Seni Hep Bekledim Ben

241 2 0
                                    

O ay ağrılarım çoğalınca 1 ay içinde toplam 3 ameliyata girmiştim sinirlerim zarar görmüştü ve bacağımın goruntusude düzelmedi.  Yine destekle yuruyecektim annemin kaderini yaşıyordum kaçırılma tecavüz ve bacağım onun bacağı yoktu . Doktora yalvardı Sarp kurtarabilmek için bu yüzden çok ameliyata girdim ve şimdi bacagimi benden almamışlardi bu 2 . Ayimdi bastonla yürüyordum bazen yeşim yada peri destek oluyorlardı bazen dengemi kaybedip dusuyordum bacağım yüzden otuzu sağlamdı his kaybı coktu hissettiğim kadarıyla yapıyordum güçlü durmaliydim kızım için ailem için konağa yerlesmistik iyice kadirle yaşadığımız odayı periye verdik genç kızdı zaten çok sevinmişti babasının odasını aldı diye . Ben ise annemle babamın büyük odasina yerleştim.  Sarp o kadar cabaliyordu ki benim için.  Kadiri unutmasam da artık sadece bazen aniyorduk peride beni üzmemek için pek fazla soru sormuyordu.  Ama son zamanlarda emir ve alevle bir işler çeviriyorlardı.

" eminmisin peri ya kızarlar sa "
" eminim baban annemi seviyor annem belli etmesede Sarp dayımı istiyor "
Alev : ne yapacağız o zman
Nefes : annemin 34 yaşına girecek aile arasında parti yapalım sende babanla konuş
Emir : nefes ya olmazsa rezil oluruz .
Alev : durun ondan önce onları baş başa bırakın izleyip görelim ne olacak
Nefes : güzel plan sağol kankam
Alev : bakın ne diyeceğim ester halam kötü oldu diye gece Sarp amcanın kapısına gidelim zaten korkup gelecektir .
Emir : ee sonra anlayacak ama
Nefes : sonra girer girmez yavaşça kapıyı kilitleyelim çıkamazlar romantik ortam
Emir : sizden korkulur valla ama sonra kulağımız çekilecek şimdiden diyorum .
Nefes : eğer iyi sonuclanirsa hediyelerimi alırım Emir
Emir :normal şartlarda bile veririm kuzii biliyorsun.

Seviyordum bu ekibi annem artık uzulmeyecekti Sarp dayim onu hep mutlu ediyordu.  Ama inatlari vardi hemde çok. Bu akşam yapacaktık...


Yatağımda yatarken telefonuma gelen mesajla elimdeki kitabı bıraktim tabiki sarptı .

" ağrın varmi "
" hayır yok Sarp "
" istediğin bir şey "
" Sarp her gün böyle yazmana gerek yok işine odaklan "
" olsun merak ediyorum seni "

Elime bastonumu alıp aynanın karşısına geçip bir fotoğraf çektim her zaman yapıyorduk bunu

Elime bastonumu alıp aynanın karşısına geçip bir fotoğraf çektim her zaman yapıyorduk bunu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
《♡Yasak Aşk♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin