✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Než jsem dojel domů, zavolal jsem mému kamarádovi Yunhovi a požádal ho, jestli by mi nemohl vyřídit prodloužení pobytu pro jednu japonskou dívku. Optal se na informace o ní a slíbil mi, že mi to přinese do konce týdne do kanceláře.
Dorazil jsem domů a Jaho za mnou přiběhl ze dvora.
S úsměvem jsem ho podrbal za uchem. "Ahoj kámo, kde je Sachi?" Optal jsem se ho a on mi dal do dlaně klacel a tahal mně na dvůr. "Já si s tebou teď nechci hrát." Poznamenal jsem s úsměvem ale šel za ním.
Na terase seděla Sachi a v ruce držela fotku mé sestry.
Položil jsem na její rameno ruku a ona se na mně podívala. "To je má sestra." Pronesl jsem. Usmála se na mně. *Jste si dost podobní.* Ukázala s úsměvem. Uchechtl jsem se a dřepl si před ní. Dlaně jsem položil na její stehna. *Vypadáš unaveně.* Ukázala mi a jednou rukou mi zajela do vlasů. "Jsem. Dneska to bylo náročné." Pronesl jsem.Když se objevil San, musela jsem se usmívat i když vypadal dost unaveně. Dřepěl naproti mně a já ho hladila ve vlasech. Ruce měl položené na mých stehnech. Má za sebou naročnou práci. Položila jsem knihu i s fotkou na stůl. Přisedla jsem si blíž k němu a objala ho. Přitulil se ke mně a ruce mi omotal kolem pasu. Hladila jsem ho po vlasech a sem tam ho i do vlasů líbla.
Chvíli jsme takhle zůstali, než jsem se odtáhla a podívala se na něho. *Půjdeme dovnitř a já ti ohřeju jídlo.* Ukázala jsem mu. "Dobře." Souhlasil San a hned na to ozval jeho žaludek. Líbla jsem ho a on se postavil. Já se zvedla a vzala knihu a šli jsme do domu s Jahoem v patách.
San si sundal sako a přehodil ho přes židli. Sedl si ke stolu a já mu dala teplou večeři. Já si taky ohřála jídlo a sedla si ke stolu se svou večeři. San mě vzal za ruku. Koukla jsem se na něho. "Děkuji ti za tvou péči." Poděkoval mi. S úsměvem jsem se naklonila k němu pro polibek.
Po večeři Sachi připravila ještě koupel, do které jsem jí donutil aby se přidala taky.
Seděli jsme oba ve vaně. Sachi se opírala o mou hruď a já jí hladil a objímal jí. Občas jsem ji políbil.
Jsou to ty nejkrásnější chvíle, když máte po boku někoho, komu na vás záleží a miluje vás.Natočila jsem hlavu na něj a políbila ho. Dlani, kterou jsem mu položila na zátylek, jsem si ho přitáhla do polibku a prohloubila ho.
Ukončila jsem polibek a postavila se, otočila jsem se na něho a zase si sedla okročmo. Nohy jsem mu omotala kolem pasu a ruce kolem krku. Hladila jsem ho na zátylku a jemně ho líbala na krku. Spokojeně mručel.
Voda už byla chladná, takže jsme vylezli z vany a spěšně jsme se osušili.
Chtěla jsem si vyčesat vlasy před zrcadlem ale San vzal hřeben a začal mi je vyčesávat. Usmála jsem se přes zrcadlo na něj a nechala ho.
Když byl hotový, odložil hřeben a dal mi vlasy na jednu stranu. Líbal mně na krku a ze zadu mně objal kolem pasu. Natiskla jsem se na jeho hruď a užívala si jeho péči.
Měla jsem oblečené jen jeho tričko a San měl jen boxérky.
Otočila jsem se na něho a prsty mu přejížděla po hrudi. Byl tak dokonalý až se mi tajil dech. Dívala jsem se na tu jeho dokonalou hruď a najednou mi zvedl bradu a spojil zase naše rty v jedno. Vyzvedl mně do náruče aniž bychom rozpojili naše rty. Omotala jsem mu ruce kolem krku a více se natiskla na něho.✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Lepší život
Hayran KurguDívka s handicapem se dostane do jiné země a najednou se tam ocitne sama. Jak tohle všechno dopadne?