🦋12🦋

18 5 5
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Provokovala jsem ho a zároveň jsem ho chtěla. Nechal mně udělat jednu otočku a pak si mně přitáhl zpátky k sobě. Usmála jsem se ale jakmile jsem se podívala do jeho očích, přestala jsem se smát. Spalovala ho touha, žár, který přestával mít pod kontrolou. Sundal mi košilku a já ho nechala.
Políbila jsem ho a u toho mu sundala sako. Přes tenkou látku bílé košile jsem cítila jeho vypracovanou hruď. Cítila jsem jak se pod mými prsty napíná každý sval jeho hrudi. Jeho kůže mně i přes tenkou látku pálela.

Ukončila jsem polibek. *Máš horečku, měl bys jít do postele.* Ukázala jsem mu a dlaněmi doputovala až k jeho pasu. Vytáhla jsem mu košili z kalhot. "Půjdeš se mnou?" Optal se s úsměvem a opřel si čelo o mé. *Půjdu.* Ukázala jsem mu a začala mu rozepínat košili.

Nechal jsem ji ať mi rozepne košili i když to byl docela náročný úkol. Chtěl jsem ji, toužil jsem po ní ale stále se krotil.
Rozepla mi a pomalu mi stáhla košili. Přejížděla mi prsty po hrudi a zanechávala za sebou vnitřní žár. Nedalo se to vydržet. Jezdil jsem ji dlaněmi po zádech až jsem ji sjel na zadeček. Omotala mi ruce kolem krku a políbila mně.
V polibku jsem ji zvedl do náruče a vydal se s ní do ložnice. Omotala mi nohy kolem pasu.

V ložnici jsem ji položil na postel a rychle si rozepínal kalhoty. Dívala se na mně pohledem zatřeným touhou. Když byli kalhoty na zemi lehl jsem si na ni a zapřel se jednou rukou o matraci. Přivlastnil jsem si její rty a hladil ji po hebké kůži. Byla tak nádherná až se mi z toho tajil dech.

Vlnila se a lákala mně svým tělem. Přesunul jsem své rty na její krk, který jsem ji laskal a rozepl ji podprsenku. Laskal jsem její ňadra a ona vydechla. Bradavky měla vztyčené touhou.

Rukou jsem ji přejel jemně po jejím magickým trojúhelníku. Prohla se v zádech. Zvedl jsem hlavu a podíval se na ni. Měla ublížený výraz. Usmál jsem se a klekl si na posteli. Stáhl jsem s ní pomalu kalhotky a do toho ji líbal nohy. *Baví tě mně takhle mučit?!* Ukázala mi. Zasmál jsem se a vrátil se k jejím rtům. "Jo, baví." Pronesl jsem a políbil její rty.

Dostala jsem se rukou k jeho výbavě, která už měla problém s prostorem. Jemně jsem ho pohladila. Šlo poznat na něm nával vzrušení. Usmála jsem se a položila celou ruku na jeho rozkrok. "Tak tohle by nešlo, slečno." Pronesl ublíženě a sundal mi ruku z jeho rozkroku. Zasmála jsem se.

V momentě si sundal boxérky a vrátil se k mým rtům. Pohladila jsem ho po vlasech až k zátylku.
Zvedl hlavu a já vměstnala své ruce mezi nás. *Už nás přestaň mučit.* Ukázala jsem mu a pohladila ho po tváři. "Jak si přejete, slečno." Pronesl a vsunul se do mně. Prohla jsem se v zádech pod tím návalek uvolňující touhy. Vrátila jsem pohled jemu. Dívala jsem se mu do očí. Přitáhla jsem si ho do polibku.
Začal pomalu přirážet a já s každým jeho pohybem cítila tu nádhernou slast. Zapřel se oběma rukama o matraci a zesílil přirazy ale ne moc. Vychutnávala jsem si každý jeho pohyb a nechala se unášet do zahrady rozkoše.

Když jsem do ní vnikl, cítil jsem úlevu a slast. Bylo to neuvěřitelné a zaroveň krásné. To spojení nás dvou bylo jiné než u jiných žen.

Omotala mi nohy kolem pasu a vyhledala mé rty. Do toho polibku dala svou vášeň a já ji s radostí tu vášeň oplácel. Jezdila mi jemně rukama po zádech. Bylo to příjemné.

Zrychlil jsem své pohyby a Sachi se pode mnou krásně vlnila. Vzdychala a sténala. Byla tak neodolatelná.
Vzal jsem ji za boky přirazil jsem na jedno místečko. Sachi se prohla v zadech a já věděl, že jsem narazil na její místečko.
Zaměřil jsem se na něj a přirážel na to místo. Sachi položila ruce na matraci a začala svíjet ve svých dlaních povlečení.

Po pár přírazích jsme oba vyvrcholili. Bylo to uvolňující a zaroveň úžasné. Celý ten milostný akt s touto dívkou byl úžasný.
Dívali jsme se na sebe a vydýchavali jsme tento okamžik.
Najednou zvedla Sachi své ruce a položila je na mou tvář. Pohladila ji a pak si mně přitáhla do své náruče. Nechal jsem se a uvelebil se v její náručí.

✨ To by continued...✨

Lepší život Kde žijí příběhy. Začni objevovat