✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Mingi výslech ukončil a zavřel ty dva do předběžné cely. Zašel si na oběd. Já jsem si pročítal složku od Jonghoa. Nechápal jsem kolik brutality se dopustili na jedné ubohé dívce.
Přišla mi zpráva z balistiky, že našli shodu s jiným případem. Šel jsem do laboratoře.
Balistika potvrdila, že zbraň byla použita v jiném případu a otisky prstů se shodovaly s otiskama těch dvou.V autě se našlo i několik vzorků, které patřili těm dvou a taky Sayuki. Za nechty Sayuki měla od jednoho z nich vzorek kůže. Takže jsem měl správnou stopu.
Naštvaně jsem šel z laboratoře s další složkou a naklusal si to do kanceláře, kde už seděl Mingi a listoval v té složce. Podal jsem mu složku a pochodoval po místnosti jako rozzuřená šelma. "Měl by sis dát oběd." Pronesl starostlivě Mingi. "Teď ne. Nemám hlad." Zamítl jsem. Mingi si prošel ty materiály a koukl na mně. "Tak je více přimáčkneme ať nám vyzvoní všechno. Hraješ zlého poldu." Navrhl Mingi. Kývl jsem na souhlas. "To hrát ani nemusím." Poznamenal jsem a šel pro ty dva.
Zavedli jsme je do vyslíchací místnosti a Mingi jim začal pokládat otázky. Mlčeli a to mně nasralo ještě víc. "Tak poslouchejte vy dva! Buď to nám řeknete všechno a budete naživu nebo vás pustíme a ulice si udělá s vámi pořádek sama." Vybouchl jsem na ně. Jeden z nich se naklonil blíž ke mně. "Jeho nezastavíte a my už jsme tak či tak chodící mrtvoly." Pronesl tak vážně. Čapl jsem ho za límec. "Tak bys mohl mluvit než chcípneš." Procedil jsem mezi zuby. "Skroťte si svého kolegu." Pronesl ten druhý na Mingiho. "Já nic nevidím." Řekl a na oko listoval ve složkách, které jsme měli sebou.
"O co ti jde?! Vždyť to byla jen kurwa." Pronesl ten týpek, kterého jsem držel pod krkem a nechutně se usmál. Dal jsem mu pěstí do držky a pustil ho. "Dobře, budeme mluvit." Pronesl ten druhý. "Drž hubu, Yunchane!" Sykl po něm ten, co jsem mu dal do držky. "Stejně už je po nás, už nemáme co ztratit." Argumentoval Yunchan. "Tady na vás nemůžou." Pronesl Mingi. "Ale můžou. Ten chlap je pěkné zvíře a má špehy všude." Pronesl ten druhý. "Prosím Gangmine, já už nechci mlčet." Žadonil Yunchan. "Dobrá." Souhlasil s hlubokým povzdechem a začali mluvit.Jednalo se o Velkého Bosse. Tak ho nazvali ti dva. Sami nevěděli jméno. Byl to zvíře a pro nás dost nebezpečný. Sayuki a Sachi si vyhlídl podle všeho v baru a pak si s nimi chtěl pohrát. Zaplatil jejímu pasákovi za obě na tři dny a odvezl si je. Ti dva byli jeho řidiči. Sachi se podařilo po jednom dnu utéct, protože Sayuki zaměstnala toho Bosse. Když to Boss zjistil tak Sayuki svázal, mučil ji a znásilňoval.
Ještě než umřela, tak ji měli naložit a odvést do lesa a dorazit ji. Bránila se ještě před naložením do auta ale při vyložení už ne. Podle patologa měla vnitřní krvácení a tak umřela při převozu."Dobrá a teď, kde ho najdeme. Toho Velkého Bosse." Zajímal jsem se. "Nemusíte ho hledat, on si vás najde sám." Odpověděl Gangmin. "Tak jo. Zpátky do cely." Pronesl Mingi.
Odvedli jsme je zpátky do cely."Jdu se podívat na Sachi." Informoval jsem Mingiho, po té, co jsme vstoupili do kanceláře. "Sane, dávej si pozor." Varoval mně Mingi. Věděl jsem, proč tohle říká. "Neboj, Sachi taková není. Až ji poznáš víc, tak uvidíš sám." Ujistil jsem ho.
Kdysy se taky zapletl s jednou prostitutkou ale netušil to. Jmenovala se Inhwa a byla vážně krásná. Měla i slušné vystupování, takže to perfektně maskovala.
Podvedla ho na jedné rodinné akci s jeho otcem, kde to všechno prasklo. Jeho otec jí poznal, protože navštěvoval bar, kde se Inhwa předváděla a nakonec byl otec i její stálým klientem. Mingi byl z toho tenkrát pěkně v háji a já mu pomáhal se z toho dostat. Nedivím se mu, že je skeptický vůči Sachi.✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Lepší život
FanficDívka s handicapem se dostane do jiné země a najednou se tam ocitne sama. Jak tohle všechno dopadne?