🦋32🦋

7 4 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨




Hned jsem ukázal gesto aby byl potichu a aby počkal. Přivřel jsem dveře a šel oznámit Sachi, že jdu na chvíli ven.
Znakovou řečí jsem jí ukázal aby ho zdržela. Kývla na souhlas a já se k ní sklonil ještě pro polibek.
Vzal jsem dopis pro Seonghwu a vyšel za ním. Vzal jsem jo kolem ramen a táhl ho dál od domu.
Nechápavě se na mně díval ale šel.

San odešel a já se usmála na Hongjoonga. "Proč odešel?" Optal se Hongjoong. Vzala jsem si tablet a napsala: *Přišel za ním kamarád a potřebují něco řešit.
Podala jsem mu tablet. Moc jsem ani nelhala. Pozorovala jsem jeho tvář, když to četl. Kdyby jen věděl, který kamarád i když to se pravděpodobně dozví.
Vyprávěla jsem mu, jak jsme přišli k malé Mitsu a taky jsem mu prozradila o Jinhee a prozradila mu, že mně San požádal o ruku. Hongjoong se smál a byl šťastný.

Vyšel jsem za Seonghwou ven a táhl ho dál od domu. "Můžu vědět, o co tady sakra jde?!" Optal se Seonghwa. "Jo, tady máš dopis a ten, který ti ho napsal sedí se Sachi v domě." Oznámil jsem mu a podával mu obálku. Seonghwa si prohlédl obálku a pak mně. "Joongie je u vás?" Optal se mně. "Bingo. Sachi ho zabaví než se vrátíme do domu." Informoval jsem ho.

Seonghwa si sedl na lavičku a hned si otevřel ten dopis. "Chceš si ho přečíst sám v klidu?" Optal jsem se ho a stál naproti něj. "Co? Ne. Posaď se." Vyzval mně a rukou mi naznačil na místo vedle něj.
Sedl jsem si a čekal až si to přečte. Hong se docela rozepsal. Dva papíry formátu A4 byly popsané.

Než to Seonghwa dočetl, po tváři se mu kutálely slzy jako hráchy. Mlčky jsem mu podal papírové kapesníčky ať se utře. "Díky." Poděkoval a utřel si slzy. "Víš co? Jdeme k tobě. Potřebuji si s Joongiem promluvit z očí do očí." Pronesl Seonghwa rázně a schoval jak Hongův tak i svůj dopis do bundy. Usmál jsem se. "Skvělý jdeme." Zavelel jsem a postavil se.
Rychlým krokem jsme došli k nám.

Bavili jsme se s Hongem a smáli se, když se ve vchodu objevil San a na tváři mu hrál úsměv. Hned po něm se objevil Seonghwa. "Dobrý večer." Pozdravil Seonghwa ale měl oči jen na jednom přítomném v místnosti.
Hong se překvapeně koukl na mně. Já se napila čaje a koukla se na Seonghwu. "Joongie, můžu s tebou mluvit?" Optal se ho Seonghwa. Hong se podíval na Seonghwu. "Jo, třeba po cestě ke mně domů." Navrhl Hong a postavil se. Oblékl si bundu a rychle mi dal nečekaně pusu na tvář. Já na něho stočila pohled. "Je to podvod ale děkuji." Řekl s úsměvem a utíkal za Seonghwou. Já se usmívala.
San je šel vyprovodit a pak se vrátil ke mně.

Vyprovodil jsem je s úsměvem a vrátil se k Sachi, která se stále usmívala. Dřepl jsem si před ní a objal ji kolem pasu. *Snad už teď budou všichni spokojení.* Ukázala mi s úsměvem. "No jeden je nespokojený." Pronesl jsem. Hned jí úsměv zmizel z tváře. *A kdo?* Zajímala se Sachi. "Já." Pronesl jsem. Sachi se usmála a pohladila mně po tváři. *Tak to musíme napravit.* Ukázala mi a spojila naše rty. Usmál jsem se a vzal její dlaň, kterou mě hladila po tváři. Políbil jsem jí na hřbetu. *Ano.* Ukázal jsem jí a postavil se. Sachi mně následovala.

Zašli jsme do ložnice a San mě pomalu zbavoval oblečení. Já nebyla pozadu a zbavila ho saka a košile. Pak mně opatrně vyzvedl do náruče a udělal dva kroky k posteli, kde mně opatrně položil a skláněl se ke mně. Omotala jsem mu ruce kolem krku a přitáhla si ho do polibku.

✨ To by continued...✨

Lepší život Kde žijí příběhy. Začni objevovat