🦋17🦋

9 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Sachi seděla vedle mně. Vzal jsem ji za ruku abych upoutal její pozornost. Stočila pohled na mně. "Jen se chceme na pár otázek zeptat." Odpověděl jsem ji.
*Všechno jsem vám řekla už na stanici, Sane.* Ukázala mi. "Já vím, zlato ale napadla nás jedna věc." Začal jsem a podíval se na Mingiho. "Ano. Mimochodem, ty sušenky jsou výborné." Pochválil ji Mingi sušenky a Sachi se usmála. *Děkuji.* Poděkovala. "Sachi, máme takové dilema. Víme, že jste z Japonska utekla se sestrou a že jste utekly od dámy, která vás připravovala na gejšu." Začal Mingi. *Ano.* Odsohlasila Sachi. "Celý týden jsem procházel encyklopedie a různé články o gejších a japonské kultuře a nemyslím si, že by vás nechala jen tak utéct." Pokračoval Mingi. Sachi si vzala tablet a začala psát.

*Je od vás šlechetné, že se takhle zajímáte i když se nad tím zamyslím, tak to dává logiku. Se sestrou jsme se bez větších komplikací dostaly na letiště a tady na letišti byl už pán, který nás odvezl do domu. S tím pánem jsme počítaly. Protože jsme odpověděly na jeden inzerát, který nám nabízel slušnou práci ve čistém prostředí. Nic konkrétního v tom inzerátu nebylo ale byla to šance dostat se z Japonska.*

Podala tablet Mingimu a ten to četl. "Nepamatuješ si jméno té dámy?" Optal jsem se Sachi. *Nepamatuji, vždy jsme ji oslovovaly madam.* Ukázala mi. Pokýval jsem hlavou a objal ji kolem pasu. Sachi se na mně natiskla a položila si hlavu na mé rameno.
"Ostatním děvčatům se to nepovedlo?" Optal se Mingi a podal ji tablet.

*Některé dívky jsou dobrovolně gejšou a některým dívkám se to i povedlo a utekly z Japonska ale skončily tam, kde já a sestra. Některé dívky byly i vykoupeny a některé chytli a rovnou je popravili.*

Napsala Sachi a podala Mingimu tablet. "Kolik stojí vykoupení gejši?" Optal jsem se Sachi. "Na to ti nestačí ani náš roční plat, Sane." Odpověděl Mingi a Sachi pokývala hlavou.

Mingi se zdržel i na večeři, kterou jsem měla připravenou. Sice chvíli protestoval ale San ho přemluvil a tak jsme povečeřeli všichni tři spolu. Jaho dostal taky svou večeři a byl spokojený.

Po večeři se Mingi rozloučil a já mu dala do sáčku pár sušenek. Poděkoval a San ho odvezl na stanici, kde měl Mingi své auto.
Uklidila jsem kuchyň a šla si dát sprchu. Nechala jsem pootevřenou koupelnu kvůli Jahoa.

Měl jsem namířeno na stanici s Mingim. "Mýlil jsem se v Sachi. Je vážně fajn a je jiná než ostatní." Pochválil Mingi s úsměvem. "Souhlasím. Ten večer, kdy jsem jí našel u sebe na verandě, našel jsem i štěstí. Je úžasná. Dala mému domu ten správný pocit domova." Pronesl jsem a zaparkoval na parkovišti kde měl Mingi své auto. "Tak jo, kámo. Zase zítra a dávej na ní pozor." Pronesl Mingi. "Počkej, to už nemám dávat pozor na sebe ale na ní?" Zarazil jsem se. Jen se ho škádlil. Mingi se zasmál. "I na sebe dávej pozor." Dodal a poplácal mně po rameni. "Čau." Rozloučil se a vystoupil z auta. Počkal jsem až sedne do svého vozu a ještě jsme na sebe zatroubili a jeli svou cestou.

Dojel jsem domu a Sachi si sušila vlasy ručníkem.
S úsměvem jsem od převzal ručník a sušil jí vlasy. Pak jsem jí pomalu rozčesával a u nasával její vůni vlasů.
Odložil jsem kartáč na stůl, objal jsem ji jednou rukou kolem krku a druhou ji položil na štíhlý pas. Zasypával jsem její krk drobnými polibky. Opřela se o mně a natočila hlavu na mou tvář. Byla tak nádherná, že jsem jí musel políbit.

V polibku jsem mu položila ruku na zátylek a trochu se vytočila na něho. Prohloubila jsem polibek a omotala ruku kolem krku.
Docházel nám kyslík, takže jsme byli nuceni ukončit polibek. Objala jsem ho kolem krku a natiskla se do jeho náruče. Byla jsem šťasná, že mám po svém boku zrovna jeho.

✨ To by continued...✨

Lepší život Kde žijí příběhy. Začni objevovat