Uyuyor diye ellememiştim sabah hemen kahvaltı hazırlamaya başladım peri kucağımdaydi yine . Kahvaltı hazır olduğunda iceriye engin girmişti.
- Günaydın yenge abim kalktimi
- yok uyuyor engin gelsene kahvaltıya
- Olur açım zaten
- Sen periyi tut zaten salonda uyuyor
- gel bakalım pericik.
Koltukta aynı pozisyonda yatıyordu bu yakışıklı adama bayiliyordum. Yere eğilip elinden tuttum.
- sevgilim kalk hadi kahvaltı hazır bak eninde geldi .
Uyanmamıştı aslında uykucuda değildi ama son günlerde uykusuz kaliyordu. Dudaklarına eğilip öpmeye başlamıştım.
- kadir hadi ama kalk peri uyandı babasını özlemiş .
Korkmaya başlamıştım tepki vermiyordu . Arkamda engin belirmisti
- noldu yenge
- uyanmıyor engin ters bir şey var .
Elimdeki eli yere düştüğünde kalbimi delip geçmişti adeta .
- abi şakaysa komik değil kalk hadi
Ağlamaya başlamıştım defalarca tuttuğum eli yere düşüyordu dudakları Hareketsiz nefes yoktu
- kadir hayir sevgilim kalk nolur ambulan ara engin hadi
- yenge yapma
- ara diyorum sana
Koltuğa oturup başını dizlerime koymuştum kocaman adam o güçlü tehditkar adam Hareketsiz yatıyordu engin peri kucağında yere çökmüş agliyordu .
- gidemezsin kadir kızımız daha bebek nolursun uyan söz üzmeyecegim seni bak bu acıyı yaşatma bana hayallerimiz vardı bizim .
Odaya gelen sağlık ekipleri onu kucagimdan alıp yere yatirmisti önce birseyler dememişler ama cihazlardan kalbi duyulmuyordu.
- Ne zaman farkettiniz
- siz gelmeden önce yarım saat felan oldu işte
- malesef başınız sagolsun
Dünyam başıma yıkılmıştı başına kadar ortmuslerdi beyaz örtüyle
- hayir gidemezsin kadir duyuyormusun beni beni bizi bırakamazsın bu kez olmaz duy beni
- yenge yapma nolursun
- gidemez engin gidemez nasıl gider söz vermişti bana
Örtüyü açıp ellerimle yüzüne sarilmistim öpüp koklayıp duruyordum ama almışlardı onu benden goturmuslerdi .
- sakinleştirici verelim
- iyi olur en azından ailesi gelene kadar
Zorla yaptığımız iğneyle uyumustu kısa sürede ve kucağımda uyuyan periyi odasında besigine yatırmış ve ailesini aramıştım.
............................................................................
Salonda hep birlikte otururken çalan telefonla herkes susmuştu uzun uzun dinlediğim telefonu ayağa kalkmistim macit abimle bakisiyorduk elimden düşen telefonla sendelemistim koluma yeşim girmişti hepsi ayaklanmisti.
- noluyor demir kim aradı
- abi ester aman allahim
- nolmuş estere demir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《♡Yasak Aşk♡》
General FictionUYARI !!!!!!! Merhaba okurlarım kitaplarıma olan ilginizden dolayı sizlere teşekkür ederim hepinizi seviyorum. Lakin bu kitabımda adı üstünde YASAK AŞK ve bölümler cinsel içerikli ve aldatmalar olmaktadır . Bazen hayattan gerçek hikayelerden esinle...