almistim bir erkekti aynı abim gibiydi esmer ve mavi gözlü annesi gibi
- kac aylık ismi ne
- 9 aylık Sarp verdik ismini
Abimin ismini duyunca gözlerimden yaş gelmişti .
- simdi anlat bana sevgi herseyi bilmek istiyorum.
- yanında çalışıyordum zamanla yakinlasmistik sonra bir gece çok sarhostu herseyini kaybettiğini söyledi destek olmak istedim onu evime getirdim ve sonra aniden oldu hersey çok çabuk gelisti istemediğimi söyledim fakat Sarp durmadı seviyordum ama küçüktüm ben . O geceden sonra bana aitsin deyip hergun birlikte oluyorduk alışmıştım . Hamilelik haberini ogrendigim gün evlenmistik kimseye söylemedik beni sır gibi sakliyordu. Ve şimdi o yok onu çok özlüyorum abla oğlum babasız büyüyecek.
Agliyordu ona sıkıca sarılıp saçlarını okşadım.
- güvendesin sevgi belki abim yok ama ben varım yeğenim bir gün herseyini geri alacak . Ona iyi bak Karan hep sizinle olacak .
Karana döndüğümde eli karnımı okşuyordu.
- seni çok özledim alev aylarca engel oldular seni görmeme ama geldim sonunda .
Gardiyan sevgi ile bebeğini çıkarmış ve iceriye girip karana bakmisti
- fazla uzun surmesin kameralar kapalı anlamadan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
General FictionUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...