{Topal}

171 3 1
                                    

Hastanede bekliyorduk çocuklar yeşim ile evdeydi . Macit , demir ve ben . Gelir gelmez bacağı için ameliyata almışlardı . Saatlerdir bekliyorduk gece geldiğimiz hastanede sabah olmuştu neredeyse .

Macit : o iti bulduğumda gebertecegim
Demir : kim bu üstelik korkut abim nerede
Sarp : bir kaç gündür yok korkut , şu ameliyat bjr bitse
Macit : Sarp bacağı çokmu kötüydü
Sarp : kötüydü macit korkum halam gibi olması inşallah olmaz
Macit : koruyamadık onu tek emanetleri şimdi acı çekiyorlar....

Doktor çıktığında hemen yanına gitmiştik.

Sarp : evet nasıl iyi değilmi.

Doktor ferit : arkadaşımsın Sarp saklamayacağım senden . Durum ciddi hemde çok

Sarp : anlat ferit
Doktor ferit : Sarp bacağına çok darbe almış çok büyük hasar var oyleki nasıl olduysa kemiklerinden çivi çıkardık parçalanmış durumda sinirler tamamen gitmiş bir kaç ay alcida kalacak sonra tekrar ameliyat bu arada cinsel istismarda var Sarp

Duyduklarımı kafamda toplamaya çalışıyordum bacağı sonra tecavüz olayı kaderi halama benziyordu .

Sarp : düzelecek mi ayağı yürüyecek degilmi ferit
Doktor ferit : Sarp ameliyat iyi geçse bile bacağında hasar kaldı fizik tedavilerle ilerlesede destekle yürüyecek yani bastonla topallayacak .

Olamaz nasıl söyleyecektim şimdi ferit gittiğinde ameliyathaneden cikardiklarinda gözüm ayağına gitmişti baldirina kadar alçıdaydı ve ayak parmakları mosmor kesilmişti yüzü vücudu yara doluydu ağır dayak yemişti ve tecavüz neler yaşadı hiç bilmiyorduk kim yaptı bunu ona .
Akşama doğru odasina girebilmistik ve sonrasında uyandirmislardi .

Macit : çok şükür iyisin ester kardeşim bir daha seni bırakmam 
Ester : abi ben ....
Macit : ağlama güzel kardeşim sen annem gibi çok güçlüsün sana bunu yapanlar cezasını çekecek.
Ester : korkut abi korhanla ikisi yaptı
Macit : ne korkutmu aman Allah'm anlamaliydik birden ortadan kaybolusunu onu bulup gebertecegim .

Abilerim odadan çıktığında o girmişti Sarp yanıma oturup elimi tutmuş öpüyordu . Gözlerinden akan yaşlara benimkilerde eşlik edince eğilip bana sıkıca sarılmıştı bu adamdan yıllarca kaçmistim ve şimdi kader bizi bulusturmustu benide kurtarmıştı.

Sarp : gitme bir daha sakın beni bizi bırakma Ester
Ester : ben üzgünüm
Sarp : hayır bir şey yok iyi olacaksın her ne olursa yanında olacağım söz veriyorum artık bırakmam seni
Ester : ama onlar bana ...
Sarp : cezalarını çekecekler ikiside onlara inat iyi ve mutlu ol ne yaptıkları umrumda degil sen hala benim sevdiğim ve beklediğim kadınsın.
Ester : sadece ailem olsun istemiştim ben
Sarp: hala olabiliriz Ester

...........

Aradan aylar geçmişti o arada intihar etmeye kalkmistim ama sarp kurtarmisti yine . alcida kalan bacağım bugün çıkacaktı nasıl bir hasar kaldığını bugün öğrenecektim ve Sarp bu süre boyunca asla yanımdan ayrılmamıştı köydeki evi kiraya verip konağa yerleşmistim kizimla ne abilerim nede Sarp beni birakmamisti yıllar süren hasret ve özlemimizi gidermiştik. Perim asla gerçeği bilmiyordu tecavüz olayını söylememiştik öğrense bilse kaldıramazdı bunu .

Ferit : ester açtığımızda görecekleri seni korkutabilir anladinmi o yüzden sakın ol
Sarp : nasıl yani ferit

Alçıyı açmaya başladıklarında Sarp ellerimden tutmuştu iyi olsamda kemiklerim ağrıyordu zor bir ameliyat ve iyileşme dönemim olmuştu .
Ve bacağım ortadaydı ama bu gözlerimden akan yaşlar ve sarpa bakışım.

Ferit : kolay değil ester biliyorum ama kaybedebilirdik de bacağını

Bacağım da dikip ve yara izleri doluydu hep şimdi yürümeye çalışacaktım.  Bir kaç denemede yere düşsem de sonrakilerde başarmıştım. Geri kalan hayatımda topallayarak yürüyecektim yada bastonla destek alarak .

Ferit :dikkat etmelisin ester en ufak bir darbede ameliyat gerekir o yüzden gelen yardımları reddetme çok dikkatli ol .
Ester : tamam Ferit abi

Yeniden başlamam gerekiyordu belki yarimdim ama yapmaliydim ...













《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin