✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Dostal jsem zprávu od Sachi, že už je oficiálně propuštěná a málem jsem začal skákat radostí.
Nabral jsem Jahoa, s Mingim se domluvil, že se šéfem pojede ke mně na zahradu, kde už je Woo a Yunho.
Vydali jsme se na cestu do nemocnice.
Po vizitě jsem se převlékla do svého oblečení a pak jen čekala na snídani.
Sotva jsem dojedla už u mně seděl Jaho. Radostně jsem ho přivítala podrbáním na hlavě a hned si všimla i Sana. Přivítala jsem se i s ním. San.Do pokoje vešel Hongjoong a zarazil se. Už neměl na sobě plášť. "Ou netušil jsem, že dorazí policejní delegace." Poznamenal Hongjoong s úsměvem. Jaho ho šel přivítat. Hongjoong ho podrbal za uchem.
Všiml jsem si, že doktor má přátelský přístup k Sachi a už nemá na sobě lékařský plášť. "Přišel jste se rozloučit se Sachi nebo jsou nějaké komplikace a nebude propuštěna." Optal jsem se znepokojivě. Doktor se na mně podíval a usmál se. "Nemějte obavu, Sachi je opravdu propuštěná ale než se s ní rozloučím, chtěl jsem jí ještě ukázat mou ordinaci, kam přijde po týdnu na kontrolu. To svinstvo už je zbytkové a nemůže jí už ublížit ale může kolovat v krevním oběhu ještě měsíc i když má krevní obraz v normě." Informoval mně s úsměvem. "Tak dlouho?" Vyhrkl jsem zděšeně. "Ale je mimo nebezpečí." Dodal jsem. "Ano je. Jinak bych ji nepropustil. Může se vrátit k životu, který vedla před pobytem v nemocnici ale musí si dát pozor na užívání léků. Ještě jsem jí donesl recept na vitamíny, které by jí měly pomoct zvládnout ke zvládání svého životního režimu a pár týdnů bude pod lékařkou kontrolou." Pronesl doktor a podal mi recept na ty vitamíny. "Děkuji, vyzvednu jí to a dohlédnu na ni." Poděkoval jsem s úsměvem a převzal od něho recept.
Sledovala jsem Sana a Hongjoonga abych věděla o čem se baví. Ty vitamíny budu poctivě brát abych se i toho zbytku zbavila.
Popadla jsem tablet a napsala:
*Sannie, co máme v plánu po propuštění z nemocnice?Dala jsem mu to přečíst.
Po přečtení se na mně usmál. "Doma na tebe čeká uvítací výbor a pohoštění. Taková malá oslava na uvítanou." Odpověděl mi San a vzal mně za ruku. "Doktore Kime, nechcete se k nám přidat?" Optal se San a stočil pohled na Hongjoonga. Pochopil proč jsem se optala. Dala jsem dlaně k sobě a udělala na Hongjoonga smutné oči. Ten se chvíli díval na mně a pak na Sana. Zhluboka se nadechl a vydechl. Pak stočil pohled zpátky na mně. "Nechci překážet, Sachi." Pronesl Hongjoong. Vzala jsem si hned tablet a napsala:
*Co to povídáš? Jakepak překážení! Pojď alespoň na chvíli, prosím.
Podala mu tablet a koukla na Sana, který mi celou dobu koukal přes rameno do tabletu. S úsměvem mně líbl na líčko.Hongjoong si přečetl zprávu. "To je milé ale..." Znovu se nadechl a vydechl. "Dobrá ale jen na chvíli." Nakonec souhlasil s úsměvem. Široce jsem se usmála a tlekla jsem radostí.
"Alespoň vám můžu poděkovat za záchranu Sachi." Dodal jsem s úsměvem a popadl tašku od Sachi. Doktor Kim ještě ukazál ordinaci a jelo se ke mně na zahradu.
Jelo se hned k Sanovi, kde už u grilu stál Woo a byl tam ještě jeden vysoký mladík. San mi ho hned představil. Jmenoval se Yunho a zajistil mi vízum na další tři měsíce. Woo se zajímal jak se cítím, tak jsem mu ukázala, že jsem šťastná. Na to usmál. "Jde to vidět." Poznamenal a objal mně.
San mi představil svého nadřízeného, který vypadal dost mladě ale měl krásný úsměv i když na Sanův úsměv nemá nikdo. Ostatním představil Hongjoonga, ze kterého byl unešený Sanův nadřízený Seonghwa. Ostatně Hongjoong byl taky unešený ze Seonghwy.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Lepší život
FanficDívka s handicapem se dostane do jiné země a najednou se tam ocitne sama. Jak tohle všechno dopadne?