🦋20🦋

12 5 8
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨



Zásahovka měla i plán té budovy a začali se hned domlouvat jak tak vtrhnou.
"Chci jít s vámi." Pronesl jsem velitelovi rozhodně. "Ne Sane, tohle nechej na nich. Zachrání jí." Přesvědčoval mně Mingi. "Co bys dělal ty na mém místě." Optal jsem se ho a podíval se na něho. Velitel zásahu nás pozoroval. "Koho tam máte?" Optal se velitel zásahu. "Svou dívku." Odpověděl jsem mu. Mingi si povzdechl. "Máte dvě výbavy navíc?" Optal se Mingi velitele. "Ty tam nemusíš." Oznámil jsem mu. "Nepustím tě tam samotného. Na to zapomeň! Někdo ti musí krýt záda." Pronesl Mingi. Ťukli jsme si pěstmi. "Dobrá. Běžte se připravit. V dodávce je výbava." Pronesl velitel a ukázal na dodávku.

Sotva se mi začal vracet cit do končetin a mohla jsem trochu hýbat s nimi, už stál zase nade mnou a s další injekcí. Dřepl si nade mnou a znova mi ji zabodl do ruky. Neměla jsem tolik síly abych se bránila. Projížděl mi rukama po těle a díval se na mně úplně hladově. Bylo to peklo.
Když se chystal už do mně zasunout, tak se prudce otevřeli dveře a v nich stál San se svými kolegy něco křičel na toho Velkého Bosse a já upadla do bezvědomí.

Dostali jsme se dovnitř a procházeli budovu. Byli jsme rozděleni na tři týmy a zkoumali budovu. Když jsme na někoho narazili tak ten poslední měl za úkol ho v tichosti odstranit.

Dveře jedné místnosti byli zamčené a já dostal povolení střílet a dostat se rychle dovnitř. Vyrazili jsme s Mingim ty dveře a hned jsem začal řvát na Wona, který se připravoval zasunout se do Sachi.

Přistoupil jsem k němu a křičel na něho: "Ty parchante, cos jí to udělal?!"
"Dobrý Sane, mám ho na mušce. Zkontroluj Sachi, jestli dýchá." Pronesl Mingi a mířil na něho pistolí. "Pohni se a jsi mrtvej." Vyhrožoval Wonovi Mingi naštvaně. Won se mu vysmál do tváře.

Rychle jsem přistoupil k Sachi a kontroval jestli dýchá. Naštěstí dýchala. "Potřebuji sanitku." Vyřkl jsem dozadu. "Už je na cestě." Oznámil mi velitel zásahu. "Vždyť je to jen děvka." Pronesl Won pobaveně. Prudce jsem se otočil a jednu mu vrazil. "Au...ty hajzle...zlomils mi nos." Zařval Won a schoval si nos do dlaní. "Buď rád, že to je jen nos." Pronesl Mingi.

Sundal jsem si bundu a zabalil do ní Sachi.
Zachranáři ji ošetřili a naložili do sanitky. Wona jsme zatkli a odvezla ho zásahovka.
Koukl jsem se na Mingiho. "Jen jeď. Já se o Jahoa postarám." Pronesl s úsměvem. "Díky, máš to u mně." Pronesl jsem a nastoupil do sanitky.

O 4 DNY POZDĚJI

Sachi se po dvou dnech probudila a s přestávkami podala výpověď. Látku, kterou do ní píchl Won dvakrát byli drogy, na které Sachi reagovala ochrnutím končetin. Nedivím se. Byla to velká dávka. Kdyby dostala třetí injekci s touto dávkou, už by se neprobudila.
Ještě byla bledá a jen občas se usmívala ale byla živá a to je důležité. 

Won se přiznal po menším nátlaku k vraždě Sayuki a bude souzen za vraždu a za pokus o vraždu. Má více žalob ale tyhle jsou pro mně důležité.

Probudila jsem se v nemocnici po dvou dnech ale cítila jsem se strašně. Vždyť jsem dovolila muži aby mně znásilnil. Teď jsem špinavá. Stále mně to trápilo. San za mnou chodil každý den ale mně to vůbec netěšilo.

Čtvrtý den přišel za mnou a vedl sebou i Jahoa, který si hned skočil ke mně na postel a radostně mně olizoval. Trochu mi to zvedlo náladu.
Seděl na mé posteli a čekal až se s ním pomazlím. Zabořila jsem hlavu do jeho srsti a rozplakala se.

✨ To by continued...✨

Lepší život Kde žijí příběhy. Začni objevovat