🦋9🦋

16 4 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Uprostřed noci mě vzbudil nářek od Sachi. Rozsvítil jsem lampičku. Ležela ke mně zády a plakala. Dotkl jsem se jejího ramene. "Sachi, to nic. Jsem tady." Konejšil jsem ji. Otočila se na mně a natiskla se na mou hruď. Objal jsem ji a hladil ji po vlasech. "Už neplakej a zkus spát." Řekl jsem ale věděl jsem, že to neslyší.

Po chvíli nářek ustál a Sachi zase spala. Přivinul jsem si ji k sobě a přikryl ji peřinou. Líbnul jsem ji na čelo a usnul.

Ráno jsem se probudila a zjistila, že ležím v posteli se Sanem a v jeho objetí. Rozpomněla jsem se na včerejší večer a chtělo se mi zase brečet. Vzhlédla jsem, jestli San ještě spí a spal.
Byl hezký, když spal. Vlastně byl hezký ať už dělal cokoliv. Hlavně, když se usmál. Ty jeho dolíčky potrhovaly jeho krásu. Jemně jsem mu prohrábla vlasy. Jen se zavrtěl a přitulil se víc ke mně. Majetnicky a pevně mě objal a natiskl víc k sobě. Usmála jsem se a nechala se objímat. Přitulila jsem se k němu a znovu zavřela oči.

Probudil mně budík a Sachi zase Jaho. "Zase jsi mně předběhl." Pronesl jsem ale podrbal ho za uchem. "Dobré ráno." Popřál jsem Sachi. *Dobré ráno.* Ukázala mi a přitulila se víc ke mně. Objal jsem ji a dal ji pusu do vlasů. Zvedla hlavu a dala mi pusu na bradu. Usmál jsem se a líbnul ji na tvář. Špičkou nosu jsem se dotkl jejího nosíku. Sachi se zasmála a pohybovala s nosem a já taky. Usmívali jsme se jeden na druhého a najednou mi omotala ruce kolem krku.
Pohled mi spadl na její rty. Jak asi chutnají? Jak asi chutná její celé tělo?
Dost, Sane! Teď ji nemůžeš takhle zkoušet! Je přece zranitelná. Drží smutek za sestru.
"Jdu udělat kávu." Oznámil jsem ji a chtěl se vymanit.
Pohladila mně po tváři jednou rukou a zvedla hlavu. Spojila naše rty a já byl chvíli v šoku ale hned jsem začal spolupracovat. Jazykem jsem se dostal do jejich úst a vychutnával si její sladkou chuť. Ruce jsem ji omotal kolem štíhlého pasu a přitáhl si jí blíž.

Dost! Dost! Křičela moje mysl ale já se nedokázala odtrhnout své rty od něj. Byly úžasné, vláčné a majetnické. Chutnaly sladce.
Přitáhl si mně blíž a já se natiskla na jeho vypracovanou hruď, která krásně hřála. Jak by asi vypadal sex s takovým mužem?

Pomalu jsme ukončili polibek a vydýchavali tento okamžik dívajíc se vzájemně do očí. Pohladila jsem ho po vlasech až k zátylku. Ležela jsem pod ním a koukala mu do očí. Skláněl se ke mně a já se připravovala na další polibek. Zastavil se těsně u mých rtů a lehce mně políbil. Pak se podíval na mně. "Musíme jít, Sachi." Pronesl San. *Dobře.* Ukázala jsem mu jednou rukou a nechala ho vstát.
*Příjdu za chvíli.* Ukázala jsem mu, než odešel z ložnice.

Zabořila jsem hlavu do jeho polštáře a nasála jeho vůni. Jo asi jsem se zamilovala.

Postavila jsem se a šla do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla na sebe a tam se mi objevil obraz sestry. Nebyl zrovna nadšený. *Sayuki?* Optala jsem se ve znakové řeči. Sarkasticky se usmála a ukázala mi palec nahoru. *Co to vyvádíš?!* Ukázala na mně a založila si ruce na prsou. *Co přesně máš na mysli?* Optala jsem se nesměle. *Dneska jdeš identifikovat mé tělo a ty se s tím poldou začneš muchlovat?!* Ukázala Sayuki. *Myslíš si, že to bude pro mně lehké?! Chtěla jsem si ten den nějak zpříjemnit. Nemyslela jsem hned na muchlovačku! Jasný!* Ukázala jsem ji a uraženě si založila ruce na prsou. *No víceméně se ti ani nedivím. Je fakt pěknej.* Ukázala Sayuki se šibalským úsměvem. *To on je a je taky hodnej, pozornej a umí nádherně líbat a má krásně vypracované tělo a...* Rozplývala jsem se nad Sanem. *Dost, ty ses do něj zamilovala?* Zastavila mně Sayuki. Sklopila jsem zrak. Sayuki se zasmála. *Sachi, já ti ho schvaluji. Cítím, že jsi u něj v bezpečí a to mně těší nejvíc. Pozor jde tě zkontrolovat.* Ukázala a zmizela.

✨ To by continued...✨

Lepší život Kde žijí příběhy. Začni objevovat