🦋23🦋

10 4 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨



Podala jsem mu tablet aby si přečetl zprávu.
"Hongjoong. Ten policista, co tady za vámi chodí každý den, je váš přítel?" Optal se mně a podal mi tablet. Vzala jsem si s úsměvem ten tablet.

*Ano. Je to ten nejbáječnější muž pod Sluncem.

Napsala jsem a s úsměvem mu podala tablet.
Přečetl si to a usmál se. "Máte ohromné štěstí, slečno. Já ještě nedostal šanci narazit na své štěstí." Pronesl doktor smutně.

Vzala jsem si tablet a napsala:
*Jednou na to své štěstí narazíte.

Podala mu ho. Usmál se a koukl na mně. "Děkuji vám za povzbuzení. Co kdybychom si začali tykat?" Pronesl Honkjoong s úsměvem. Kývla jsem na souhlas.

Povídali jsme si dlouho do noci a pak se rozloučili.
Ještě mně uložil do postele, popřál dobrou noc a pak odešel z pokoje. Já jsem se s úsměvem na rtech ponořila do říše snů.

Ráno jsem se probudil s dobrou náladou. Aby taky ne, když dnes propustí Sachi. Udělal jsem si snídani a kávu. Jahovi jsem dal tady snídani a čistou vodu a stále si pobrukoval. "Jaho, dneska propustí Sachi." Oznámil jsem mu a koukl na něho. Radostně štěkl a zavrtěl ocasem. "Jojo taky mám radost." Pronesl jsem s úsměvem a podrbal ho na hřbetu.

S Jahoem jsme naklusali do kanceláře, kde si Mingi povídal s našim šéfem Parkem Seonghwou. "Dobrý den, šéfe." Pozdravil jsem ho s úsměvem. "Dneska jdeš nějak s vesela." Poznamenal Mingi. "Aby ne. Dneska budou propouštět Sachi." Oznámil jsem mu s úsměvem. "Už? To je bezva." Zaradoval se Mingi. "Takže předpokládám, že dnes v kanceláři moc k dispozici nebudete." Pronesl šéf s úsměvem. "Moc ne, pokud to ovšem nevadí." Pronesl jsem a promnul si zátylek. "Klid Sane, mám pro tohle pochopení. Ostatně zamilovanost vám sluší." Pronesl Seonghwa a culil se jak měsíček na hnoji. "Mohl byste se taky zúčastnit uvítacího aktu a rovnou se seznámit." Navrhl jsem mu. "Jestli to vám i vaší slečně nebude vadit." Pronesl stydlivě šéf. Usmál jsem se a poklepal mu na rameni. "Ráda vás pozná." Přitákal jsem s úsměvem.

Ráno jsem se probudila s dobrou náladou. Konečně jsem se po dlouhé době vyspala. Sedla jsem si na posteli a začala se protahovat.
Najednou se ve dveřích objevila doktorova hlava. Všimla jsem si ji a vyzvala ho dál. "Dobré ráno, Sachi. Pozoruji, že i barva se ti vrací." Poznamenal s úsměvem Hongjoong. S úsměvem jsem popadla tablet a napsala.

*Dobré ráno, ano cítím se skvěle. Skončila ti noční?

Podala jsem mu tablet aby si přečetl mou zprávu.

"Ano ale než opustím nemocnici, tak jsem ti nachystal propouštěcí zprávu. Nejsi vedená u žádného obvodního doktora, takže jsem si dovolil napsat tam sebe, pokud ti to nevadí." Informoval mně.

*Nevadí a kde máš ordinaci?
Napsala jsem na tablet.

"Tady v nemocnici. Ukážu ti ji po snídani abys tady pak nebloudila." Navrhl mi s úsměvem.

*Budu ráda a děkuji za všechno.
Napsala jsem s úsměvem a všimla si, že má ještě plášť na sobě.

*Zúčastníš se ještě vizity?
Napsala jsem a podala mu tablet.

"Ano zúčastním. Po vizitě budeš mít snídani a pak ti ukážu tu mou ordinaci." Pronesl s úsměvem Hongjoong.
S úsměvem jsem kývla na souhlas a Hongjoong mi dal do mé složky, kterou jsem měla přivázanou u lůžka.

"Zatím ahoj." Rozloučil se a odešel.

Než byla vizita, tak jsem se sbalila a vysprchovala se.
U vizity opravdu byl i Hongjoong a informoval primáře o mém aktuálním stavu. Pak mu podal papíry, které mi dal do složky, na podepsání. A byla jsem oficiálně propuštěná.

Napsala jsem zprávu Sanniemu, že jsem oficiálně už propuštěná. San mi na to napsal, že už jede.

✨ To by continued...✨

Lepší život Kde žijí příběhy. Začni objevovat